dostałem mandat za przemyt ludzi do anglii, firma dostała drógi taki sam, czy firma ma prawo sciąg
ID: 42223

Witam, jechałem małym autkiem typu bus z calais do dover. Straciłem czujność i 5 ciu murzynów wlazło mi na pakę, jak sie zmieściło na pace busa sam nie wiem, dostałem mandat 1000 gbp, i na firmę nałorzyli anglicy taki sam mandat drógie 1000gbp. Teraz chcę sie zwolnić z firmy bo szef się denerwuje że niechciało mi sie otworzyć paki w busie i trzeba płacić mandat, a szef na to że musi zapłacić mój mandat i swój mandat, i że sciągnie mi z wypłatej marnej z resztą bo 3tyś na ręke mandat. Pytanie czy ma do tego prawo?

~kierowca z busa
*.sferanet.pl

Posty (127)

Alex:-}
2012-03-30 12:33:34
I co się chwalisz tym mandatem.. że taki mycacz niby jesteś?

1

~lufa
2012-03-31 12:39:45
nic nie płacisz pisz odwołanie ja miałem 6000 do zapłacenia anulowano całość trwało to rok czasu ale się opłaciło
~Kara Mustafa
2012-04-01 10:45:18
wypad buraki z mojej anglii.

-1

ginekolog-amator
2012-04-01 16:51:18
spokojnie, nikt tego zmywaka nie ruszy, możesz go dalej okupować
~CoHQDyjN
2012-04-02 03:13:08
What's it take to bemoce a sublime expounder of prose like yourself?
~wshark
2012-04-02 08:11:58
Kolega nie zauważył emigrantów w busie. !? Ha ha, nie pić za dużo to i wzrok będzie lepszy. Jesteś ślepa, gapa - płać!
Rougon
2012-04-02 10:56:33
Jak to sami sobie weszli i nie zauważyłeś?
EXTRIM
2012-04-02 10:58:49
Rougon... zakładam, że nigdy nie byłeś w Anglii...
EXTRIM
2012-04-02 11:01:15
ostatnio na GrandeSynthe na BP koleś miał desant z dachu nad dystrybutorami... rozcięty był tylko dach, po obejściu auta nie było zadnych sladów, linka ok, zapięcia ok, plandeka ok... czasem naprawdę ciężko sie zorientować, że masz desant na pace.
~wieee
2013-07-28 16:00:25
*nia
~wieee
2013-07-28 16:01:31
Jak przemycic polaka poszukiwanego przez policje w anglii za drobne sprawy wlasnie do anglii??Albo jak uniknac kontroli?
~reżyser serialu
2013-07-28 16:08:51
jechać przez Grenlandię bo tam nie ma kontroli.
~ktoś
2013-07-28 17:14:36
Wysyłając samochody do GB stawiam jeden warunek: JAZD DO GB - T U N E L E M!!! Spokój, bezpieczeństwo i co najważniejsze jak czarny wejdzie to już nie wyjdzie. Rozerwie mu płuca na pace, jest bardzo duże ciśnienie. Poza tym przed samym wjazdem do tunelu obowiązkowo każdy kierowca ma na CMR podbite, że przeszedł kontorlę na CO2. Tunel jest droższy, ale pewniejszy, wracać można już łódką
pendelix
2013-07-28 20:44:22
Spedytor co za rozdwojenie jazni troche się potraciłem w tych Twoich zeznaniach :)
~ktoś
(użyte: 2013-07-28 17:14:36) ~ktoś.
(użyte: 2013-03-16 10:49:22) ~driver
(użyte: 2013-02-19 18:22:37) ~speedlight
(użyte: 2013-02-03 11:08:21)
~info
(użyte: 2013-01-29 21:53:04) ~kiki
(użyte: 2012-10-20 01:41:45) ~Zażenowany chamstwem
(użyte: 2012-10-02 12:56:52) ~euro-transporter
(użyte: 2012-07-24 14:21:03)
~pracodawca
(użyte: 2012-07-23 09:37:23)
~alfa_omega
2013-07-28 20:52:57
~ktoś

tak sobie tlumacz/ w mojej bylej juz firmie zdarzaly sie i nadal zdarza sie, ze ktos wejdzie i nie raz juz przewiezli towarzystwo, a jak cie zlapia to nawet ta podbita cmr nie pomoze.
~alfa_omega
2013-07-28 20:53:33
mowie tylko i wylacznie o tunelu.
~GRZEŚ
2013-07-28 21:08:40
NA DUZYM ZESTAWIE ZAWSZE NA OSTATNIM POSTOJU SPRAWDZAM CZY NIE MAM PASAŻEROW NA GAPE A TY NA BUSIE NIE SPRAWDZIŁEŚ, ZRESZTA NIE CZUŁEŚ JAK CI WŁAZILI???
POWINIEN CIE OBCIAZYC WSZYSTKIMI KOSZTAMI PRACODAWCA BO EWIDENTNIE DAŁEŚ D. U. P. Y TY KOLEGO!!!

1

~człowiek
2013-08-02 19:42:11
hej potrzebuje przewiesc polaka do uk na pace lub tak by uniknał kontroli bo mial isc na jakas glupia sprawe sadowa i nieposzedl. Piszcie na emaila piekarza@interia. pl pozdrawiam
~, ., m, mn
2013-08-02 20:55:37
ewidentnie pracodawca dał* zatrudniając Ciebie i za to on też został ukarany. A ciekawe gdyby Ty i Twój pracodawca poszliście za to siedzieć. to co potem? Pracodawca kazałyby Cię w piwnicy odsiedzieć jego kare?
sqqbyy
2013-08-03 05:28:14
ostatnio podjechalem na krotka pauze na ktoryms serwisie na m42, wracam z kfc i slysze jak polak do portugala mowi ze slyszy jakies glosy, portugal tez mowi ze slyszy. sie okazalo ze faktycznie u portugala 4 czarnych w owiewce w dafie siedzialo...
Morningstar
2013-08-03 14:18:29
ZAWSZE przed wjazdem na terminal promu czy tunelu otwieram pakę i patrzę za Murzynami :-)
Bokser
2013-08-04 08:43:07
Dokładnie, ma prawo Cię obciążyć bo nie dopilnowałeś, wiadomo że czasem ciężko jest dopilnować bo mają takie patenty że szok ale cóż, szczególnie Grecja, Macedonia, Kosovo tam jest dopiero atrakcja, pod ośkę po 7 potrafi wejść i pilnować się trzeba nawet na każdym czerwonym świetle.

1

~reżyser serialu
2013-08-04 08:50:46
jak wysłali drógi to jeszcze spodziewaj się tżeciego.
~Jucia
2015-05-18 21:05:22
Witam. Mam taki problem. Maz został zatrzymany w Calais ponieważ okazało sie ze ma emigrantów na tirze. Odbyła sie sprawa sadowa w bardzo szybkim tępie. Maz został skazany na rok pozbawienia wolności. juz ponad 3 tygodnie nie miałam z nim żadnego kontakto od czasu zatrzymania. Maz przebywa w zakładzie karnym we Francji. Jest oczywiście niewinny. Jedyny dowód to ze miał sztabę zamknięta a obi byli w środku. Przecież każdy wie ze oni potrafią to otwierać itp. Pomóżcie co ja mogę teraz zrobić?
~Kamil
2015-05-18 21:35:02
Prędzej u konsula znajdziesz poradę koleżanko.
~operator kierownicy
2015-05-18 21:46:36
czy to się dzieje naprawdę? jak by mnie zamkli na rok niewinnie to po wyjściu odwdzięczyłbym się im z nawiązką
~byłydriver
2015-06-15 22:17:04
Dodatkowa praca dla kierowcy 8000 albo 16000 zł za 1 kurs. Pisz na gouk1@wp. pl.
~driver uk
2015-06-16 07:31:44
to jak firma kare do zaplacenia dostala to firma musi zaplacic. firma powinna alarm w drzwiach zamontowac a tego nie zrobila. i inne przeprawy promowe tez sa nie musieli wybierac tej gdzie dzikusy biegaja z dzidami
~Kamila
2017-09-13 12:08:39
Pomagam w umorzeniu kar dla polskich kierowców za pasażerów na gape/uchodźców znalezionych na naczepach w Uk. Kontakt kamilasikor@gmail. com
~Pawel / kierowca
2017-09-13 13:28:33
Kolega pisal o przeprawie tunelem i innych bzdurach typu rozwalenie pluc. To bujda kolego wielu emigrantow juz przeprawilo sie tunelem i sa cali i zdrowi. Wielu tez lapano po przejsciu pieszo tunelu :) Ale co racja na eurotunelu troche bezpieczniej jest sie przeprawiac
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.162.181.75

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce