ID: 236145
Niskie ciśnienie na zegarach
ID: 236145
ID: 236145
Cześć, w moim Volvo z 2004 roku mam problem z niskim ciśnieniem na zegarach mimo wymiany sprężarki i osuszacza. Jakieś pomysły?
Cześć, w moim Volvo z 2004 roku mam problem z niskim ciśnieniem na zegarach mimo wymiany sprężarki i osuszacza. Jakieś pomysły?
~Przemek*.40.231.185
*.40.231.185
Posty (11)
~Przemek | jak w temacie... | |||
gigi
| zawór czteroobwodowy przeglądałeś? | |||
gigi
| jest jeszcze miedzy butlami zawór którym też regulujesz ciśnienie | |||
gigi
| radze zerknąć na te 2 rzeczy | |||
arl3nu
| @gigi czteroobwodowy wymieniony, sprawdzony zostanie ten pomiędzy butlami. | |||
~Bolek | Jak auto z 2004 roku to zabity nagarem przewód metalowy od sprężarki. | |||
~arl3nu | Jutro sprawdzę nagar. Co więcej, jednym z objawów jest to, że nabija ciśnienie odpowiednio i dopiero podczas jazdy spada poniżej zielonego i pozostaje przy około 7 ATM. | |||
Borsuk183
| ~arl3nu 2018-09-11 21:04:18 Jutro sprawdzę nagar. Co więcej, jednym z objawów jest to, że nabija ciśnienie odpowiednio i dopiero podczas jazdy spada poniżej zielonego i pozostaje przy około 7 ATM. Sprawdź podstawę osuszacza jeśli zrobisz wszystko powyższe. | 1 | ||
~arl3nu | Wymieniony został zawór pomiędzy butlami i teraz na jednym wskaźniku jest wszystko w porządku a drugi nadal poniżej. Nie ma tam przypadkiem drugiego zaworu? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.