etransport.pl > Forum > Renault MASCOT 150dci 3, 5 DCI czy Iveco 35c13 3, 5 DMC
ID: 23457

Renault MASCOT 150dci 3, 5 DCI czy Iveco 35c13 3, 5 DMC

  
~paweł
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (80) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 1 z 3
~Lukaszczwa
(2011-12-20 14:41:16)
mascott fajny, jezdzi sie bardzo przyjemnie, układ jezdny trwały, elektronika nawet nie przyspaza problemów ale- 150 DCI jak i kazde dci ma problemy z wtryskami tak samo jak 160DXi. konkretnie mają one problem z eklektryką i wtrysk trzeba wtedy wymienić, zadne czyszczenie nie pomaga a objawia się to tak ze auto po dodaniu gazu zbyt szybko gaśnie i miga lampka świec zarowych po czym samo sie włącza i jedzie dalej. Spalanie? nie licz na mniej niz 15 litrów po kraju. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~robsob42
(2012-02-07 01:02:06)
czy ktos miał podobny problem, dotyczacy mascotta, chodzi oto ze mój na wolnych obrotach nie podaje ciepłego powietrza do kabiny chodzi o ogrzewanie, czy wina moze byc uszkodzony termostatZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~NORBI ŁÓDŹ
(2012-02-09 02:40:21)
zajmuję sie transportem 16 lat, przerobilem wszystki samochody ktore tutaj wymieniliscie, mogę cos na ten temat powiedzieć :
1. canter < miałem 2 szt, nowe zakupione w 2007 roku od zasada merc-benz łódż >

ZALETY : zaj.. wygodna kabina, nawet do spania bez kudy do wzrostu 185 cm, konstrukcja ramowa, dobre zawieszenie, nawet przy przeładowaniach < auta sprzedałem do hurtowni piwa, ładuja na nie 5 palet po 900 kg >, spalanie ok 12-13 litr przy ekon jeżdzie.

WADY: instalacja elektryczna< głównie oświetlenie zewn >, dostepnośc części < na przednia lampę czekałem miesiąc >, kontrolka czek engine? ??< uszkodzona pompa paliwa > auto zaj.. wrażliwe na stacje typu neste lub lukoil, < moje zrobiły po 350 tys km bez awarii pompy >, bardzo słabe hamulce< przy 3 tonach ład. alleluja >, słabe satelity tylnego mostu, przy przeładowywaniu tj 4-5 ton ładunku - wymiana mostu, bo wszystko się zmieli. wspomniana pompa wtryskowa nie do naprawy, jakas japońska, igiełkowa, bez możliwości regulacji, tylko wymiana, podobna jest np w oplu vectra 3.
2. mercedes sprinter 412/416

ZAlety: komfort jazdy i znaczek mercedesa, spalanie 12-13 litrprzy ekon jeżdzie, dostepność wszystkich części w ciągu 24 h.

WADY : dziwne rzeczy dzieja się z silnikiem, bez powodu< sam jechałem, nie kierowca > wystawił mi korbowód przy przebiegu 400 tys km, serwis tylko goluch merc gajkowice, ma pojecie i wymienia silnik w 48 h, blok silnika się wichruje i powstaje zatarcie tłoków, pompa oleju do wymiany < bez oglądania co 150 tys km >, słaba skrzynia biegów przy przeladowaniach. słabe przednie zawieszenie tj resor poprzeczny i wahacze.

3. renault mascott - obecnie mam jeszcze w firmie, do sprzedania 2009 rok 250 tys km przebieg. plandeka 6 m, winda

ZALETY: silnik super, nic się nie dzieje z ukl wtryskowym, dobrze zestopniowana skrzynia biegów, spalanie przy 3 tonach i ekon kierowcy 11, 6, wystarcza mocy na kazdym przelożeniu, zaj.. dobre hamulce - żaden z poprzednio wymienionych sam nawet nie może się z tym równać, kabina wygodna jak w sprinterze, gorsza niż w canterze.
żadnych czek engin na desce

WADY : co jakiś czas krzyżak na wale, no i najgorsza jest zima : żle umocowany filtr paliwa< przy stopniu od kabiny od strony pasażera 30 cm nad ziemią, jest to jedyne auto w fimie w ktorym zamarza paliwo < wszystkie jeżdzą na orlenie a zima na vervie > po prostu masakra, serwis rozklada rece, w nim zamarza nawet statoil gold arctik, cena z wczoraj w lodzi 6, 24 za litr, metoda prób i błedow, w dniu jutrzejszym, montuje spreparowany przez siebie filtr paliwa z dodatkowym ogrzewaniem zewnetrznym, poniewaz ten wspomniany preze mnie koszmar mija gdy tylko lekko sie dmuchnie suszarką do wlosów na wspomniany filtr paliwa, doslownie w 2 minuty auto odmarza.

sami wyciągnijcie wnioski z tego co napisałem, staralem sie być w tym wszystkim obiektywny, żeby nikogo nie wprowadzać w błąd.
apropowycieków, przepałów, i innych usterek - wynikaja one tylko i wyłącznie z katowania samochodu, przekonałem się o tym na własnych barkach, auta stały po serwisach a ja byłem załamany, wypier.. dwóch szatanów i skończyły sie wycieki, przepały on jak i oleju silnikowego, klocki, tarcze itd itd, auta jezdzą tylko na obsługi z ksiązki

spalanie kierowcy sztana !!! uwaga
1. sprinter 412/416 -... 17 lit/100 km
2. cANTER 3C13 -... 14, 5-15, 5
3. MASCOTT 150/35. . - 14, 6-16, 8.
4. HIT HITÓW!!
- FIAT DUCATO MAXI KONTENER M. POWER 3, 0 LIT / 160 KM -... 18, 6 LIT/100 KM.
OD ROKU OBAJ NIE PRACUJĄ W MOJEJ FIRMIE.
POZDRAWIAM : NORBERT 604-900-950 < JAKBY KTOŚ NR TEL CHCIAŁ >
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~NORBI ŁÓDŹ
(2012-02-09 03:02:12)
A jeszcze do robsob 42 co do ogrzewania.
istnieją tylko cztery możliwe awarie w przypadku słabego grzania kabinowego :
1. za niski poziom płunu chlodzącego - może banał ale sprawdź.
2. uszkodzony termostat - auto na wolnych obrotach na postoju będzie grzało, natomiast na trasie przy mrozie i spokojnej jeżdzie zauwazysz spadek temperatury silnika, nie dojdzie do 90 stopni, uszkodzone uszczelnienie termostatu, auto chodzi caly czas na otwartm obiegu płynu.
3. zapowietrzenie nagrzewnicy< jeżeli nic w ostanim czasie nie bylo grzebane przy płynie to samo nie następuje >
wykonaj test : odpalone rozgrzane auto - wyłącz ogrzewanie - wprowadż silnik na obroty ok 2000 przez 2-3 min, -
włącz grzewanie> jeżeli przez chwile zaczeło dmuchac ciepłe to masz przyczynę.
4. zamulona nagrzewnica - sytuacja dokładnie jak wyżej wykonaj test.
5. uszkodzona uszczelka pod glowicą silnika - przerwane uszczelnienie pomiędzy cylindrem a plaszczem wodnym bloku silnika- skutek, - kompresja wypycha płyn chlodniczy z obiegu. wykonaj test : auto odpalone na wolnych obrotach !!!, nie dodawaj gazu, uzupełnij ply w zbiorniczku wyrównawczym i zostaw na odkręconym korku przez kilka minut -na odpalonym aucie, jeżeli po woli zacznie przybywac płynu i dalej dojdzie do wylewania się to masz przyczynę, najbardziej kosztowna z w/w. tylko żebyś dobrze zrozumiał, płyn troche się rozszerza przy wzroście temperatury i delikatnie może wzrosnąć, przy usterce wywali ci w ciągu paru minut ze 2 litry.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Piotr
(2012-02-12 21:03:01)
Renault mascott 2009. Rok 165. 35 7500kg dmc, już przy mrozach minus 8 stopni nie chodzi paliwo zamarła serwis mówi wymien filtr paliwa pod schodami z prawej stronie zrobiłem to przyjechałem 10km i dalej stoję zapala sie kontrolka od filtra paliwa, pod obrotomierzem i dalej grzanie w wiecie magazynowej minus 5stopni i nic... Wymienilem paliwo na on verva i dalej to samo w filtrem jest grzalka może ona jest zepsute? Myśle ze filtr jest w złym miejscu miałem iveco daily przy minus22. Stopniach jeździłem nie miałem problemu... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Piotr
(2012-02-12 21:04:38)
Piotr Renault Mascott petrobud@op. plZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~piotr
(2012-02-12 21:34:27)
sprzedam mascota koniec 2003 roku 10 paletowy, stan idealny kontener 25tys plus vat od f-ry tel. 509-140-083 zdjęcia mogę przesłać na emaila... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~jacko
(2012-02-12 21:51:43)
Jak ktoś ma problem z zamarzaniem Mascotta to proszę na o kontakt 600851917Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~NORBI ŁÓDŹ
(2012-02-13 23:55:14)
poradzilem sobie z zamarzającym mascottem, od dwoch lat spędzał mi sk... sen z powiek
prawdopodobn e przyczyny zamarzania :
1. jak juz ktoś wczesniej zauwazyl, to żle zamontowany filtr paliwa, !! aluminiowy, przy - 10 na zewnątrz cieżko go utrzymac w gołych dloniach, działa jak radiator.
2. jeżdzimy tylko na "super" paliwach : verva, gold, extra itp. zamarza z całej floty tylko ten mascott, więc nie paliwo, ponieważ gold arctic ze statoil za 6, 24 za litr w teście na pozostawienie w słoiku na rampie wypadl ok, i przy - 24 jako jedyny z vervy i shella nie zmienil barwy na mętny, ale w mascocie zamarzł? , mieliśmy zbyt wiele wody w calym zbiorniku paliwa, która nie mieszala sie z tym arctikiem, więc odkręcilem korek spustowy umieszczony od strony ramy < mascott 2009 > i puscilem w kanal ze 30 litrów " czegoś " galaretowate i mętne. smok najpierw ciągnie wlaśnie z dolu
rozwiązanie problemu < auto od tygodnia, temp w nocy do - 19 w łodzi > jeżdzi bez problemów:
1. wcześniej wspomniane zlanie szajsu ze zbiornika, zastanawia wszystkich w firmie ilość wody w zbiorniku, nie powstala ona podczas naturalnego skraplania sie pary latem, bylo jej za dużo. - wprowadziłem zakaz mycia, podczas odwiedzin na myjce, zbiornika paliwa, moim zdaniem karcher w jakiś sposób, może przez wade korka, wpompowuje np kieliszek wody przy kazdym myciu, to by tlumaczylo zawartosc wody w takiej ilosci.
2. rozwiązanie z gołym filtrem < nie było potrzeby jeszcze tego użyć > - filtr paliwa zostal przeze mnie i jednego z pracowników specjalnie spreparowany - zakupilem z krakowa najwieksza mate grzewczą do lusterek na 12 volt / 18 watt/ 60 stopni grzania. jest ona na foli samoprzylepnej, więc okleilem na okragło filtr< pamiętajcie żeby podkleic izolację pod bieguny bo obudowa robi zwarcie na nich > wyprowadzilismy 2 m przewodu i dodatkowo na zewnątrz okleilismy go gęstą elatyczna gąbka. w/w przewód podłączyliśmy pod obrysowkę najbliższą filtra, gdyby się cos dzialo to kierowca przed odpaleniem włącza pozycje na 10 min i filtr ma 60 stopni, może jechać na sybir. koszt, - 2 godziny pracy i... 16 zl polskich za mate. pozdrawiam, jakby co to 604900950. serwis rozkladał rece przez 2 lata...
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~NORBI ŁÓDŹ
(2012-02-13 23:59:28)
rekordowa temperatura zamarzniecia mojego mascotta to... - 6 stopni. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kilo
(2012-03-07 20:33:00)
ja rozkładam renceZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Adam
(2012-04-13 10:06:34)
A zamarzaniem Mascotta to prawda mój też zamarzł w ubiegłym roku 2 razy. Kupiłem nowego w 2008 i do 2011 nie było problemów. Zamarzł w dzień w czasie jazdy fakt było -15. Problemy skończyły się jak zacząłem dolewać do paliwa Skyda szwedzki preparat na marznące paliwo. Polecił mi go serwis renault oni leją to do nowych samochodów u nich na placu. Filtr paliwa w Mascocie jest łatwo wymienić ale w swoim musiałem wymienić również czujnik wody w paliwie wkręcony do filtra. Na starym nie chciał chodzić Nie wiem dlaczego. Ogólnie bardzo dobre auto odporne na przeładowania pod tym względem zdecydowanie lepsze od Iveco. Z motorem 150DXI nie miałem problemów dożywotni rozrząd na łańcuchu. To motor nissana lepszy od renault z poprzedniej wersji. Co prawda Mascotta nie ma ale jest identyczny Master. Kolega kupił. Porównywaliśmy oba niczym się nie różnią. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Mariusz Wawa
(2012-04-29 13:08:04)
Najlepszymi specjalistami od mascota jest firma z Góra Puławskiej firma się nazywa HUBER. Specjalizują się w mostach do mascotta ale nie tylko robią też do Mitsubischi, Dafa, Iveco, u mnie przerabiali skrzynię biegów w mascocie z 5 na 6. Przyspieszali most, zero wycia i jakichkolwiek zgrzytów. Uszczelka pod głowicą padała mi co 10-15 tys km jak mi raz zrobili to jeżdżę 3 lata i nic się nie dzieje. Polecam tą firmę bo jest naprawdę solidna i w miarę tania jak na dzisiejszy rynek. Gość chce zarobić kasę więc robi wszystko jak najszybciej nie karze czekać a to w momencie kiedy auto ma jeździć i na siebie zarabiać jest najważniejsze. Dostałem wizytówkę więc podaję stronę internetową i kontakt telefoniczny do nich www. huber-mosty. pl i tel 506-670-785. Ja osobiście ich bardzo polecam dla mnie spośród wielu firm z którymi współpracowałem są najlepsi i mascotta oraz inne auta ciężarowe mają w małym placu. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Jarek transyp
(2012-04-29 13:37:36)
Mi też firma huber naprawia auta, wymiana mechanizmu różnicowego w DAF-ie XF-ie, mechanizm 2000, 00 zł robota 300 zł a w innych warsztztach robota ok 1500. Naprawiali mi również most w mascocie mechanizm różnicowy od polskiego producenta 1800 zł robota 200. Auto na tym mechaniźmie jeździ już 3 lata i nic się nie dzieje, poprzedni mechanizm kupiłem w goleniowe od jakiegoś waldiego miał być polski a wyglądał jak chiński rozleciał się po 7 miesiącach gwarancji oczywiście nie uznano. Naprawiali mi cztero osiówkę DAF-a bo rwało mi wały, padał reduktor, po remoncie zapomniałem o jakichkolwiek awariach układu napędowego. Mają dostęp do części jakiejś polskiej firmy o wiele tańsze i lepsze od oryginałów, a ten cały Wieczorek jest chyba właścicielem i do samochodów ma pojęcie, sam wszystkie ważniejsze naprawy robi lub nadzoruje. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Kamil
(2012-07-18 16:16:02)
Wymień filtr powietrza jeżeli ci nie chce dodać gazu. A to tylko dlatego ze nalałeś słabszego paliwa. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kuter
(2012-07-31 18:54:14)
kazdego dnia wsiadam w mascota i robie po 400km. na 150km po warszawie w godzinach szczytu wychodzi 11, 9L/100km. usterki: glowica a za tem spory ubytek wody w chlodnicy jakies 4, 5l wodyna 400km :/Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Jaro Maz
(2012-08-11 15:28:31)
Mialem awarie tylnego mostu w mascocie, udalem sie do Gory Pulawskiej do firma HUBER na naprawe. Zapalcilem jak za zboze a po 2 msc most sie rozlecial a firma sie na mnie wypiela. Powiedzieli mi ze to moja wina itp itd czyli stara spiewka. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Mariusz
(2013-01-20 08:52:29)
odswieże dla zainteresowanych. Jeżdze tym autkiem 2 lata od nowosci. Mascott 150 DXi. Opinie: odporny na duze przładunk ni to w cięzkich warunkach (resor oryginalnie 3 pióra), paliwożerny (w cięzkich warunkach 20 l/100km w drogowych w granicach 15-16 l/100km), 100 000 km i bez powazniejszych awarii jednak wykonanie w kabinie jak w renault - takie sobie. Co do filtra paliwa i zimy tragedia - 15st C i juz problem. Wymiana filtra i jedziesz dalej :) . Na firmie mamy jeżdzilem nim takze 160DXi i spalanie o ok 4-5 litr mniejsze w tych samych warunkach. Z tym zamarzaniem jest tak ze na 6 takich aut na firmi tylko moje szaleje i nikt nie ma pomysłu co jest. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta transport_123transport_123
(2013-01-20 10:00:02)
podziwiam ludzi, którzy z Uporem Maniaka rejestrują auta na bliźniaku na 3, 5t... czym się kierują? Po Polsce i zagranicą tym jeździć???hmmm... jedynie dystrybucja, kurierka po mieście i całe życie w strachu, że auto wiecznie przełądowane. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Mariusz
(2013-01-21 07:07:13)
wiekszość mascotów są powyżej 3, 5 bo sama ich masa własna to ok 3. 2 więc chyba bez sensu było by rejestrowac do 3, 5 bo i styropian byłby cięższy :). W oryginale ma on ok 3, 5 ładowności ale tak do 5, max 6 sobie radzi. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta transport_123transport_123
(2013-01-21 08:01:35)
w Polsce wszystko mozliwe w Bydgoszczy złapali Mercedesa Vario zar, na B, całość zestawu ponad 8 ton:DZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Szofer
(2013-01-27 19:42:30)
Pare slow do transport 123. Wyglaszasz poglady jakbys sie z choinki urwal. Kazdy wie ze niektore samochdy sa rejestrowane do 3, 5 tony a konstukcyjnie to conajmniej 6 tonowki. Niestety chore przepisy dotyczace prowadzenia dzialalnosci gospodarczej wymuszaja na przedsiebiorcach lamanie prawa. Z reszta tacho i winiety tez sa nie bez znaczenia. A wogole to pól europy tak jezdzi. Ps. Vario nigdy nie byl robiony do 3, 5 tony takze to auto to kombinacja rzeczoznawcy i wlacicila nie majaca wplywu na bezpieczenstwoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~klan
(2013-04-06 12:29:41)
tylko nowy panowie. 250- 300 tys to juz kupa złomu na kółkach choc wygląda bardzo ładnie wiem co pisze mam takich sprzętów 12 szt. i w każdym to samo. Głowica (nie naprawiajcie szkoda pieniędzy tylko nowa), wtryski, wał, skrzynia biegów, most, wiskoza, to jest standard przy takim przebiegu. Mówię o masott 3. 0dxiZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~klan
(2013-04-06 12:33:20)
Zapomniałem o kosztach te naprawy co napisałem to koszt 18 tys złotych i tylko nowa głowica i wisko reszta to naprawa i regeneracja. Wszystko oczywiście nie w aso bo tam to by się nowego kupiło za te pieniądze z tych napraw. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~klan
(2013-04-06 12:34:32)
Przepraszam literówka 28 tys złotychZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~serek
(2013-04-09 17:19:11)
Witam, moja opinia jest podobna twarde zawieszenie i rama reszta gorsza, lecz w porównaniu z tym co mamy teraz na rynku to jest i tak niezłe auto, a części nowych i używanych coraz więcej. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~yyy
(2013-10-25 23:33:41)
filtr zawsze można przenieść w inne miejsce i tyleZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kiero.
(2013-10-26 00:52:19)
~NORBI ŁÓDŹ. najpierw poszerz swoja wiedze na temat paliw. powietrza, kondensacji pary wodnej i punktu rosy a klopoty ci z paliwem miną. jezeli czegos nie mozesz zrozumiec to zrob tak. Zamarzlo ci paliwo. wez probke do słoika. wsadz do zamrazarki, wez termometr i sprawdzaj przy jakiej temp ci zgestnieje. Z regoly w zamrazarce jest ponad -20 st. c. Nawet przy letnim paliwie nikle watpliwosci by ci zamarzlo przy minus 6 st. c. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Szef
(2013-10-26 09:30:40)
Mascot to porażka - mieliśmy trzy w firmie, turbiny padają, a zima gdy jest koło minus 10 to nie pojedziesz bez wymiany filtra. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Marian z Piotrkowa
(2014-05-03 14:06:29)
Witajcie ja posiadam kilkanascie mascotów 150, 160 dxi od kilku lat naprawia mi je firma huber z góry puławskiej. Mogę śmiało stwierdzić że nie ma lepszych specjalistów do mascota niż oni. Kilka razy naprawiali mi mosty tylnie chodzą już kilka lat i nic się nie dzieje, oprócz tego robiłem u nich silnik i uszczelki pod głowicą. Jak robiłem u innych to padały co 3 tys km a tu mają jakiś inny materiał i jeżdzi już kilka lat na uszczelce. Ten chłopak który jest właścicielem Hubert sam posiada wiele mascotów i oprócz samej naprawy udziela wielu dodatkowych informacji takim laikom jak np ja :) można powiedzieć że zęby na nich zjadł więc wie co robi. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 1 z 3

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 54.196.136.119 = ec2-54-196-136-119.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 3+4 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
OSTATNIO KOMENTOWANE »
Wątek powiązany z artykułem prasowymZderzenie trzech aut na krajowej "22" (2) »
Wątek forumstary siofer to frajer i biały murzyn (62) »
Wątek forumDo Przewoźników-Przedsi ębiorców (21) »
Wątek forumkącik na herbatę (6613) »
Wątek forumGdzie na wakacje? - planuję urlop... (76) »
Wątek forumRECO LOGISTICS OPATOWEK (1) »
Wątek forumwww. e-palety. com (1) »
Wątek forumpracodawca z firmy VanHanza (2) »
Wątek forumtanie rozmowy z Niemiec do Polski (T-mobile) (95) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymKariera logistyka dla znawcy języka (1) »
Wątek forumMag Road (33) »
Wątek forumKochanki kierowców (66108) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymWITD: ADR na kombinacji (1) »
Wątek forumUDOSTĘPNIĘ ŚWIADECTWO KOMPETENCJI PRZEWOŹNIKA (10) »
Wątek forumEwidencja czasu pracy kierowców (81) »
Wątek forumBilans przy KPiR jako zabezpieczenie fin. (10) »
Wątek forumDoradca ADR - tanio i profesjonalnie (3) »
Wątek powiązany z plikiem wideoPojechali... (2) »
Wątek forumAUTOSTUBA (8) »
Wątek forumkurs koparko-ładowarka (339) »
Wątek forumsystem 4/1 i brak platnych nadgodzin?? ? (7) »
Wątek forumSuper praca na chłodnie 50euro dieta (63) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontADR - Kurs w Błoniu woj. mazowieckie (6) »
Wątek forumpraca w SITRA (114) »
Wątek forumfrode laursen (4928) »
Wątek forumJaki Jest Najlepszy Bus?? (94) »
Wątek forumzabranie prawa jazdy w norwegii (14) »
Wątek forumTranspost Poznań (14) »
Wątek forumSCANDINAVIAN EXPRESS OPINIE (26) »
Wątek forumVIA TOLL kara za konto na minusie (4284) »
Wątek forumPotrzebujesz prawa jazdy - jedź na Ukrainę (415) »
Wątek forumfirmy kurierskie - ciężkie palety (32) »
Wątek forumOferta Współpracy BIRKE SPEDITION s. r. o. (13, 6m) (1) »
Wątek forumDoładunek. pl (16) »
Wątek forumInterTrans-ŁÓDZ (358) »
Wątek forumGiną kierowcy- List otwarty (245) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymJak sfinansować zakup samochodu? (2) »
Wątek forumRyczałty do zwrotu ! (55) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymWITD: Działania kontrolne "Prędkość" (2) »
Wątek forumEmiNat nie wywiązuje się z podjętego zlecenia (6) »
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd