~www
| szofery jak u tego grzyba?warto iść???czy tak jak u bojana lub w weg-becie??ma robote na zime? | | | |
~ghjgf
| bojan to upadl | | | |
~kierowca1989
| obiecali, obiecali i *... roboty nie ma. od 17. 12 siedzę w domu a tyle roboty miało być na zime... | | | |
~bcvxbcx
| bojan nie upadnie stare ubeki za faiera | | | |
~bbbbbv
| dno i metr mulu ta firemka | | | |
~hghfgh
| upadli? | | | |
~xxxxxx
| nie | | | |
~operator
| fizyczni 10 zł /h minus potrącenia kierowca 2000 zł/ mc minus potrącenia operator ile się uda spuścić z koparki tyle zarobi... | | | |
~fffff
| dalej jazda na 2 karty | | | |
~Mirek
| pracowałem tam 5lat temu jako operator praktycznie jako pierwszy to były początki i zarabiałem do 5000tysi znam Roberta G. i jego brata jak dlamnie są spoko. | | | |
~kierowca
| Ej ktoś kto tam pracuje może coś napisać bo szukają teraz na Zambrów kierowców podobnoświetnie płacą? ?? | | | |
~Były driver
| kolego jeżeli chcesz zarobić miedzy 3 a 4 tys. i nie przeszkadzają Ci spartańskie warunki to śmiało sie zatrudnij. Dla normalnego człowieka to jest śmieszna płaca za spanie w takich warunkach i tym co się tam dzieje. Gruby (policjant) zje Cię za byle *łę. | | | |
~kierowca
| a co z dojazdami bo czytałem że paliwo na dojazdy dają? ej chyba nie jest taka zła ta firma sporo budowali? ? tylko jaoś dziwna ta rozmowa kwalifikacyjna nie idzie się dowiedzieć ile oferują 3000 do 4000 to nie jest źle | | | |
~OPERATOR
| Świetna firma ja pracuje tam już 5 lat nie jest rewelacyjnie ale jak ktoś ma pojęcie i chce pracować na terenie Warszawy to nie jest źle rzadko operatorów wysyłają poza Warszawę znam takich kierowców którzy od Czajki jeszcze pracują ja jako operator naprawdę nie narzekam ci co wypisują że jest źle to albo nie potrafią pracować na koparce i liczyli że przezimują albo coś poważnie uszkodzili | | | |
~lolo
| Ja jako kierowca też nie narzekam najgorzej skarżą się kierowcy ze spedycji którzy nie potrafią nawet podnieść kipra. Pensje jak na warunki Polskie całkiem niezłe nawet można docisnąć do 5000 zł na rękę teraz dokupili nowych samochodów tabor mają w miarę świeży, skargi piszą tu ludzie którzy nie potrafili jeździć wywrotka to nie PKS trzeba trochę wiedzy na temat jazdy w terenie trzeba wiedzieć kiedy blokować mosty, no i przede wszystkim z kabiny ocenić czy da się wjechać i nie zakopać | | | |
~PKS
| Lolo słaby z ciebie kierowca ja mam ponad 5500 na rękę mało kursów musisz robić albo za długo plandekę naciągasz zresztą słyszałem coś o podwyżkach dla kierowców to zobaczymy. Co do pracy w firmie to atmosfera nie jest zła najgorsi są ci co nigdy nie jeździli 4 ośkami tylko palety z cytrusami u Turka dwa lata temu jeden o mało nie się nie zabił jak zapomniał kipra zamknąć. | | | |
~JCB 12
| Ja pracuję w firmie Eurokop od roku i nie jest aż tak źle jak co poniektórzy opisują. Praca stała na terenie Warszawy, wynagrodzenia wypłacane co miesiąc bez żadnych problemów. Stawki jeżeli chodzi o operatorów nie są wcale niskie bo inne firmy oferują znacznie niższe stawki. Jeżeli ludzie potrafią się dogadać to nie powinni narzekać na pracę w tej firmie. | | | |
~Zetor
| Starzy kierowcy wcale nie są tacy super znam takich którzy pracują tam 6 lat i niedawno na Łasku położyli wywrotkę kwestia umiejętności nie każdy umie prowadzić 55 ton po nasypie sam widziałem jak koledzy bez napędu wjeżdżali w taki teren gdzie 8x8 nie dają rady | | | |
~Rabso
| Zetor jak tam z wypłatami? ?
idzie z tego wyżyć? ?
Umowę dają na zlecenie czy o dzieło?
bo inni piszą że tragedia
Ja bym na Zambrów poszedł ale nie wiem co i jak? | | | |
~Kusy01
| Kolego PKS ty na Zambrowie latasz? Po ile godzina się tam robi? Nocleg zapewniają jakiś do przeżycia czy nora? Na 4 ośkach latam od 7 lat więc jakieś doświadczenie mam i wiem o czym kolega pisze. Zdarzają się cwaniaczki co myślą, że wszystkie rozumy pozjadali a mają problem z podniesieniem kipra. | | | |
~Sławcio
| Ja robiłem tam na prawie wszystkich koparkach większość jest już leciwa i wymaga serwisu ale widziałem gorsze odszedłem bo trafiła mi się lepsza praca za granica ale jak na warunki Polskie nie jest źle. | | | |
~kieres
| JA też tam długo pracowałem stawki jak na całej warszawie plus to taki że rzadko poza Warszawę wysyłają jak ktoś zna dobrze miasto i potrafi jeździć w terenie to sobie poradzi najgorsi są ci po autobusach. | | | |
~koparkowy
| jako operator pracuje tam już 8 rok jak zaczynali Czajkę to kupili same nowe koparki jeszcze z folią na siedzeniach ale przez roszady na maszynie niektóre teraz wyglądają strasznie. Większość zniszczyli sami operatorzy którzy mają stare przyzwyczajenia że koparki utyka się szmatami zamiast je naprawić. | | | |
~robi
| Firma dosyć mocna z tradycjami ponieważ zaczynali na tramwajach Warszawskich miała pewne zawirowania z ludźmi bo jak się firma rozrosła to przyjmowali kogo popadnie a większość operatorów ściemnia ze pracowała po 3 lata a okazuje się że są po kursie i nie potrafią nawet łyżki założyć albo zjechać do wykopu | | | |
~tiki
| Jazda na 2 karty to chyba te dwa cwaniaczki jeździły większość kierowców wyrabia się z czasem są taczy co przychodzą na 5:00 i o 15 już kończą pracę wyjeżdżą swoje i wolne jak chcą i mają jeszcze czasu na jeden kurs to można. | | | |
~wwerr
| teraz ciężko się jeździ po Warszawie zwałki są daleko i dużo się w korku siedzi i dlatego łatwiej jeździć od rana | | | |
~xxxa
| A jak z tym Zambrowem? ? | | | |
~yyyy
| Na Zambrowie nie jest źle tylko to praca dla ludzi którzy lubią delegację bo na budowie jest tak jak z karawaną jedna się kończy druga się zaczyna | | | |
~iuiu
| teraz na 3 karty już nikt nie jeździ nawet wszyscy mają obowiązek zaciągać plandeki. Jak wagi po montują to tylko lepiej będzie wreszcie spalanie będzie trzymało normy | | | |
~fff
| Tu chociaż dostaje się umowę o pracę po okresie próbnym u innych umowa o dzieło i zlecenie | | | |