ID: 209618
W nietypowy sposób uczczono urodziny prezesa
ID: 209618
ID: 209618
Noerpel zamówił 155 naczep od Kögela ze specjalnym nadrukiem.
Noerpel zamówił 155 naczep od Kögela ze specjalnym nadrukiem.
~etransport.pl
Posty (12)
~szyderca | Ależ chamska reklama... Jedno zdanie na temat wątku a reszta to specyfikacja dwóch naczep... Pełen profesjonalizm... | -1 | ||
ese
| A przecież wystarczy zamówić sobie te 100-150 nowych naczep, określić w jakim kolorze oraz treści mają być plandeki i już się ma podobną sytuację. Cóż to wielkiego dla kierowcy znad Wisły.. | |||
g-a
| Nie taniej transparent wywiesić? | |||
konserwacje_zabytkow
| ja nigdy więcej nie kupię żadnego produktu marki Koegel. Co więcej - z naczepy, którą odebrałem od Koegla poleciłem usunąć wszystkie oznaczenia reklamowe firmy Koegel, ale rozumiem intencję artykułu sponsorowanego na forum, gdyż od samego początku mojej obecności tutaj widzę reklamę firmy Koegel "Twój partner w Polce, dla wszystkich, którzy wiedzą czego chcą". Ja wiem jedno na pewno - nie chcę więcej naczep Koegla - w porównaniu np. ze Schmitzem naczepy Koegla wyglądają jak z recyklingu | |||
~made_in_china | Konserwacje_zabytkow ile i jak długo masz te naczepy? Ja od 15 lat użytkuje naczepy 3 wiodących niemieckich producentów. Dziś to jest wszystko jeden szrot. Chociaż chłopakom najlepiej ciąga się Krone. I tylko z tego względu ich kupuję najwięcej. Jedyny plus Schmitza to ocynkowana rama. | |||
~Przewoźnik | Moim zdaniem Krone to naczepa trochę przereklamowana. Jak będę wymieniał to kupie Wieltona. | |||
~adam | Ten ocynk na ramie i jej montaż to ogromny plus, który przemawia za jej zakupem. | |||
~made_in_china | Przewoźnik proponuję się zastanowić nad zakupem Wielton ki. Kupiłem dwie na próbę. Na tym skończyły się moje zakupy tej marki. Rdzewieje jeszcze szybciej niż Krone. A do tego jest bardzo delikatna. Miałem po jednej sztuce Berger potem Schwarzmueller oraz Fliegl ale to jest dopiero porażka. Ocynk w Schmitz to duży plus ale mamy duzo przepinek na bazie. A Schmitz np. z 6 metrowym drutem na środku jest tak wygięte zw nie ma opcji jej przepiać. | |||
konserwacje_zabytkow
| made in china, mi wystarczyły pierwsze oględziny nowej naczepy Koegla i porównanie jej z nową naczepą schmitza, żeby stwierdzić, że Koegel raczej zamiast naczep powinien produkować plastikowe Pokemony w Chinach a nie naczepy do ciągników siodłowych. Nie wiem dlaczego ty potrzebowałeś na to aż 15. lat. | -1 | ||
g-a
| Chyba Wielton robi w tej chwili najlepsze. | |||
~Rysiek777 | dzisiejsze Krone to szrot, farba odłazi z podłużnic już w pierwszym roku, po 4 -5 latach rdzę widać wszędzie, kolejny mankament to słaba konstrukcja nośna i ciągle urywające się śruby mocowania podłogi na 5 i 6 polu od tyłu naczepy ( sprawdzone w kilku egzemplarzach z różnych roczników pow 2010r) , a co do Kogel to te z okresu po 2000r po 10 latach użytkowania wyglądały jak nowe i jak szły na sprzedaż to się ludzie pytali czy one były malowane? ? tak tak a dziś? po taniości idzie produkcja wszystkiego i księgowi dbają o to żeby recykling miał robotę | |||
Rysiu777
| zapomniałem jeszcze o odłażących tablicach odblaskowych na zderzaku, przejściu z wytłoczeń marki na naklejki które po kilku myciach odpadają (takie drobiazgi niby ale brzydko to wygląda ) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.