ID: 197982
Czy pracownik wysłany do innego kraju UE powinien zarabiać tyle samo co miejscowy?
ID: 197982
ID: 197982
Polska będzie dążyć do zablokowania zaproponowanych przez Komisję Europejską zmian w dyrektywie o pracownikach delegowanych.
Polska będzie dążyć do zablokowania zaproponowanych przez Komisję Europejską zmian w dyrektywie o pracownikach delegowanych.
~etransport.pl
Posty (51)
ŻĄDŁO
| Jeśli którykolwiek z oficjeli dzisiejszych władz wystąpi z takim haniebnym wnioskiem będzie to sygnał dla Ziobry aby poszukiwał kont owego gada w którymś z rajów podatkowych, gdyż niewątpliwie tam wyląduje "gratyfikacja" od uczciwych inaczej tzw. pracodawców. | 2 | ||
~KLP | pislamiści się obsrają jak delegowany będzie musiał mieć tyle samo co miejscowy. Wtedy Polskę zaleje fala bezrobotnych idąca w setki tysięcy ludzi. Nie zasiłki dla nich nie wystarczy z żadnego "programu" ani kolejnych opłat paliwowych. | |||
~kiko | jak rzad to to bedzie chcial zrobic znaczy ze polscy pracownicy sa gorsi | |||
~z. | Czemu gorsi, pod jakim względem?Są tańsi, tyle. | |||
~Ambrozy | Jestem pod wrażeniem że taki wszechwiedzący Żądło nie wie dlaczego nasze firmy łapią jakąkolwiek robotę za granicą. Otóż dlatego, że robią to taniej i jeśli uda się zachodowi zablokować konkurencję z biedniejszych krajów stracimy te zajęcia i pracownik o ile nie zostanie zwolniony, to zarobi jeszcze mniej. | |||
~driver uk | zgodnie z polskim prawem 45 eurodiety i 1200pln podstawy i spanie na dzikusie w szefa przyczepie ze sluzbowa teczka i telefonem. | |||
~Ambrozy | Zgodnie z polskim prawem dieta może wynieść 50 zł. | |||
SoloUk
| Zastanawiacie się czasem jak to jest. Polska firma wysyła auto i kierowcę na kilka tygodni do Europy gdzie musi ponosić takie same koszty jak tamtejsze czyli paliwo opłaty drogowe promy i inne a koszt wypłaty dla kierowcy jest tylko jednym małym czynnikiem i wydaje wam się ze na tym tylko tak bardzo dorabiaja się nasze firmy | |||
~Kadrowy | Może być polska dieta pod 1 warunkiem (pracodawca ma obowiązek zapewnić pracownikowi całodzienne utrzymanie tj. wyżywienie i nocleg oraz dojazd do miejsca pracy. | |||
~Daro | A dla czego Polacy mają zarabiać mniej od miejscowych, za tą samą prace? To chore. I nie w porządku. Rodzaj niewolnictwa. Okropne. | |||
~Adam | Polska i Polscy pracodawcy szkoda pisać i marnować czas 13 lat pracowałem u polskich pracodawców w 2015 wyjechałem na stałe do Niemiec i co JEST NORMALNIE KASA INNA ATMOSFERA PRACODAWCA NORMALNY NIGDY NIE WRÓCĘ DO NASZEGO KRAJU PANOWIE KOLEDZY KIEROWCY DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z POLSKĄ PRACODAWCY JUŻ SIĘ PROSZĄ O PRACOWNIKÓW LECZ NADAL OKRADAJĄ KIEROWCÓW Z DODATKÓW. | |||
g-a
| Czy pracownik wysłany do innego kraju UE powinien zarabiać tyle samo co miejscowy? Czy to powinno też dotyczyć "pracowników delegowanych" przez "państwo islamskie"? | |||
~Ł ysy | Zaczynam się zastanawiać czy pingwiny są mądrzejsze od polskich kierowców? Kiedy do naszych, najlepszych w Europie Panuf Kierofcuf dotrze prawda objawiona? Pracujec ie, bo jesteście tani. Będziecie drodzy, zostaniecie na zasiłkach, ale tylko przez pól roku. Potem czeka was walka o posadę ochroniarza z marketach. Może paru załapie sie na budowę, ale na budowie trzeba znać fach. To nie dla was. Pożyjemy zobaczymy kto miał racje. | 1 | ||
~Ł ysy | Kadrowy. Nick nie pasuje do ciebie. Raczej śmieciowy, bo walisz prawdy rodem z klozetu. Pracodawca nie ma obowiązku utrzymywania pracownika w delegacji, to po pierwsze. Jedynie ma pokryć wyższe koszty utrzymania. Powtórzę, abyś zrozumiał : wyższe koszty utrzymania. Po drugie, czy parkingowi prawnicy kiedykolwiek osiągną umiejętność czytania ze zrozumieniem w języku ojczystym. Specjalnie pomijam obce języki. | 1 | ||
~Ł ysy | Parkingowi prawnicy mam do was pytanie : czy gratisowy obiad przez was zeżarty po zatankowaniu 200 litrów paliwa jest formą zapewnienia kierowcy wyżywienia w delegacji? No Pany Kierofce, trudne pytanie? | 1 | ||
MarcinSE
| Łysy :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) znów czujesz się pokrzywdzony :-) :-) :-) :-) Uważasz, że jedzą za twoje... ? !:-) :-) :-) Oczywiście, że obiad zeżarty (co za prostak) nie jest formą zapewnienia wyżywienia!:-) Tak samo jak kasowanie z wypłaty chłopaków pływających promami za kabinę i posiłki promowe... to jest dopiero sk... two najwyższych lotów!!ty tego nie wiesz łysiaczku o takie rzeczy taki wielki sef pyta na forum... śmiech normalnie :-) :-) :-) | -1 | ||
~Robinson crusoe | Zaczynam się zastanawiać czy pingwiny są mądrzejsze od polskich kierowców? Łysy na pewno są | |||
~Daniel Craig | W moim skromnym prekonaniu sprawa jest prosta. Inaczej postepuje firma typu wyjazd powrot z dawno zamowionymi ladunkami wtedy odpowiednio wieksza wyplata podstawa plus diety, a inaczej firma typu przezuty gdziemkierowca siedzie trzu cztery razy dluzej wykonuje ta sama prace za50% mniejszych kosztow. nie dziwi mnie mnie placa minimalna to jest przeciwko nieuczciwej dumpingowej konkurencji. znam ludzi ktorzy w polsce maja porzadne firmy nigdy nie robili przezutow nawet placa niezle i w terminie nie wysylaja ludzi na dluzej niz tydzien poltora zalezy od trasy i nikomu sie krzywda nie dzieje, oni nie maja tyle zestawow co ci ktorzy przez trzymanie aut na zachodzie szybko sie wzbogacili leasingiem i ziemia w malych miejscowosciach albo wielkie wielozestawowe firmy przecudami jesli chodzi o systemy pracy. To sie musialo tak skonczyc. | |||
~Robinson crusoe | Daniel wytłumacz jakim cudem Polska firma ma 50% niższe koszty na zachodzie czyli na przeżutach | 1 | ||
~Ł ysy | Co z zżeraniem obiadów po zatankowaniu 200l paliwa? Jeden parkingowy filozof wyłuszczył swoje racje. Niestety, to tylko jego racje całkowicie sprzeczne z realiami i prawem. | |||
~Ł ysy | Marcin SE. " Oczywiście, że obiad zeżarty nie jest formą zapewnienia wyżywienia "-zatem czym jest? Darem niebios. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.