ID: 198510
Polski rząd po cichu zaostrza przepisy
ID: 198510
ID: 198510
Jeśli dojdzie do zatwierdzenia projektu, będzie to kolejny cios dla rodzimych przewoźników.
Jeśli dojdzie do zatwierdzenia projektu, będzie to kolejny cios dla rodzimych przewoźników.
~etransport.pl
Posty (38)
g-a
| Zaraz, zaraz... czy to nie jest realizacja postulatu niektórych kierowców? "Im więcej dziadów padnie - tym lepiej"? | 1 | ||
~z. | 2016-04-21 23:04:53 Zaraz, zaraz... czy to nie jest realizacja postulatu niektórych kierowców? "Im więcej dziadów padnie - tym lepiej"? To działa w dwie strony-prosta zależność. Czy aby potrafią na to pytanie odpowiedzieć... ale podobno pracy w brud, można się pocieszyć z kolei "entym sloganem. | |||
~kierowca | Kolego g-a takie stwierdzenie często tu padało na forum i może to i dobrze?Padną Ci co płacą kierowcą z km/%, padną magnesiarze itp. Firmy duże dobiorą aut i transport może znormalnieje, bo tam tzw. złodziei, kombinatorów i alkoholików momentalnie wyeliminują. Takie moje zdanie. | |||
~Zakręcony | z... praca w syfie to faktyczne wielki brud. | |||
~Zakręcony | ... a raczej brudu w bród. | |||
~Mądry | No cóż, nie masz certyfikatu -nie założysz firmy. Nie masz łeba do nauki - nie zdobędziesz certyfikatu :) | |||
~kiero | Wreszcie może zapanuje porządek na rynku, skończy się jazda po 1000 km na strzała. Może tez wypłacalność się poprawi. | |||
~KLP | ~kierowca 2016-04-2 2 01:49:23 Kolego g-a takie stwierdzenie często tu padało na forum i może to i dobrze?Padną Ci co płacą kierowcą z km/%, padną magnesiarze itp. Firmy duże dobiorą aut i transport może znormalnieje Co pobierasz, że skutkuje takimi drastycznymi ubytkami? | 2 | ||
~czajna | Wreszcie koniec dziadostwa. A w miejsce starych, przyjdą nowe porządne i zacznie być normalnie. | |||
g-a
| Obawiam się, że przyjdą same "Ullrichy"... a takim "czajnom" zostanie płacz i zgrzytanie zębami... | |||
~zzzzzzzz | wynajęcie za parę groszy osoby uczciwej, posiadającej certyfikat? to ile chcesz? 300 może być? | |||
~z. | ~Zakręcony 2016-04- 22 04:20:14 ... a raczej brudu w bród. Jest nadzieja dla przyszłych fachowców tej znakomitej profesji, że będą tonąć w ofertach pracy, a nie tylko brodzić szukając" złotej rybki " i wybrzydzać; -) | |||
ese
| Już niedługo pierwszy maja! A wtedy to. . wiadomo! | |||
~z. | Jeszcze ktoś w to uwierzy. Już niedługo mrzonki mogą stać się faktami, wystarczy puścić wodze fantazji-; ) Niewiedza nie zwalnia z odpowiedzialności. Już od kilku lat widać lawinowe zamykanie biznesów, wieczne biadolenie i wszechobecną martyrologię pracobiorcy. | 1 | ||
~Wielki Szu | Słuszną linie ma nasz Rząd. Im więcej kmioctwa wyleci w kosmos tym lepirj dla szoferuf | |||
g-a
| ://fakty. interia. pl/polska/news-nowe- tasmy-kulczyk-gras-k ulisy-zmiany-redakto ra-naczelnego-f, nId, 2190763 Gdzie jest KOD? | |||
g-a
| Po co? Te są ciekawsze, no i jest tego podobno ponad 100 godzin... jeszcze niejedno usłyszymy. | |||
~ted | ://witamy-w-polsce. pl/1684/Kr ://www. se. pl/wiadomosci/polity ka/wszystkie-afery-r zadu-po_622196. html ://mapaafer. pl/ trolu | |||
~ted | ale zal dupę sciska prawda w oczy kole | |||
~ted | obrońcy demokracji kasują niewygodne posty hehehehe | |||
~stoliczku nakryj się | Łoic dziadów. od 1go lipca ja bede pan kierowcaa!!! | -1 | ||
capri
| Tak z automatu? Bo ja myślę, że "stawanie się panem" może nie być takie łatwe... | 1 | ||
capri
| Ale dobór nicku do oczekiwań... w punkt. | 1 | ||
~zorientowany | Tak czytam te pobożne życzenia... i pusty śmiech mnie ogarnia hahaha!!! Dziady padną, duże firmy dobiorą aut i... ? ?? Dopiero się zacznie barany jazda bez trzymanki! Skoro zostaną monopolistami bez konkurencji, to po co kierowcom płacić więcej, skoro będzie ich nadmiar w ilościach hurtowych? ?? Wasza inteligencja zwala z nóg hahaha. Już macie swoje niebiańskie warunki u niemieckich PANÓW :) | 2 | ||
~kat | Ty jestes tak zorientowany ze az strach skoro uwazasz ze dziadtransy sa konkurencją dla molochów | |||
~Kamil | Jaka by nie była, jest to konkurencja. Osobiście nie chciałbym żeby rodzime firmy padły, nie wszyscy mają złą robotę, złego szefa i chuyowych kolegów z firmy, kokosów nie ma ale źle tez nie jest. Nie uśmiecha mi się robić u Hansa czy Pierra, choć język znam. Szanujmy trochę to co mamy, wiadomo idealnie nie jest ale w końcu to nasze, polskie. | 2 | ||
~driver uk | czyli powoli konczy sie w polsce rummuniada. i tak gorzej byc nie moze tylko lepiej | |||
~pawelfh | jak wprowadzali milog tez firmy mialy padac, nierzadkim zjawiskiem jest ze male firmy maja sie lepiej niz duze molochy w których kierowca jest numerem, bardzo popularnym zjawiskiem jest branie przez duze firmy podwykonawcow, maja czysta kase przekladajac tylko papierki, nie maja problemów z kierowcami, i kosztami eksploatacji, co do wynagrodzen kierowców watpie zeby bylo lepiej, zlecenia ida przez kilka rak i kazdy ze stawki urywa, tak ze ten ostatni dostaje marne gosze, odliczajac kierowcow leasing, koszty, to jak myslicie ile zostaje włascicielowi? ?? | 1 | ||
ese
| ~kat 2016-05-01 07:24:47 Ty jestes tak zorientowany ze az strach skoro uwazasz ze dziadtransy sa konkurencją dla molochów" Tyle fakty: "Liczba polskich przedsiębiorstw, wykonujących przewóz rzeczy w UE wyniosła pod koniec ubiegłego roku 29, 488 tys. oraz przewóz osób 3, 188 tys. Największą ilością pojazdów przeznaczonych do transportu ładunków dysponuje grupa firm posiadających od 5 do 10 uprawnień (licencji) ? w sumie jest ich 6, 015 tys. i mają razem 40, 554 tys. sztuk pojazdów. Na drugim miejscu są przewoźnicy posiadający od 2 do 4 uprawnień (łączna ilość 11, 818 tys. firm i 32, 652 tys. pojazdów ) oraz od 21 do 50 uprawnień ( łączna ilość 948 firm i 28, 609 ty. pojazdów). | |||
~kat | Ese fakt ze jest ich duzo nie oznacza ze to konkurencja, duzi maja kontrakty a takie dziady jezdza jako podwykonawcy albo biorą ładunki z giełdy po drugie moloch stać na zapłacenie lepszej stawki kierowcy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.