ID: 171780
Szkoda pracodawcy a potrącenie z diet
ID: 171780
ID: 171780
W transporcie drogowym na porządku dziennym są szkody wyrządzane przez kierowców zawodowych swoich mocodawcom. Nie chodzi tu wyłącznie o tak często spotykane uszkodzenie ciągnika czy naczepy.
W transporcie drogowym na porządku dziennym są szkody wyrządzane przez kierowców zawodowych swoich mocodawcom. Nie chodzi tu wyłącznie o tak często spotykane uszkodzenie ciągnika czy naczepy.
~etransport.pl
Posty (35)
owca
| 1. naruszanie przepisów regulujących czas jazdy, przerw i odpoczynków, w skutego czego pracodawca otrzymuje karę pieniężną, "Trzeba dojechać, czakają na rozładunku, wyjmij kartę", etc 2. naruszanie zasad uiszczania opłat drogowych, wskutek czego pracodawca otrzymuje karę pieniężną, "Możesz objechać bramki, na 18t nigdy nie stoją" 3. niestaranny wybór tras wskutek czego pracodawca ponosi stratę materialną w postaci przepału, "Przecież miał Pan jechać najkrótszą trasą, nic nie wiem o żadnej drodze gruntowej, mój komputer pokazuje że DA się przejechać" 4. nieumiejętność operowania pojazdem wskutek czego pracodawca ponosi stratę materialną w postaci konieczności naprawa pojazdu i pokrycia kosztów zawyżonego spalania, zużycia eksploatacyjnego itp, wynika z pktu 3 5. niewłaściwe operowanie ładunkiem wskutek czego pracodawca ponosi odpowiedzialność materialną przed dysponentem ładunku. "Proszę załadować towar (2, 60 szerokości na firankę) bez dyskusji!" lub "W krajach w których będzie się Pan poruszał nie jest wymagane zezwolenie na przewóz towarów z masą całkowitą do 42t. Wzywamy Pana zatem do niezwłocznego załadunku towaru. " (Włochy, Austria, Niemcy) To wszystko z prawdziwe (z pamięci lub z maili) cytaty z przełożonych. TO STĄD wynika 90% problemów w transporcie. Firmy, które działają uczciwie mają ich mniej lub wcale. | |||
FAN-MAGNUM
| 4. nieumiejętność operowania pojazdem wskutek czego pracodawca ponosi stratę materialną w postaci konieczności naprawa pojazdu i pokrycia kosztów zawyżonego spalania, zużycia eksploatacyjnego itp, 5. niewłaściwe operowanie ładunkiem wskutek czego pracodawca ponosi odpowiedzialność materialną przed dysponentem ładunku. te punkty są godne "miszcza" języka polskiego- ACH TO OPEROWANIE = CUD | |||
~seba | zawsze winny kierowca jedź musisz być bo kara będzie | |||
~nowy | najlepszy punkt to o przepale a co za mądry to wydumał co oznacza przepał jak żaden serwis ani producent nie chce dać sztywnej normy na dane auto to ciekawostka rodem z prl | |||
~były.. | ... ci piękni nieskazitelnie czyści pracodawcy.. jeszcze trochę i sami będziecie jeżdzić swoimi idealnymi samochodami... żenada de*ile.. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.