ID: 166046
Betonomieszarki Kamaz Polska
ID: 166046
ID: 166046
Kamaz Polska sukcesywnie zwiększa liczbę wariantów dostępnych z nadwoziami traktowanymi jako fabryczne.
Kamaz Polska sukcesywnie zwiększa liczbę wariantów dostępnych z nadwoziami traktowanymi jako fabryczne.
~etransport.pl
Posty (4)
~zet | Jeżdżę 8 letnim Manem TGA. Jakiś czas temu jechałem z kierowcą nowiutkiego kamaza.. Wrażenia jak po przesiadce z Mercedesa do Malucha. Fatalne wykończenie, wszechobecna tandeta, fatalne wyciszenie a właściwie jego brak, tragiczny komfort. Technologiczna przepaść w stosunku do MANa. | |||
silwio
| A czego się spodziewałeś po "camaro"?? To był, jest i będzie dalej produkt dawnego ZSRR | |||
~kkk | Kolego ale ten MAN nie wytrzyma tego co ten Kamaz i nie wjedzie tam gdzie on. | |||
~Grzesiu | jeżdżę nowym kamazem wywrotką z HDS, mamy też w firmie kilkuletnie mercedesy (wywrotki). Kabina w kamazie jest nieco mniejsza i głośniejsza ale bez przesady. Plastiki owszem widać, że skręcane ale jakościowo wcale nie najgorsze. Silnik cumminsa wcale nie jest głośny nie ma też drgań jak to było przy wcześniejszych V-kach kamaza. Co ciekawe pali mniej niż mercedesy i przewozi więcej po drogach pomimo zamontowanego hdsa. Nie zamieniłbym na inny. U mnie liczy się ładowność na drogi. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.