ID: 200230
Witam, co kupić pod międzynarodówkę do 3. 5t? Nowy Master 2. 3 165 czy nowe Ducato 3. 0 180?
ID: 200230
ID: 200230
Wiem, że podobny temat już był natomiast chciałbym się dowiedzieć od kierowców w/w pojazdów na tematy: jakie spalania mają te samochody (załadowane do 1000-1200), jaką zabudowę wybrać (spojtrak czy kurnik), i jaką prędkość na liczniku mają te pojazdy przy 2000obr na ostatnim biegu. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Wiem, że podobny temat już był natomiast chciałbym się dowiedzieć od kierowców w/w pojazdów na tematy: jakie spalania mają te samochody (załadowane do 1000-1200), jaką zabudowę wybrać (spojtrak czy kurnik), i jaką prędkość na liczniku mają te pojazdy przy 2000obr na ostatnim biegu. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Posty (13)
gostek182
| jak w temacie... | |||
~dość | jelcza 315 | |||
~Doradca transportowe. | Taczki na gumowym kole będzie miej Czesło. | |||
~Doradca transportowe. | Ukrainaca żeby za 2Tysiaki złotych jeździł. | |||
~Ł ysy | Cztery posty i czterech idiotów dało znać o sobie. | 1 | ||
~Balcer | Ja bym polecił master. Więcej miejsca w kabinie, co w miedzynarodowce się przydaje. Tyle że nowe mastery mają mały poziom skrętu. O zabudowie się nie wypowiem bi miałem kurnik, ale myślę że spojtrak jest wygodniejszy w długich wyprawach. Pozdrawiam ! | |||
~zzzzzzzz | Polecam coś zasilane lpg. Można wtedy być bardziej konkurencyjnym. | |||
Lula10
| Masterki są ok... | |||
gustav
| Ducato masa własna 2400, Master chyba 2800. Jak tu załadować 1200 by DMC zostało 3, 5? Czy jest na rynku auto o DMC 3, 5t i ładowności 1200kg? Czy są stałe ładunki nie przekraczające 1200 kg na takie auta? | |||
~piti | kolego master jest ok kurnik zz zzabudowa9pal zaladujesz kolo 1000kg a z zabudowa spojkara czy spojtraka kolo 900kg u mnie masterki przez 3 lata wykrecaja kolo750 tys i nic sie nie dzieje tylko dwumas przy 350 tys zalezy od kierowcy | |||
gustav
| piti, a ładujesz na nie 1200kg na legalu? | |||
~znajomy bisuarza | Bus to miejsce pracy więc nie wolno oszczędzać na wyposażeniu praktycznym. Obowiązkowo łóżko w kabinie, fotel z zawieszeniem pneumatycznym, klimatyzacja i ogrzewanie, w tym postojowe, ogranicznik/tempomat . Na zewnątrz min dwa duże kufry żeby pasy i płyny nie walały się po pace. Bez kurnika na pusto spalanie poniżej 10l/100km. Przy 2k obr/min rzeczywista prędkość to ~80km/h. Fiat cichy w środku, mocniejszy, średnio mniej pali. | |||
gostek182
| Dzięki za odpowiedzi. Widzę, że ducato musi mieć bardzo krótkie przełożenia skoro ma "tylko" 80 km/h przy 2000obr na szóstce. Jak z serwisami tzn co ile km wymiana oleju? Jeżeli chodzi o mastera to jakie spalanie załadowany do 100km/h prędkość maksymalna. Wie ktoś jak z przełożeniem skrzyni biegów? Prawdopodobnie będzie dłuższe niż w Ducato |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.