ID: 226018
Pseudo kierowcy z UA !!!
ID: 226018
ID: 226018
Zauważyłem, że jest tendencja na kierowców ze Wschodu, bo siedzą miesiącami w aucie i można ich ładnie kroić na wynagrodzeniu. Co do ich uprawnień to zapewne mało który faktycznie zdobył je legalnie, widząc co robią na firmach np:podjechanie pod rampę to nie lada wyczyn i potrafią auta obok też przestawić, idźmy dalej manual to jak tym jechać, tachograf i czasy pracy-wielkie oczy co to takiego. Takich przykładów można dawać setki i aż dziw bierze, że nie szkoda pseudo szefom swoich aut, bo to co oni z nimi robią to masakra. Porobiło się tak, że tam gdzie jest dużo kierowców z Ukrainy, to nie ma nawet co zawracać sobie głowy taką firmą, tylko trzeba wiać jak najdalej. A jakie jest Wasze zdanie o zawodowcach z UA???
Zauważyłem, że jest tendencja na kierowców ze Wschodu, bo siedzą miesiącami w aucie i można ich ładnie kroić na wynagrodzeniu. Co do ich uprawnień to zapewne mało który faktycznie zdobył je legalnie, widząc co robią na firmach np:podjechanie pod rampę to nie lada wyczyn i potrafią auta obok też przestawić, idźmy dalej manual to jak tym jechać, tachograf i czasy pracy-wielkie oczy co to takiego. Takich przykładów można dawać setki i aż dziw bierze, że nie szkoda pseudo szefom swoich aut, bo to co oni z nimi robią to masakra. Porobiło się tak, że tam gdzie jest dużo kierowców z Ukrainy, to nie ma nawet co zawracać sobie głowy taką firmą, tylko trzeba wiać jak najdalej. A jakie jest Wasze zdanie o zawodowcach z UA???
~kierowca*.7.109.90
*.7.109.90
Posty (203)
~Milicja | DIXI mnie zastanawia jedno, dlaczego im płacisz tak dużo? większość kierowców woli pochwalić się nowym autem, na zachodzie większość dostało kopa i nara, widać to coraz bardziej na forum, coraz więcej tematów z 2013 roku jest odświeżane z dopiskiem " jak tam teraz bo mam zamiar się tam zatrudnić" | 1 | ||
Dawid87
| nasi kierowcy, też pojechali na zachód coraz więcej wraca, no trudno za leżenie nawet tam nie płacą | -2 | ||
kryskamaryska
| dawidek 87. Jesli wracaja to tylko dlatego ze polski dziad zrozumial ze trzeba placic zeby sie na rynku utrzymqc. Dixi pisales wczesniej ze Polacy wyjechali. Tak wyjechali i nikomu chleba nie odbieraja bo u omupanta jest bardzo duzy deficyt na kierowcow. Nikt tam sie szwabom nie klania znam kupe ludzi ktorzy tam pracuja sa normalnie traktowani i normalnie wynagradzani. Dixi nie to zebym sie czepial. ale powiedz dlaczego zatrudniasz ukrow jesli takie dobre warunki dawales Polskiemu kierowcy???Gdybym mial takie warunki na pewno siedzialbym na doopie i robil co do mnie nalezy. Ja mam za weekend mniej a jednak mi sie tutaj podoba gdzie pracuje. | |||
kryskamaryska
| Lysy nie obrazaj Polakow. Jak juz to Polacy nie polaczki. Z tym profesionalizmem u obcokrajowcow bym dyskutowal. Niejednokrotnie widzialem ich ``profesjonalizm" | 1 | ||
~kompost z łysych | łysy bucu czy transze musisz wepchnąć ryło do kaźdej rozmowy? | 1 | ||
czikakola1973
| DIXI, osobiście uważam Ciebie za odpowiedzialnego pracodawcę i nigdy nie nazwałbym Ciebie dziadem. Dobrze pracować u takiego pracodawcy. Moja rada, to zlewaj tych, którzy nazywają Ciebie dziadem i szanuj tych, którzy u Ciebie pracują, a na pewno wyjdzie to na plus. | -1 | ||
~kierowca | To zadam jeszcze jedno głupawe pytanie-Jakiej narodowości jesteś "kolego" Łysy?Co do profesjonalizmu kierowców z UA to zapewne masz rację, bo większość z nich ma profesjonalnie zrobione prawo jazdy. W ich kraju za dolary można wiele zdziałać i to bez większego wysiłku, tam dolar ma moc. Zapewne kilku chłopaków z UA ma pojęcie, ale większość co wyrabia na firmach to czysta amatorka, uczą się na Waszych "traktorach" tego zawodu a potem pójdą do Niemca z doświadczeniem. | 1 | ||
Ł ysy
| Kierowca. W przeciwieństwie do Ukraińców rodzimi absolwenci 3miesięcznych kursów są mistrzami kierownicy zaraz po otrzymaniu prawka. Takim "cza" dobrze zapłacić. | 2 | ||
~kierowca | Kilka przykładów profesjonalizmu kierowców z UA, 1) Dostaje kolega auto w automacie, przychodzi i się pyta-"Jak tym jechać bo nie ma wajchy", 2) czas pracy na 24h, pauzy 6h "Przychodzi pyta czy to dobrze i okey", 3) Tankowanie do zbiornika na ON nalał do pełna Adblue. To jest tylko namiastka profesjonalizmu. | -1 | ||
kryskamaryska
| kierowca. Czepiasz sie. U nich jeszcze taki wynalazek jak Adblue nie dotarl. Myslal ze to nowoczesny disel. | |||
~Rysiek777 | myślał że jak taniej zatankuje to premie dostanie :) nadal nie wiemy ile to DIXI płacy delegacji a ile ryczałtu bo że 5tyś netto wynagrodzenia to już wiadomo i dlatego polscy kierowcy go opuścili :) :) :) | 2 | ||
kryskamaryska
| rysiek777Nie przesadzaj. Jeszcze 5lat wstecz jezdzilismy za 4. 8max. Teraz sie okazalo ze mozna wiecej to wszyscy mo*de dra. Mnie pasuje tyle ile zarabiam i jestem zadowolony. Moze tylko powinno sie zmienic skladki ale do tego daleka droga bo polowa w rzadzie na boku z transportu zyje a wiekszych zlodziei w calym Panstwie Polskim nie znajdziesz. | |||
kryskamaryska
| W rzadzie i sejmie zapomnialem dodac. | |||
gustav
| A to się da tak AdBlue zalać? Magnes z kieszeni wyjął i do pistoletu przyłożył? | -2 | ||
~Forest glemp | Przynajmniej dwoch tumamow polaczkow widzialem jak lali ad blue do dizla, a jeden nalal do spryskiwaczy. Znam przypadek, gdy tlumok nalal plynu do spryskiwaczy do ukladu chlodzenia i zameczyl silnik. Wiekszosc cymbalow bez navi nie trafi drzwi w naczepie zamknac, jak wymieniaja zarowki, to przewaznie trzeba reflektor nowy kupic. Rysiek cepie, nawet nowa opona moze wystrzelic! Polaczek u szwaba nie zabiera roboty, ale ukr w polszy robote zabiera naszym miscom - typowe myslenie parkingowych albo bezrobotnych przyglupow. | 1 | ||
~Rysiek777 | a co jest nie tak ze składkami? chyba są jednakowe dla wszystkich pracowników? a ich wysokość zależy od wynagrodzeń? czy coś się zmieniło? | |||
gustav
| Forest wiesz co leją do układu chlodzenia w Afryce? Jak się dowiesz to to ci będzie łyso, że bajki piszesz. | -3 | ||
~Rysiek777 | Forestglemp- opona może wystrzelić tylko wskutek zużycia lub nie właściwego ciśnienia ( dziś to nie problem bo można azotem napełnić i monitorować ale to powyżej możliwości dziada) | -1 | ||
Ł ysy
| Rysio. Z jakiej nory wyszedłeś idioto? Mam rozumieć, że po napompowaniu opony powietrzem atmosferycznym czujniki ciśnienia nie będą działały? Opona może wystrzelić tylko z braku odpowiedniego ciśnienia? Ty chyba w życiu za kierownicą nie siedziałeś. Nie wyobrażam sobie, aby zawodowy kierowca pieprzył takie głupoty. | 2 | ||
~Rysiek777 | łysy - czujniki będą działały ale nie jesteś w stanie utrzymać stałej wartości ciśnienia w oponie gdy ją wypełniasz powietrzem atmosferycznym :) | |||
gustav
| Rysiu opona może wystrzelić zawsze!!! Na regale w magazynie raczej nie. | -1 | ||
Ł ysy
| Rysiu przygłup. Opona renomowanej firmy Pirelli /295/60/22, 5/ popękała wzdłuż felgi. Michałki w tym samym rozmiarze dostały garbów po przejechaniu 80 tyś km. Wszystko to na przednich osiach z zawieszeniem pneumatycznym. Stan zawieszenia i zbieżności wzorowy. Co ty na to Ryszardzie, przyglupie z szatni? | 2 | ||
Ł ysy
| Przygłupie, niby dlaczego nie można uyrzymać ciśnienia po napełnieniu powietrzem? Ale jaja, wychodzi profesjonalizm Rysia lub Ryszard złapał fazę. | 2 | ||
kryskamaryska
| Lysy. Wniosek jest prosty. Michalki zostaly zdielane przez male raczki w kraju Jackiego Chana. | |||
gustav
| Opony są sprawdzane dosyć rygorystycznie... Ale... zawsze jest jakieś ale... . Nie ma idealnych. | -2 | ||
~kierowca | Odp. do gustav jak widać da się i to nie wymyślona bajka tylko autentyk, ale co się dziwić jak ten profesjonalista z UE pierwszy raz siedział w ciężarówce, a jak zapytałem co robił na Ukrainie to cytuję "zapodawał muzyku" tzn. "didżej"-dawniej wodzirej jakby co. 3 letni Actros z naczepą chłodnią wyglądał po jego jeździe jakby miał z 13lat, tylko płakać, ale widać opłacało się szefowi. | |||
~kierowca | Z UA miało być. | |||
kryskamaryska
| Lysy po 50tys trzeba przekladac os prowadzaca wiecej wytrzyma i dluzej bedzie sluzyc. Zalezy tez gdzie takie opony sa eksplatowane. W Pl niestety przez koleiny troche krocej wytrzymaja. Jak sie dba tak sie ma. | -1 | ||
gustav
| Kierowca spróbuj nalać AdBlue do bańki... potem napisz... | -1 | ||
~Rysiek777 | łysy gdyś miał choć tle zwoi co kura to wiedziałbyś że wskutek zmiany temperatury zmianie ulega ciśnienie gdy opona jest wypełniona powietrzem atmosferycznym i właśnie z tego powodu żeby zniwelować te zmiany stosuje się azot :) | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.