Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jak wygląda praca na kontenerach? Co kupić?

ID: 170754


Witam,
chciałbym nawiązać kontakt z doświadczonymi ludźmi, którzy mają do czynienia z kontenerami.
Jeżdżę po Anglii pięć lat i z tego co zauważyłem mogę wywnioskować, że to najbezpieczniejszy sposób aby rozpocząć działalność jako Owner Driver (własna firma i ciężarówka). Powodów jest wiele, Anglia to trudny kraj ze względu na Insurance. Ludzie boją się cokolwiek zrobić ze względu na odpowiedzialność. Niejasność w sprawie rozładunków, załadunków, brak przestrzegania konwencji CMR, odpowiedzialność za uszkodzony lub źle policzony towar (Podpiszesz i po tobie). Durna polityka zabezpieczenia ładunku pasami i wiele innych pułapek. Poza tym Brytyjczycy są szurnięci na punkcie tego co nie trzeba. W razie problemu nikt nie pomaga, a zaczynając biznes na kary i odszkodowania niema za bardzo pieniędzy.
Dlatego myślę, że działając w logistyce kontenerowej mógłbym ominąć wiele z tych zagrożeń. I jeżeli się mylę, bardzo proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
Sprzęt jaki chciałbym kupić to Scania seri R 420 Euro 5 w manualu. Na początek nie będę sobie dogadzać automatem, bo myślę, że manual będzie ekonomiczniejszy, tańszy i łatwiejszy w ewentualnej naprawie. No i naczepa pod kontenery. Oczywiście dążę do tego aby móc załadować jak najwęcej z możliwych opcji, powinna być uniwersalna. Wiem, że są kontenery o rozmiarze 20', 40' i te długie 45', ale obserwując po parkingach naczepy, zauważyłem inne rozmiary mocowań, więc co można by było kupić, aby być atrakcyjnym dla spedycji?
Jak to jest z terminówkami? I jak wygląda taka praca na kontenerach?

Podzielcie się swoim doświadczeniem,
pozdrawiam, Marcin

Posty (10)

CrashBoner
jak w temacie...
soldier74
Ku-ku jak długa twoja wypowiedź taka jest twoja wiedza na ten temat.
~driver uk
jednego zestawu nie oplaca sie miec. koszta zjedza
~dixi
w koncu jeden odwarzyłsie napisac ze Angole to popaprany kraj
~janek
Kupic trza zapalki co by sie oczy nie zamykaly bo wiadomo ze puszki musza jechac a nie spac
~Adek
kolego jeden skład w uk nie ma sensu bo koszt ubezpieczenia jest ogromny. mówie tu o odpowiedniku polskiego ocp. 3-4 składy na start i duzo kasy na ruchy potrzebne.
~egon
kolego na kontenerach jest kiepsko coraz wiecej armatorów pływa na południowy bałtyk, do tegom 3x tyg polzug jedize z hamburga do polski ciezko juz zrobić 3 kólka w tygodniu warszawa - hamburg -warszawa
~janek
No i ciezko jest zrobic 5razy w tyg HH - Katy WR
~klockostawiacz
Ja to robie 8 kółek WW-HH-WW na legalu, pozdrawiam klockostawiacz.
~mack
Kupie swiniaka
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.25.74

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels