Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Powroty z Beneluxa! Czy tak musi być!!!

ID: 160603


Panowie! Czy tak musi być ze powroty z EU są po 0, 40 centa???
Kto na tym zarabia?? ?
Rolnicy mogą wyjść strajkować a przewożnicy nie???
Szczerze to powiem ze sami przewoznicy zepsuli frachty Importowe!!!
Na giełdzie ładunki - Antwerpia - Poznań 500 e i co?
Oczywiście sprzedane 1000 chetnych jechać za grosze!
Tak nauczyliście!!!
Gdy by każdy przez tydzień nie ładował autek za takie grosze napewno coś by się zmieniło!!!
Ale co ja tak zrobie ty i moze jeszcze z 5 a reszta bedzie zacierać rece ze ma import 1300 km za 600 e.
Głupota Panowie!!!
Exporty ładować po 2 E skoro brak powrotów to co? kto bedzie dopłacał?? ?


Panowie pomyślcie!!! Ile zniesie to wasza firma?? ?
Ile sie pytacie na transie o ładunke to tylko odpisuja - poszło, haha, za duzo mam taniej, wymagania jak nigdy zaraz beda chcieli zeby kierowca mowił w 10 jezykach i miał wszelkie mozliwe szkolenia!!!
Masakr a


Ale co zrobić w naszym fachu nie ma i nie bedzie solidarnośći!!!

~biedrona
*.internetdsl.tpnet.pl

Posty (67)

~Michal
WY BYSTA CHCIELISTA BYSTA NIEWIEDZIELISTA ILE BYSTA CHCIELISTA ZARABIAC

LONE TYLE PALO O RANY BOGA
~george
Ja sprzedałem nadwyżkę aut, na pozostałych robotę poukładałem tak, by kursy zazębić i maksymalnie obsadzić auto, nadwyżkę roboty, która mi nie pasuje oddałem. W międzyczasie poukładałem sobie robotę bezpośrednio z załadowcami, na giełdach oferty składam tylko bezpośrednio klientowi. Os spedycji biorę tylko to, co mi pasuje do grafiku. Dopiero teraz mam spokój.
~Karolka
Obecnie na rynku to jest parajona, najlepiej mieć minimum 20 pasów, 40 katowników, maty na całej podłodze, kierowcę po filologii angielskiej plus jakieś tam i może za nędzną kasę pojedziesz. A jak chcesz wyciągnąć coś na eksporcie to Ci każdy odpowie, że stawki nie da się podnieść bo przecież paliwo jest tańsze :/
~janek
A kto tak rynek spierd... !??? Wy przewoźnicy!!! NIKT INNY!!! A potem macie sami do siebie pretensje!!?? Teraz ciężko będzie to wszystko wyprostować!! Firmy poupadaja i tyle reszta bedzie ledwie na chleb miala powodzenia przewoznicy sami sobie tak poscieliliscie!
~adam
Ale przecie trza się rozwijać i zestawów dokupywać. A potem jeździć za Bóg zapłać.
~olo
Nie płakać, nie szlochać tylko do roboty oszołomy spedytory.
~lalka
A czy wiecie, że na pewnej giełdzie spedytorzy urządzają licytacje który przewoźnik pojedzie za mniej? Kiedyś zostałam poinformowana, że za 5 min. koniec licytacji. Jeszcze chwilę i w pakiecie zażyczą sobie całowania w cztery litery. I niestety znajdą pewnie i na to chętnych...
~kiero
ciekawe zjawisko - jak kierowca narzeka to padają "porady" kierowco zwolnij sie i idz na kase do tesco... dlaczego dziadtransy lamentują ale nie chca likwidować firmy i zająć się czym innym? ??
~Młody_Lisek
Z przewoznikami to tak jak z kierowcami na parkingu, jeden nie zarabia mniej niż 7, drugi nie jeździ za mniej ja 1e. A tu rzeczywistość zgoła inna.

2

~rentner
dobrze pozanizali sami to niech teraz placza bo niemiec prowadzi firme 10 lat i ma 3 auta a nasi prowadzi firme 3 lata a ma 10 aut i rznie kierowcow ile moze pozdrawiam
~Ł ysy
Wiele razy pisałem i jeszcze raz napiszę ; rynek nie s*lili przewoźnicy, a rządowe osły.
Jak można pozwolić na wejście w licencjonowany rynek pajacom z podstawowym wykształceniem, z minimalna wiedzą o branży?
Właśnie ci ludzie dokupowali sprzętu do granić absurdu. Mamy to co mamy.
Zaraz jakiś przygłup napiszę kilka słów o wolnym rynku, o demokracji.
No tak, przygłup myli liberalizację z burdelizacją.

3

~Ł ysy
Teraz z innej strony. Według parkingowych przygłupów ten co ma sto samochodów to złodziej, oszust, kręt.
Ten co ma trzy, pięć, dziesięć jest nieudacznikiem, dziadem, gumofilcem.
Niech się arystokracja parkingowa wreszcie zdecyduje " w czem okoliczność"

4

~Ł ysy
Teraz najweselsze. Parkingowemu przygłupowi należy się zajebista kasa bez względu na sytuację na rynku transportowym. Ma rzadką umiejętność, potrafi poprowadzić 40tonowego smoka, a tym samym ma prawo do wysokich, stałych zarobków.

2

~Ł ysy
Temat umarł?
BAGERA85
OOO Łysy przenajświętsze bóstwo etransowe. Rzekłeś samą prawdę i tylko prawde.

Nikt nie jest godzien podważać, ani dodawać niczego do Twojej najlepszej wypowiedzi...

Składamy pokłony o MAHARADŻO. Jesteś oświeceniem transportowym i wyrocznią naszą

Chwalmy Łysego:DDD
BAGERA85
AVE ŁYSY
~Ł ysy
Bagera85. Byłbym zadowolony gdyby te słowa wypowiedziała osoba kompetentna. Do takich osób z pewnością nie należysz.
Nie sądzisz, abym przejmował się tekstem jakiegoś tam taryfiarzyny.

2

BAGERA85
Łysy, co ty się denerwujesz:)

Na żartach się nie znasz? :D

W bardzo wielu przypadkach masz 100% racji i ja tego nie podważam. Czasem sobie robie sobie jaja ze wszystkich, więc musisz się z tym jakoś pogodzić:)

aa i musze się Tobie pochwalić, na taryfie już nie jeżdzę i wyrabiam karte kierowcy...

1

~cezar
To co die właśnie dzieje jest syndromem milog. Transportowy starają się to ominąć nie zladując nic na Niemcy tylko w tranzycie. To było do przewidzenia. Polskie glaby spedycyjne posłal66y auta w tej samej cenie a teraz boli.
~bogdan
biedrona ale to nie nasz problem przewoźnicy maja swoje zrzeszenie i tam tylko co zrobić żeby mniej zaplacic kierowcy, zamiast się zajac spedycjami. a tak na marginesie to powinna być licencja na spedycje, bo tak pan" mietek" kupuje laptopa z biedronki i handluje frachtami. takie dziadostwo to sami sobie wielkie szefy zrobily. nabierają aut na potege i sa friko lataj
~Młody_Lisek
wolny rynek jest wolnym rynkiem, w tej chwili z f d nl b na 1 ladunek około 40-60 aut, ciężko o stawke 1 pelnego euro..
~adol; f
niechce mi sie czytac ale i tak hadziaje raus nach ost
~LOGIC
Wiem, że zostanę za chwile shejtowany, ale sami sobie odpowiedzcie. Wystawiasz ładunek na busa, wyświetla się około 200 okienek i telefon nie przestaję dzwonić. W głosie kogoś kto się dodzwoni wyczuwasz nagle nutkę zaskoczenia, potem chwila udawanej obojętności, głęboki wdech i zaczyna rozmowe. Albo teksy 5 km dojazdu, bus 490x220 400 Euro. Czasem odpowiem chłopie nawet 500 ale po co, jak po przeczytaniu 21 okienek i pogardliwycz dz (dziękuje wyrażające zażenowanie stawką) i tak 22 okienko za 200 Euro napisze BIORE!

2

~LOGIC
i to samo jest w importach na tirach
~Młody_Lisek
wierze ci logic, ale tak samo cierpisz jak szukający, wiesz dlaczego?
~gram
czasem idzie się pośmiać jak się czyta oferty na giełdach, amatorki-spedytorki nie wiedzą jak ładować, na co, jak nazwać sprzęt który potrzebują itd. No ale skąd mają wiedzieć barany jak nie widziały nawet zestawu na oczy nie mówiąc o pracy kierowcy. Gdy wrzucisz coś na żądany kierunek to rzucają się jak hieny na padlinę.
~gram
Kiedyś babie tłumaczyłem pół godziny że 14 ton nie zajmuje 3 metrów trzeba to rozłożyć i za chiny luda nie potrafiła zrozumieć dlaczego, skwitowała to: "zawsze tak sprzedaje i schodzi"
~Młody_Lisek
najlepsze sa 22t 8m w doładunku...
~dawid
wczorej znalazłem ładunek z IT okolice Milano do Opola za 550 euro. ładunek był na giełdzie może 2 minuty
Tosieq93
i może 24 tony?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.16.15.149

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels