ID: 238634
Włoskie firmy domagają się bardziej elastycznych przepisów czasu pracy i odpoczynku
ID: 238634
ID: 238634
Większość firm twierdzi, że obecne przepisy utrudniają sprawne prowadzenie działalności - choć przyznają, że dzięki nałożonym wymogom poprawiło się bezpieczeństwo ruchu drogowego.
Większość firm twierdzi, że obecne przepisy utrudniają sprawne prowadzenie działalności - choć przyznają, że dzięki nałożonym wymogom poprawiło się bezpieczeństwo ruchu drogowego.
~etransport.pl
Posty (50)
takisam
| Najbradziej durna jest pauza po 6godz. Z resztą uważam, że ten obecny system czasu pracy cały jest chory i tylko po to żeby płacić mandaty jak BAGi czy inni żołnierze od haraczu zdejmą. Ma być jasno, prosto i czytelnie, a nie to co teraz jest. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Teraz jest jasno, prosto i czytelnie. Ale trzeba to tylko zrozumieć. | -1 | ||
~fryc | Taki sam w czym masz problem, że placisz mandaty? | -1 | ||
~fryc | ku-ku już napisal, obecne przepisy są proste. Mogą sie czasem nie podobac, ale stosować się trzeba. | -1 | ||
~Pan kierowca | Co niektórzy chcieliby powrotu do lat 90-tych, kiedy to tarczki leciały za okno, a w przydrożnych rowach co kawałek leżało auto ciężarowe. Z robotą było kiepsko, a jasnie pan przewoźnik wymagał pracy ponad siły. | |||
~Wielki Szu | Im więcej dziadtransow upadnie tym lepiej dla szoferuf | |||
kozik35
| Panowie - ja uwazam, ze mozna to prosciej roawiazac. Mysle, ze czas pracy kierowcy powinien wynosic max 3 tygodnie z pauza 2 razy po 24 godziny i pauza w domy min. 7 dni. | |||
~Kiero | I co to za rewolucja? Już teraz tak można zrobić i nie zapłacić. Cza tylko przeczytać przepisy I je zrozumieć. | |||
~zcx | Tak na początek to z tych przepisów powinno zniknąć pojęcie tygodnia i dwóch tygodni. | |||
~Serv | Ale to nie po katolicku, muzułmańsku, żydowsku itd. przecież tydzień ma 7 dni. Jak można żyć i pracować bez tygodnia i jego wielokrotności no jak?! Musi być godzina>doba>tydzień >miesiąc (28dni kalendarz księżycowy się raczej kłania) A jak ktoś chce się zajechać na śmierć jego sprawa wyłącznik i jazda po amerykańsku. | |||
~zcx | serv nic nie musi. | |||
~kierowca z bombowca | a nie prościej zrobić 10/13 godzin pracy w ciągu jednej doby, bez wymogu ze musisz jechać 9 godzin a później 11 godzin leżeć i czy ci się chce spać czy nie musisz odpoczywać a po 11 g ruszasz i wtedy marzy cie się drzemka... ale nie bo tacho nie pozwala... prosto masz 10/13godzin pracy na dobę kiedy chcesz to jedziesz kiedy chcesz to śpisz... i masz czas na wszystko... | |||
~zcx | przepisy nei mogą być za proste, bo wtedy wpływ do budżetów z kar zmalałby 90% | |||
~kierowca | Popieram 9/10 godzin jazdy w dobie. Spisz kiedy chcesz i jedziesz kiedy chcesz, a nie ze tacho nie pozwala. albo stoisz 6 godzin ruszysz 5 metrów i nie odpoczywales! Stój jeszcze 9h! Glupota | |||
~Pan kierowca | s://40ton. net/ciezarowka-pijan ym-kierowca-staranow ala-policyjna-blokad e-300-tys-euro-strat -sceny-niczym-gta/ | |||
~Dariusz | Firmy chciały by odbić sobie czekanie na zaladunki/rozladunki kosztem kierowcy, bo przecież jak czeka to w robocie nie jest. | |||
~kierowca z bombowca | 10 godzin pracy w ciągu doby, sam wybierasz kiedy jesteś zmęczony kiedy chcesz spać kiedy jeść. w dzisiejszych czasach to tachograf decyduje za ciebie. to samochód ma odpocząć. a ty stoisz w słońcu 11 godzin i choćbyś nie wiem co nie uśniesz a po pauzie ruszasz Jeszce bardziej zmęczony niż przed ale musisz jechać bo tacho... a firmy jeśli wykorzystasz 10 h pracy w ciągu doby to kto ci każe dalej pracować... czy dzisiaj jak wykorzystasz 15 h każe Ci ktoś dalej pracować mimo ze stałeś 4 godziny przed rozładunkiem? to jest ta sama zasada tylko proste ułatwienie dla człowieka kierowcy | |||
~Loki | mierowca-bombowca J ak ktoś jest idiota to zadne przepisy nie pomogą. Nie jedz w nocy. Idź spać. Pojedziesz, w dzień. Meczuy cię upał? Idź do hotelu Strach * ściska? Włącz sobie klime |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz