ID: 167901
Scania 124l pomocy, drży kabina.
ID: 167901
ID: 167901
Panowie Scania 124l, samochód miał po 3 resory na przodzie, szef kazał mechanikom wyciągnąc po jednej ladze żeby to auto nie było tak zadarte do góry, zostało wymionione prawe łozysko na przodzie i zaczął się problem po tym remoncie. Jak jadę drży kierownica, podłoga lewarek, wyjdzie się po 50km i cżłowiek jest zmęczony tym, miał ktoś podobny przypadek co to takiego może być??? przedtem tak nie było.
Panowie Scania 124l, samochód miał po 3 resory na przodzie, szef kazał mechanikom wyciągnąc po jednej ladze żeby to auto nie było tak zadarte do góry, zostało wymionione prawe łozysko na przodzie i zaczął się problem po tym remoncie. Jak jadę drży kierownica, podłoga lewarek, wyjdzie się po 50km i cżłowiek jest zmęczony tym, miał ktoś podobny przypadek co to takiego może być??? przedtem tak nie było.
~Michał*.239.10.213
*.239.10.213
Posty (16)
~Michał | jak w temacie... | |||
~Michał | podnoszę | |||
Assad
| Michał, trzymaj ręce na kierownicy... | |||
~Michał | Assad pytam poważnie i nie jest mi do śmiechu bo za chwile opony i drążki się zniszczą. | |||
Assad
| Poważnie? To co opisałeś nie ma wpływu na takie objawy. Drżenie może być od nie wyważonych kół lub wału. Od elementów które są wprawiane w ruch podczas ruchu auta. | |||
jacek-kuba
| Druty należy mocniej skręcić-albo któryś strzelił | |||
~Michał | jakie druty? | |||
Assad
| Jacek żartuje. skup się na elementach które obracają się podczas ruchu. | |||
~Michał | koła są wyważone nie wiem już co moze być | |||
~kamil | Zaprowadź Scanie do huty | |||
~Radek | wał napędowy, zobacz czy jest luz na wielowypuście i krzyżakach | |||
~szoferak | Ten typ tak ma. To jest najgorszy wynalazek pod względem komfortu kierowcy. | |||
~Immer scania fahren | Jak masz koła wyważone? | |||
~Immer scania fahren | Wywaz koła ale ciężarówki, nie proszkiem | |||
~S-ki | Przerabiałem. Ściągasz koła i dajesz na wyważarkę ale po to żeby zobaczyć czy są proste. Nawet nowe felgi są krzywe. Trzeba puścić felgę i wybrać prostą. A później puścić z oponą. Jak na wyważarce prosto, bez bić na boki czy góra - dół to dopiero wyważyć. Z odpowiednią siłą dokręcić dynamometrem ( nie wiem ile tam ma być ale wulkanizator powinien to wiedzieć) . Wyczyścić i sprawdzić piasty i koła w miejscu dolegania. Taki RECEPT :) | |||
~rav | Drży bo się boi inspektorków |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.