ID: 178107
Houston, mamy problem
ID: 178107
ID: 178107
Rynek branży transportowej z roku na rok staje się coraz bardziej wymagający. Zaostrzają się przepisy, rosną wymagania klientów. Ta sama sytuacja dotyczy kierowców.
Rynek branży transportowej z roku na rok staje się coraz bardziej wymagający. Zaostrzają się przepisy, rosną wymagania klientów. Ta sama sytuacja dotyczy kierowców.
~etransport.pl
Posty (45)
~czesiek | .. i co to za "bzdurny" artykół. . ? ??, przeciez etransportowy IDIOTA ł ysy. . !!! jak i reszta wtórujacych mu transportowych IDIOTÓW twierdzi iz conajmniej po 100 kierowców wisi na płotach przed kazda firma transportowa.. !!!, no to jak tak moze twierdzic autor w/w artykułu... ? ??, ter to obraza IDIOTE ł ysego i reszte WTÓRUJACYCH mu IDIOTÓW... !!! | -1 | ||
~mar | 1. łysy ma zawsze racje. 2. Łysy nie mieć racji, patrz punkt pierwszy. | |||
~Taz | Problem to jest nie od dziś. Jedyne rozwiązanie płacić kierowcy to co się należy zgodnie z obowiązującymi przepisami i to wystarczy. Nikt nie będzie płakał i szukał pracy za granicą. | |||
~woytek | Motywacja jest flaszka na bazie? O i czywiscie podstawa plus dieta ! Za 13÷15 godz pracy podstawa, smiechu warte. Ktos pojdzie do agencji pracy pracowac za 50% wynagrodzenia? Wybitne wizje ! | -1 | ||
~ktosik | czesiek - zenujace jest to ze ktos, kto chce kogos zwyzywac piszac cos o nim robi takie orty jak ty. wroc sie tam gdzie rzadko bywales. tzn do takiego duzego budynku z dlugimi korytarzami i z dziecmi | 2 | ||
~Xjr | No i zapłaci ci firma to co powinna i Q8 nie będzie.. Premierze jak tu żyć | -1 | ||
zibi1906
| Brak kadry pracowniczej to problem, który stopniowo należy rozwiązać. Starzejąca się już kadra zawodowych kierowców-mechaników powinna służyć za przykład. Tymczasem w Polsce brakuje systemu kształcenia kierowców zawodowych oraz szkół zawodowych kształcących w tym kierunku. Młody pracownik po kursie C+E nie posiada wystarczającej wiedzy technicznej. Prowadzący pojazdy zza wschodniej granicy chwilowo mogą pomóc rozwiązać problem, ale oni też w końcu zapragną spróbować zachodniego dobrobytu I to jest sedno sprawy. Starzy (kierowcy-mechanicy) , kiedyś się "wykruszą" a potencjalnych zastępców wciąż brak. I żaden, szybki, nawet najlepszy kurs (C+E), tego nie zmieni. | 1 | ||
~ktosik | no przeciez mieli spowrotem wprowadzic kierunek " kierowca-mechanik " | |||
~qlka | Przywrócić wojsko z poboru i będą szofery... zibi - wszelkie kursy mają na celu tylko wydojenie kasy nic poza tym | -1 | ||
~woytek | Po co ponosic koszty szkolenia mlodziezy? Szybki kurs, ac zestawu ocp i dziad trans zarabia. Kierowca-mechanik to przezytek, mgr inz pilot discovery to standart. No i ukraincy wisza na plocie, za 1700zl w miesiacu. | -1 | ||
zibi1906
| ~qlka (2016-02-05 18:40:12) Przywrócić wojsko z poboru i będą szofery... zibi - wszelkie kursy mają na celu tylko wydojenie kasy nic poza tym Nie wiem co mają na celu. Ale wiem że kiedyś wracałem "w dwa auta" z kolegą z firmy. Kolega ten roczną Scanią robił już trzeci kurs (około 20 tyś km). Na moje pytanie czy sprawdzał poziom oleju w silniku, stwierdził że jeszcze nie bo ciągle o tym zapomina Mnie jednak nie zdarza się o takim czymś zapominać. | |||
~ktosik | bo scania sama powie jak bedzie trzeba ze cza olej sprawdzic ; P | |||
irish_dude
| zibi - pisałem tu kiedyś o podobnej sytuacji, to mnie zwyzywali, że 50-letni staruch (czyli ja) powinien w kapciach przy piecu siedzieć, a nie w ciężarówce i jeszcze młodych pouczać... | |||
~ktosik | hmm, to ty tam w tym trucku nie masz kominka? to jakas uboga wersje dostales :P | |||
~qlka | Ja włonczam Dewasto i jest jak przy kominku |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.