Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jazda na cudzej karcie niemal codziennością na polskich drogach

ID: 237121


Inspektorzy z WITD w Rzeszowie podczas wykonywania czynności kontrolnych zatrzymali do rutynowej kontroli m. in. trzy ciężarówki należące do polskich przewoźników. Realizowali oni zarówno krajowy jak i międzynarodowy transport drogowy rzeczy. To co niestety łączy te trzy kontrole to fakt posługiwania się przez kierowców tych pojazdów, kartą kierowcy niebędącą własnością żadnego z nich.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (40)

~Robert Lewandowski
dwa tygodnie temu pozbyłem się kierowcy który miał 40km do bazy ale zeby nie stac 9godzin poza domem zjechał na karcie kolegi, a dosłownie nie musiał tego robić, odpowiadałbym ja gdyby coś sie stało i niepotrzebne problemy, dlatego się pożegnaliśmy dlatego uważam że niekoniecznie ten ich własciciel kazał im na cudzych kartach jechać, kierowcy oszukuja siebie samy i to robia nagminnie. Jestem jak najabardziej za tym zeby te kary były bardziej restrykcyjne i nie chodzi tutja o pieniądze ale np zabieranie prowo jazdy. My tez przewoźnicy na tym tracimy bo tacy robia dodatkowe kursy, podejrzewam ze nic wiecej zapłacone za to nie mają a to robią. Po co i w jakim celu? Ludzka i prymitywna głupota.

1

~Kiero82
Rzeszow, i wszystko jasne.
~kierowca
Normalny szef takich asfaltowych kowbojów moment by pogonił, ale, że u Nas normalni szefowie i kierowcy są w mniejszości to się cała patologia bawi kosztem tych uczciwych, psuje pracę i rynek tym normalnym.

2

~Romek
Robercie w takim przypadku twoim obowiązkiem jest jechać osobowką po kierowcę. Tylko pracodawcy zmuszają jazdę na 2 kartach, kierowca w sądzie wygra tylko musi mieć dowody, wszystkie lewe urlopowki, nagrana rozmowa z szefem, smsy itd. Jeśli się zdarzy taka sytuacja. Pracodawca powinien dostawać taką karę, Żeby to solidnie odczuł
~Romek
Jestem przekonany że jakby się coś stało to obciazysz kierowcę, mimo że kazales jechać, więc nie tłumacz się Robercie
~kierowca
Zacznijcie się koledzy szanować i pracować jak ludzie. Omijajcie takie firmy, niech sami jeżdżą, niech wsadzą swoje dzieci za kółko i kombinują. Im więcej z Nas powie NIE, tym będzie lepiej i normalniej. Tylko My sami możemy to zmienić. Pozdrawiam normalnych kolegów za kółkiem.

2

~bary
W życiu jak w sporcie po to są reguły i przepisy żeby ich przestrzegać albo dyskwalifikacja W tym przypadku wysokość kar i ich proporcje są śmieszne żenujące. I dlatego się opłaca. Dlaczego kierowcy który przekroczy prędkość w terenie zabudowanym o 50 można zabrać prawko a w takich przypadkach szczególnie przy recydywie nie można a dziadowi zatrzymać czasowo licencje nie wolno. To walka z wiatrakami.
~stary szofer
Wina nieżyciowych, nieludzkich przepisów o czasie pracy kierowców. To kierowca powinien decydować czy może jechać czy jest zmęczony bo każdy organizm jest inny. Mędrcy od przepisów nakazują obowiązkowe "leżakowanie" jak w przedszkolu a większość z nich nie ma pojęcia o tym zawodzie.
~kierowca
Kolego to gwarantuje Ci, że u Nas wszyscy zawsze byliby wypoczęci, strach byłoby na ulice wyjechać, nie brakowałoby jak to piszą 100tys kierowców a dużo więcej, zaś grabarz nie nadążyłby kopać dołów.
~Kiero82
Kierowca, co ty piszesz? Przeciez glab transportowski twierdzi, ze kierowców jest za duzo. Ciezko to wszystko pojac.
~okulista
i jak to jest że: gdy unii przeszkadza że kierowcy koczują w samochodach na parkingach w weekend to mandaty wyszykowali na 30tyś ojro!- bo kierowca jest niewypoczęty bo śpi w "swoim syfie- jak kto tam ma ale w swoim" ale jak w zakazach stoi w upale i nocą jedzie to jest okej. Ale magnesiarstwa, wyłącznikarstwa, podmiany kart nie potrafią "nie chcą" wywindować za to kar do absurdalnej kwoty bo? CO jest gorsze? a swoją drogą dupowłazów nie brakuje oj nie brakuje jak by mogli tooo
~Tomek
Skoro za kartę placi kierowca to jest ona jego własnością. Więc robi z kartą co chce.
barracuda
Nie chce mi się grzebać w starych papierach, ale gdzieś chyba było napisane zdanie (cytuję z pamięci). "Karta kierowcy jest własnością PWPW i podlega zwrotowi po okresie jej ważności". Wynika z tego że opłata jest swego rodzaju "dzierżawą". Chyba coś takiego było pisane w przesyłce zawierającej nową kartę. Może było to inaczej sformułowane, ale sens był właśnie taki.
~300
Na krajówce trzeba kombinować. Sprawa jest prosta jak budowa cepa. Na legalu kiero nie zrobi trasy W-wa Tarnów Rzeszów W-wa na strzała. To jest chore.
Dlatego kochaliśmy bryki z normalnym tacho.
~300
Lewandowski- jepnij sie drewnianą piłką w łep.
~300
~kierowca
2018-10-2 0 12:45:51

Baju baju alle żeś wymyślił.
Cioci wujkowi babci i młodszemu bratu jak gupszy od ciebie takie bajki możesz wciskać.
Mi nie.
ala100
Kolego powiedz ile więcej, zapłaci szef kasy że Ty kombinujesz, a karę płacisz Ty, a szef ma kontrolę, widzę okolice Dębicy większość firm chce zatrudniać na działalności, a kierowcy się na to łapią 700 zł więcej co miesiąc, a po 2-latach na małym ZUS nie masz kuroniówki
~Borewicz07
Pewnie, ze możesz iść na działalność gospodarcza, ale umówić się na takie warunki płacy, zeby odprowadzić większy ZUS i tobie zostało.
LUCKY16
Stawka godzinowa rozwiązałaby wiekszosc patologi... kierowcy sie sami nie szanuja. . np. w kazdej branzy prawie wyczekują przerwy, a tu czeka sie zeby przerwa sie skonczyła jak najszybciej
~stary szofer
Zakaz 45 godz w kabinie jest dlatego że kraje które to wprowadziły upatrują interesu w hotelarstwie - tylko i wyłącznie. Ja mam rodzinę za granicą i chcę wekendy 45 godz spędzać tam nie w hotelu.
~stary szofer
Ala 100 dobry szofer nie potrzebuje kuroniówki
~Kiero82
Na kuroniowke ida tylko nieudacznicy. Takie incydenty, modne byly wśród alkoholikow w latach 90-tych. Wstyd by mi bylo, zeby zebrac od Panstwa pieniądze, wiedzac ze moge je zarobic.

1

~Łukasz
Pozadni kierowcy nie idą na kuroniówkę, ale jednak emeryturę chcą o rencie nie wspomnę. ala100 ma rację młodzi kierowcy dają się łapać na własną działalność.
barracuda
~Kiero82
2018-10-21 21:19:18
Miałem kiedyś na przyuczeniu takiego nieudacznika. Ponad 40-letni stary kawaler. On twierdził, że jest zaradny bo pracuje na czarno i bierze zasiłek. Tłumaczyłem mu z polskiego na nasze, że tak naprawdę, to nie mityczne "państwo" mu płaci-a wszyscy pracujący pracują na takich próżniaków. Po trzech tygodniach odszedł, bo "to za duża odpowiedzialność". Nikt po nim nie płakał.
~Kiero82
Barracuda, nie dziwie sie, ze nikt po takim glabie nie plakal. Dla mnie ktos, kto jest zdrowy i pracowac moze, nie powinien dostac zadnej "kuroniowki". Mieszka niedaleko mnie mloda rodzina. On caly czas kombinowal, pracujac "na czarno". Niedawno podjal prace na etat, a jak dlugo popracuje, nikt nie wie. Zona, mloda kobieta w wieku 32lat dorabia na dozorstwie, oczywiście "na czarno". Maja trojke dzieci, i ciagna zasilki jak tylko moga. Smieja sie ze wszystkich dookoła, bo 1500zl dostaja na dzieci, a drugie tyle dostaja z "mopsu", i innych instytucji. Za to na portalach społecznościowych, udają wielkich bogaczy, wrzucajac tam fotki wszystkiego co najlepsze. Najgorsze jest to, ze potrafia sie publicznie obnosic z kwotami, jakie ciagna z zasilkow.
barracuda
Bezrobocie jest do zlikwidowania najdalej w ciągu trzech miesięcy. Wystarczy wprowadzić zapis, że pobierający zasiłek, ma np. codziennie posprzątać wyznaczony odcinek ulicy, a w zimie odśnieżyć chodniki. Gwarantuję, że każdy wolałby pracować. Kto nie chce pracować, nie ma zasiłku.

1

~Kiero82
Barracuda, bardzo dobrze to opisales. Uciekam spac, bo rano trzeba wstac.
~Kiero
POLSKA Inspekcja to chyba jedyny organ w Europie który niszczy swoich. Mając kiedyś kontrolę w Rumuni widziałem jak ich inspekcja przymyka oko na dość spore nieprawidłowości kierowcy rumuńskiego. Każdy organ w Europie chroni swoich ale u nas jest inaczej. KARMA WRACA PAMIĘTAJCIE O TYM.
~Kiero
Nie wiem ile w tym prawdy ale kiedyś rozmawiałem z kierowcą oczywiście nie polskim i na pytanie jak odbiera nasza inspekcje powiedział że idzie się z nimi bez problemu dogadać. NIEWIEM CO MIAŁ NA MYŚLI ALE MOŻE INNI SIĘ DOMYŚLAJA.
kester
Panowie jakby kary były na poziomie europejskim nie 5000 zł a 5000 128182; to szybko dziadtransy oduczył by się takiego procederu, ale gdy raz na jakiś czas ma zapłacić 5000zł, a zarobi na lewiźnie 50000zł to rachunek jest prosty. A po Zatem wiadomo kto tworzy ustawy w Polsce osły kt242; re posiadają firmy transportowe na siebie bata nie będą kręcić, a pozatem przodującą konkuręcyjność polskich psiewoźnik242; w spadnie na rynku europejskim.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.191.135.224

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels