~Szefo
| Rozumiem, że jak polski pracodawca wysyła pracownika biurowego w delegację, żeby np. pojechał z wizytą służbową do klienta w Niemczech, to tego biurowego pracownika również należy zgłosić, gdyż wykonuje on pracę na terenie Niemiec? Bardzo ciekawe! | | | |
~ghj
| jakby byla max stawka 1 ue/h to na bank by zaden psiewoznik nie protestowal hehheeh, ale jak trza placic za prace to juz krzywda, pójdą z torbami i tyle, tak trzymac. ja bym zrobil min stawke dla kierowców jeszcze bo stawka tyle co ma babcia klozetowa ma sie ni jak do pracy za kółkiem | | | |
~armenczyk
| ty powinienes zarabiac mniej niz ta babcia jelo... pie | | | |
~szef
| ghj jakie ty masz pojecie o temacie, jak to wejdzie to polowa moich kier. wylatuje, bo niestety maja komornikow na glowie, i zaj... im wszystko, masz cos wspolnego z babcia klozetowa | | | |
~...
| Polowa Twoich wylatuje a na zachodzie Europy tyle samo wraca z bezrobocia. Gonic, gonic i gonic! | | | |
~Q-q
| Kogo gonić ! | | | |
~janek
| Gonic Marzenia | | | |
~Q-q
| Muszę se to wsićko poukładać ! | | | |
~papa
| Szef - poruszył ciekawy temat :). Prawdą jest że stawki nie poszyły do góry a wręcz przeciwnie na nie których kierunkach spadły. Jest za to więcej spedycji które szukają podwykonawców chętnych dopłacić do usługi. Kij ma dwa końce. Niemcy też będą i już to robią by stawka min nie wpłynęła na ich cenę końcową. Wracając do tematu komorników zgadzam się kierowcy sami się zwolnią mimo większych zarobków mniej będą mieli - komornicy tylko na to czekają. Alimenty kredyty telefony szybko zostaną spłacone o ile firma w której pracują przetrwa. Czuje że kolejnym hitem będzie praca na ochronie :) | | | |
~...
| Polowa kierowcow na bruk a druga polowa 8. 5eur na godzine. Dziady ze swoimi parobkami wroca do siebie. | | | |
~ciapowaty
| To kto przewiezie Niemcom te wszystkie ładunki jak połowa polskich kierowców pójdzie na bruk? | | | |
~ciapowaty
| Może część polskich przewożników rzeczywiście pójdzie na bruk, ale miejsca pracy pozostaną. Jak nie u nich to u Niemca, Czecha albo bo ja wiem u kogo? | | | |
~ciapowaty
| Niewątpliwie przewoźnikowi, który swoja strategie biznesową opierał na wstawieniu ciągnika pod spedycje będzie cieżko, ale praca do wykonania pozostanie i ktoś ja wykonac musi. | | | |
~czesiek
| .. SZCZEKAC, SZCZEKAC transportowe DZIAD-OBSZCZYMU/RKI. .. !!! | | | |
~czesiek
| i co tam SŁYNNA e-transportowa ĆIO/TO ( nie wiem kto jest kim w KONTAKTACH z PSAMI i KOTAMI??), lub WRÓZKO... Ł YSY... !!!, jak twa ZASRAN/A wyrocznia co do komisi UE... w sprawie MILOG-u... ? ? | | | |
~ciapowaty
| 8, 5 euro brutto to nie jest kwota która Niemca podnieca. Niemcy nadal będą odchodzić z tego zawodu. | | | |
~ciapowaty
| Niemcy, Francuzi, Angole, itd., itd., zostaną tylko firmy, ale z kierowcami z nowych państw członkowskich i troche imigrantów. Tej branży nie da się wyeksportować, to prace w niej przejmą najtańsi pracobiorcy. | | | |
~ciapowaty
| Widzicie jakichś kandydatów na zajecie miejsca polskich kierowców? | | | |
~j23
| Niech faszyści kobietom w LIDLU na kasie zapłacą 8, 5 EURO. | 1 | | |
~Kris-Gdańsk
| Komisja Europejska przygotowuje wszczęcie procedury o naruszenie unijnego prawa przeciwko Niemcom w sprawie płacy minimalnej, która dyskryminuje między innymi polskich transportowców - ustaliła korespondentka RMF FM w Brukseli Katarzyna Szymańska-Borginon. Niemcom grozi tym samym sprawa przed Trybunałem Unii Europejskiej i wysokie kary finansowe. | | | |