Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Maciej Wroński: Plagi polskiego transportu

ID: 161232


Rosyjskie embargo, MiLOG w Niemczech i Loi Macron we Francji, czy mogą doprowadzić do upadku polskiego transportu?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (159)

~ku-ku
Wziąłem pół bambola creditu i jest ok!
~Tołdi
ku-ku, kto ci podżyrował? Wielki Szu czy pocztowy?
R2D2
Plagą polskiego transportu są ludzie, którzy nie szanują innych ludzi.
Alina26
Niezależnie od tego jakie przepisy wprowadzą, w jakim kraju i jak bardzo komuś będzie to na rękę czy nie to i tak ładunki muszą jechać dalej. Jeśli nie da się z jedną firmą, to pójdą do drugiej. Każdy będzie wtedy szukał kasy wszędzie i za wszelką cenę. Od narzekania nie będzie lepiej. Może trzeba szukać innych źródeł, kierunków, frachtów, itp. a nie krzyczeć na forach. Może warto zatrudnić kogoś lub firmę, kto będzie cały czas napędzał biznes, wyszukiwał, wykorzystywał platformy giełd transportowych i robić pieniądze :)
jacek-kuba
Alina -transport istnieć musi, więc istniał będzie-walka toczy się o to, kto będzie go wykonywał. Kraje zach. walczą o swoje rynki pracy, o własne podatki, o rozwój w danym kraju. Sito w krajach wschodnich, będzie mocne i to zaczyna się dziać.
jacek-kuba
Zapewne jak zawsze Polacy ten transport wykonają -tyle, że nie pod Polską banderą
Alina26
W Polsce czy na Zachodzie każdy pracodawca/pracownik liczy swoją kasę. Dba o lokalny rynek pracy, o swoje podatki itp. walczy z systemem narzucanym przez rząd i potrafi razem się zjednoczyć i nie pracować za miskę ryżu. Jednak jak cisną go koszty (pracodawcę), a jego rodak nie chce za minimalną płacę pracować, to poszuka pracownika gdzie indziej, tańszego, u nas, na Ukrainie itd. W Polsce sprytniejsi zaczną wcześniej szukać rozwiązań i wykorzystywać narzędzia, platformy, systemy, aby zacząć zarabiać. Reszta będzie dalej narzekać na forum i liczyć na cud, który ktoś za nich zrobi. Trudno w tej branży widzieć jedność i spójność. Podkładanie nogi jest na porządku dziennym i udawanie później, że nic się o tym nie wie.
kierowcapoznan
Ojjj będziecie wisieć na bramach żebrząc o pracę jak w latach 90-tych !!!, jeśli macie ochotę zarabiać więcej niz np. niemcy... pytajcie się rodziców i sąsiadów bo oni byli bardziej sobie wrogami niż... a jesli dla kogoś te marne 6-7 tyś to jałmużna to czas na zmianę "roboty".
~Wielki Szu
Dziady- sępy coraz niżej krążą nad waszymi klepiskami.
Ł ysy
Jest dobrze, będzie lepiej. Kończą się pieniążki " miscom kierofnicy", chłopcy robią się grzeczni, potulni. Ładunków z dnia na dzień mniej, każdy kto prowadzi transport widzi gołym okiem.
"Misce kierofnicy " powyższą sytuację odczuwają na swój sposób. Stoją po kilka dni w oczekiwaniu na załadunek. Jeszcze dietki lecą, ale zaraz się skończą.
Dlaczego?
Bo nawet Salomon nie potrafił nalać z pustego.
Era siódemek, szóstek schodzi do lamusa. Witajcie czwórki, trójki.
Dal pyskatych szpadel, łopata. Chociaż, nie do końca. Tam też ciężko z robotą.

1

Ł ysy
W nawiązaniu do parkingowego powiedzenia : "transport był, jest i będzie ", fakt, jest był i będzie.
Z tym, że wcale nie musi być realizowany przez polskie firmy.
Na miejsca w zachodnich firmach też bym nie liczył.
Mamy setki tysięcy samochodów z Europy Środkowej i setli tysięcy kierowców z tej samej części kontynentu.
Świat się zmienia, nie za każdym razem zgodnie z życzeniami polskich Panuf Kierofcuf.

1

~buku
lysy od lat bzdury piszesz a ja w styczniu wzialem 3300pln netto i 4900pln diet
Ł ysy
buku. Tylko gratulować. Tak trzymaj.
To oczywiste, wszyscy kierowcy z etransport mają takie zarobki.
Mogłeś trochę podnieść podstawę, nikt tego przecież nie sprawdzi.
~buku
nie wszyscy, tylko kierowcy a nie kierofcy, i nie w takich dziadowskich firmach jak twoja tylko w porzadnych ktore maja robote od producenta
~janek
się kręci
~michał
Podgląd konta Ł ysyŁ ysy
(2015-02-28 13:46:33) Jest dobrze, będzie lepiej. Kończą się pieniążki " miscom kierofnicy", chłopcy robią się grzeczni, potulni. Ładunków z dnia na dzień mniej, każdy kto prowadzi transport widzi gołym okiem.

ty sie marnujesz za biurkiem jako boss/psiwożnik
ZAJMIJ SIE REKRUTACJĄ I POSREDNICTWEM PRACY
POMOGE CI...
P A R A C ROSS SZUKA WŁAŚNIE... !!!... PILNIE... !!!

Aktualnie pilnie poszukujemy:

Pona d 300 Kierowców C+E oraz C do Wielkiej Brytanii

A u ciebie :

"Misce kierofnicy " powyższą sytuację odczuwają na swój sposób. Stoją po kilka dni w oczekiwaniu na ładunek "...

-1

~michał
bezwłosy będzie musiał przełożyć przeszczep włosów z pleców na głowe na " lepsze " czasy... może PUP ci dofinansuje. . albo koledzy " pod budką z piwem "
~buku
lysy zyje w alternatywnej rzeczywistosci
~michał
Podgląd konta Ł ysyŁ ysy
(2015-02-28 13:46:33)
Dal pyskatych szpadel, łopata. Chociaż, nie do końca. Tam też ciężko z robotą...

no i NAJWAŻNIEJSZE :
ŁYSYCH BYŁYCH PSIWOZNIKÓW NIE BIORĄ BO SIĘ BOJA ŻE WCZEŚNIEJ RUDZI BYLI I LENIWI SĄ I GŁUPI SĄ, I BUDOWLAŃCY SIĘ BOJĄ ŻEBY NASTĘPNEJ BRANŻY NIE ROZD*PILI
~ku-ku
Łysy ty buc. u
~ku-ku
Wielki szu, pocztowy Zrobić wam laske?
~NgL
Za dużo powstalo małych, drobnych firm przewozowych i to one właśnie robią ten balagan na transportowym rynku pracy, biorąc i jeżdżąc zafrachty poniżej, albo na granicy opłacalności, podpierani tanią siłą roboczą pracującą łod kielometra i Bog wie czego jeszcze wymyśli Polski beznesmen. Firmy, które mają kontrakty i stałe zlecenia jakoś prosperują, ale też nie wykazują się wolą godziwego wynagradzania swoich pracowników. Trachty za 500 euro z Holandii polożą każdego.
wesolek
tak to jest z naszymi psiewożnikami.
bez żadnego przygotowania technicznego, bez bieznesplanu te ćwoki ida na żywiął.


jem sie lejce poje//bały..
ubzdurali sobie, że do miliunów dojdą w przeciagu jednego roku, nie ważne jakim kosztem.
tak sie nie da
na zachodzie do miliunów dochodzi się latami.
~janek
se tera gotuje obiada
~...
Po przeczytaniu paru postow od szlachty transportowcow jedyne, co mozna wydedukowac jezykiem nie koniecznie szlachetnym to... gonic ku. rwow!!!
~ku-ku
Juz sie kurna za to biore!
~zientek
ale to jak kierowcy zarabiaja po 5 do 6 tysi i pobudowali za to domy to tego slepaki nie widza a ja jak zapierdzielalem na wozku widlowym i jako kurier i mialem 1200 na reke to co mialem powiedziec teraz wszystkim zle oc pany nastaly, robic kierowczyki robic a nie czekac na jalomuzne od niemiec i zabki co za czasy nastaly zeby niemiec i francuz mowil ile mam zarabiac a gdzie wolnosc czlowieka??
chohlik
-Zientek - ty idjota jesteś od urodzenia czy raczej brales lekcje??
~SAsza
jakie EMBARGO. Polskie jabłko idzie na rus jak szło
~zatroskany
Firmy zakładać. Kierowców zatrudniać. Pokazać jak to się powinno robić i nie skamłać na forum.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.17.186.218

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels