Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Apel ministra Mariusza Błaszczaka do szefa francuskiego MSW w sprawie bezpieczeństwa polskich kierow

ID: 205979


W związku z pogarszającą się z dnia na dzień sytuacją w Calais, przedstawiciel polskiego rządu wystosował list do Bernarda Cazeneuve, szefa francuskiego MSW.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (80)

MarcinSE
Noooo pewnie i pośpiewają razem ale tylko jeden wyjdzie z tatuażem na czole - anioła z głową diab. ła... :) :)
g-a
Nie wiem, nie znam się na tym. Kto w jakim stanie i czym do przodu wyjdzie.
~Zakręcony
Może potrzeba solidarności:-) Niech wypowiedzą się kierowcy z Niemiec, Francji, Hiszpanii, Włoch... Dlaczego oni nie mają problemu z uchodźcami?
~Rysiu777
A dlaczego sądzisz że ja podpisuje jakiekolwiek dokumenty poswiadczajac nieprawdę? Wiesz ilu złodziei robi to własnoręcznie bez udziału kierowców? Kiedy ten minister troszczacy się o bezpieczeństwo się tym zajmie?
ese
Może po prostu wystarczy to zgłosić mając taką wiedzę. Jest kilka instytucji które się chętnie tym zajmą. Piszemy informację, podpisujemy podajac własne dane by była wiarygodna. Wysyłamy, lub lepiej dostarczamy wraz z kopią, na której otrzymamy potwierdzenie dostarczenia.
~Rysiu777
No więc niech się zajmują bo to jest proceder na masowa skalę i problem dużo większy niż sytuacja we Francji
ese
Powtórzę, bo widzę że nie dociera: Wystarczy to zgłosić mając taką wiedzę. Jest kilka instytucji które się chętnie tym zajmą. Piszemy informację, podpisujemy podajac własne dane by była wiarygodna. Wysyłamy, lub lepiej dostarczamy wraz z kopią, na której otrzymamy potwierdzenie dostarczenia.

Zaś co do składek na ZUS i US, to wynikają one wprost z umowy podpisanej przez OBIE strony. Firma nie może zapłacić ani mniej, ani więcej niż jest na umowie o pracę. Tam jest sedno. Alfa i omega. Nie da się podpisać umowy, oświadczajac podpisem własnoręcznym, że nam jak najbardziej pasuje zarobek brutto 2000 złotych i w ślad oczekiwać, że składki będą naliczane od 4000. Pewnie większość dzieci w przedszkolu z marszu to zrozumie.
~Wielki Szu
Ese jak zwykle ma rację. Koledze ł ysemu załatwiłem już kilka kontroli. Miał wizyty na swoim klepisku róznych instytucji kontrolujących. Od jednej z tych instytucji otrzymałem odpowiedz że anonimów w zasadzie się nie rozpatruje ale dobrze jak takowe wpływają. I że ogólnie dziękują za sygnał.
Fro
Racja Rysiu - z powodu zawyżenia kosztów umierają codziennie miliony Polaków. Jakieś latające kamienie, przeszkody na drodze, czy napaści w Calais to tylko kwestia nieporozumienia. Biedaki mylą ciężarówki z autobusami. I z frustracji się tak zachowują.
To że 3 brytyjskich dziennikarzy wjechało przez nich w ciężarówkę to wina ich głupiego materializmu. Mogli grzecznie przyjąć kamienie na maskę osobówki.
~Rysiu777
Ese- umowa zawiera wysokość zasadniczego wynagrodzenia za podstawowy wymiar czasu pracy który po uwzględnieniu ewidencji czasu pracy znacząco zmienia wysokość wynagrodzenia w przypadku kierowcy a co za tym następuje wzrasta również składka do ZUS i podatek dla US a że ta czynność obligatoryjnie jest pomijana okradani są wszyscy w/w
Fro
Wielki Szu - czyli skoro firma Ł ysego działa nadal po kontrolach to można przyjąć że działa zgodnie z przepisami. Prawda?

4

~Rysiu777
I tak działa polskie państwo - okradane na miliardy a czekają że kierowca dla paru tysięcy poda im sprawe na tacy? To jest ta dobra zmiana i dbanie ministra o bezpieczeństwo państwa jak i obywateli
g-a
Rysiu - chłopaki napisali to bardzo subtelnie, ale widzę, że nie dotarło. Więc napiszę wprost - jesteś zwykłą szują. W dodatku pewnie często bezrobotną. I masz wredny charakter.

1

~Rysiu777
g-a każdy kij ma dwa konce i skoro pracodawca oczekuje uczciwości to pracownik także na do tego prawo i masz rację wobec złodziei jestem wredny i bezwzględny

1

~Rysiu777
Choć idac twoim tokiem myślowym to większość pracodawców jest wredna bo nie potrafi się biernie przyglądać gdy byłaby okradana przez pracownika? To jak to jest? Weź no wytłumacz nam?
~Zakręcony
Rysiu777... żeby udowodnić dziadom szachrajstwa wypadałoby na początek zajrzeć do ewidencji czasu pracy prowadzonej przez dziada i porównać dane tam zawarte z własnymi wyliczeniami. Wielokrotnie daje się zauważyć, że wszelakie postoje pod rampą na młotkach nie są ewidencjonowane jako czas pracy, tylko jako... nieuzasadniona przerwa:-) Jako, że rzadko który kierowca zagląda do ewidencji, dziady robią co chcą z wyliczeniami podstawy opodatkowania i należnych składek ubezpieczeniowych. Jedyną rzeczą, której dziad nie ośmiela się zanegować jako czasu pracy jest czas jazdy.
~Zakręcony
puchatek61... pod rampą podczas załadunku stoi się na młotkach ponieważ tak wynika z interpretacji ustawy o czasie pracy kierowcy. Z pewnością nie jest to chwila, kiedy kierowca może swobodnie dysponować swoim czasem
ksyzol
Eeee... Stasiek, długo kuwa bedzieta ładować?
-Nie wiem, chiba do rana, ja to pier... zara przyjdzie druga zmiana to sie kuwa spytaj.

Tyle w temacie w. w. interpretacji ustawy o czasie pracy kierowcy.
~Zakręcony
ksyzol... co ma kierowca do procedur załadunkowych w firmie "x"? Kierowca wielokrotnie może się tylko biernie przyglądać i cierpliwie czekać na "młotkach".
~Zakręcony
puchatek61... faktem jest, że wielu kierowców nie użytkuje tachografu w sposób prawidłowy, jednakże są tacy, którzy swój czas pracy szanują stosując młotki gdzie są wymagane, a i tak nie widać różnicy w podatkach pomimo wypracowania około 230 godzin.
ksyzol
Jasne... prawda jest taka że przyjeżdża kierowca do firmy i... chu na niego kładą.
Co innego wynika z opowieści... co to który nie jedną firme nauczył roboty.
Obuć się, ile możesz stać na młotkach.

1

ksyzol
Przyjeżdża kierowca do firmy i ma sie dostosować do warunków panujących w tej firmie bo od tego jest kierowca, przestań zakręcony marzyć.

1

~Zakręcony
ksyzol... wjeżdżając na większą firmę jestem najczęściej już obuty w robocze chodaki, bo takie są wymogi. Mało jest firm gdzie kierowca może czynnie uczestniczyć w załadunku poza wyjątkiem liczenia ładowanego towaru i ewentualnego zabezpieczenia.
~Zakręcony
Wszelakie opóźnienia, które są nagminne w naszym kraju powinny obciążać firmy załadunkowe. Niestety nieudolność spedytorów prowadzi do obciążania powyższym niczego nie winnym kierowcom, którzy to słusznie stosują młotki czekając na łaskawość magazyniera.
~Zakręcony
ksyzol... obudź się. Masz jeszcze coś do powiedzenia?
ksyzol
Wy swoje... czyli jak być powinno a ja swoje... czyli jak jest.
~Zakręcony
My wiemy jak jest, ale chcemy, żeby było tak jak powinno być:-)
MarcinSE
ksyzol - uważaj by ci powietrza z paleciaka nie spuścili... taki afront - paleciakiem samemu... :) :) :)

1

~Zakręcony
puchatek61... całkiem niedawno, w pewnej firmie były bardzo duże opóźnienia. Podobnie jak Ty poinformowałem firmę załadunkową o kończącym się czasie pracy, zrobiłem to przy innych kierowcach stojących już około 8 godzin (ja czekałem około 3). Od magazynierów usłyszałem, że w drodze wyjątku załadują mnie poza kolejką. Wiesz jaka była reakcja innych kierowców?
~Zakręcony
... zdziwiło mnie, że mają pretensje do mnie. Jeden z nich to mało swojej naczepy nie pogryzł w czasie kiedy mnie zaczęli ładować.

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 13.59.122.162

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels