Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Zleceniodawca zaniżył parametry towaru, co dalej??

ID: 220782


Witam wszystkich driverów,
prowadzę własną firmę nie zajmującą się docelowo transportem jednak z racji, że posiadam kilka aut dostawczych do 3, 5 tony oraz doświadczonych kierowców prowadzę rówenież dodatkowo usługi związane z transportem oraz przeprowadzkami. Mam jednak nieprzyjemną sytuację, otóż: dostałem zlecenie od klienta (złożyłem ofertę dotyczącą jego zlecenia na clicktrans. pl, którą on zaakceptował). Klient w zleceniu podał parametry towaru (wymiary, wagę) po przyjeździe kierowcy na miejsce załadunku okazało się, że towar ma o 5m3 (sześciennych) większą objętość i kierowca nie jest w stanie go zabrać na busa. W celu odebrania towaru kierowca zrobił 130 km. Łączna wartość usługi to 500 zł jednak z racji, że z winy zleceniodawcy nie byliśmy go w stanie zrealizować zaproponowałem klientowi aby pokrył chociaż koszt paliwa 150 zł, ten się jednak nie zgodził. Załadunek miał się odbyć z firmy, z której klient kupił towar i u niego mieliśmy go rozładować. Jak mogę wyegzekwować teraz od klienta pokrycie choć samych kosztów?

Posty (3)

dwoogi
jak w temacie...
Assad
A zlecenie na przewóz przed wyjazdem otrzymałeś czy jak zwykle - na pałę?
dwoogi
Zlecenie otrzymałem za pośrednictwem portalu clicktrans. pl, nie wczytywałem się jeszcze w regulamin tego serwisu i nie wiem czy akceptacja oferty przez klienta jest wiążąca jak w przypadku zakupu na allegro.
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels