Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Neoplan, silnik MAN D2876

ID: 157514


Witam serdecznie, bardzo prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu... na koniec września mialem robioną kapitalkę silnika, po ponownym podłączeniu go, okazało się, że wybija mi płyn ze zbiorniczka, początkowo pod bardzo dużym ciśnieniem... rozebrałem silnik jeszcze raz, tuleje w porządku, głowice sprawdzone na szczelnośc, uszczelki wymienione... po tych czynnościach przestalo skakać ciśnienie w autobusie, jednak płyn dalej wybija przez korek... wczoraj zakupiłem nowy korek, wymieniłem... niestety nic to nie dało... czy ma ktoś pomysł co to może być? jestem już szczerze załamany niemocą... żaden mechanik albo nie chce się podjąć roboty, albo kasują za sprawdzenie a nie mogą nic znaleźć, jeśli ktoś miał podobny problem, bardzo prosze o kontak, pozdrawiam i życze udanego dnia,

~Jurek
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (28)

~Jurek
jak w temacie...
zibi1906
Może termostat?
~Mat
Z jakiego rejonu Polski jestes?
Mozesz miec uszkodzony blok, tzn. Tuleje sie zapadly i niestety nic z tym nie zrobisz oraz mozesz miec uszkodzony recyrkulator
~Mat
Dodatkowo d28 ma parszywe glowice, czy jestes pewien ze je dobrze sprawdzili?
~egon
to wina spręzarki lub zaworu egr
~misiek
moim zdaniem jest gdzies mikro pęknięcie. pod wpływem tęperatury sie rozszeża i kompresja wali w płyn
~Marcin
Miałem podobny przypadek w Scani wymiana termostatu pomogła proponuje zacząć od tego

1

~Prezes
sprawdzić sprężarkę, prawdopodobnie uszkodzona głowiczka, powietrze pod ciśnieniem przedostaje się do układu chłodzenia
~Jurek
głowice były sprawdzane trzykrotnie, na nowo planowane, regulowane, nowe uszczelki, zawór wymieniony, sprężarka sprawdzana, blok jak i cały silnik niby sprawdzone- na gwarancji po kapitalce... sprawdze te termostaty jeszcze, może chłodnica?

z Wrocławia jestem:)
~Jurek
na prawdę kończą mi się pomysły i fachowcy... może macie kogoś kto by się skutecznie tego podjął z dolnegośląska?
~Mat
Najprosciej zrobic badanie na obecnosc CO2 w ukladzie chlodzenia, jezeli bedzie w nim co2 tzn masz uszkodzone glowice, zapadniete tuleje co sie bardzo czesto w d28 zdarza lub pekniety blok. Sprezarke mozesz wykluczyc poprzez jej odlaczenie/ wykrecenie weza, wtedy bedziesz mial pewnosc ze to nie ona bije w uklad. Zacznij od badania co2 ono powinno duzo wyjasnic, potem sprezarka. Ja jestem ze Szczecina i tutaj moge pomoc, powodzenia.
~wicik
Masz dwie opcje skoro jesteś z Wrocka
Alo Opole i siedziba sinbada
Albo Legnica, dwa kilometry od zjazdu z autostrady na skrzyzowaniu ulic Jaworzynskiej i Nowodworskiej (stacja Orlen i BP) jest serwis ciezarowek
Kilkurot nie widzialem tam w naprawie autokary
Zadzwonic zapytac mozesz, to niewiele kosztuje
Sam jestem z Wrocka, tez smigam na autokarach:)
~Jurek
dziękuję bardzo dzisiaj na pewno posprawdzam wszystkie wskazówki i na wieczór może będę coś wiedział, na pewno się odezwę, pozdrawiam

wicik na pewno przedzwonie, dzięki
~ku-ku
Jurek jesteśmy z tobą!
~ku-ku
A tera se łykne!
~Jurek
wymieniłem termostaty, dalej nic... biorę się za pompę wody i chłodnice, test na co2 wyszedł dobry...
~Mat
Sprawdz najpierw recyrkulator
~Kiero
Pewnie głupotę napiszę ale czy aby na pewno dobrze odpowietrzacie układ chłodzenia?
~setra
sprawdz sprężarke!!!
~ionnix
sprezarka malem niedawno to samo
~szefo
Dobry gość od Manów jest pod Opolem, a dokładnie w miejscowości Dąbrowa. Robił mi silnik d2866 !
~misza
Jurek, u mnie po sprawdzeniu sprężarki i głowic, konieczne było planowanie bloku. Szifo to robił w Wysogotowie pod Poznaniem w firmie Wache
~Jurek
sprężarka kilka razy sprawdzana, wczoraj wymieniłem tez chłodnicę, ale od początku coś mi w bloku śmierdzi, także może podjadę pod ten poznań? tak czy inaczej dziękuję bardzo za wszelkie cenne rady:)
~Jurek
a czy przy planowaniu bloku nie waliłyby głowice czy coś? chodzi mi o to, że na prawdę nie mam już funduszy na kolejne wyciąganie silnika... żeby okazało się, że to nie to...
~Mat
To czy blok jest do roboty mechanik powinien wiedzieć po wyjęciu tulei. Naprawa jest prosta, szlifiernia szlifuje płaszczyznę i wytacza nowe gniazda-koszt 1500 zł. Najpierw sprawdź głowice, robiłem taki silnik ostatnio i na 15 głowic, które zakupiłem tylko 3 były dobre zatem ponawiam pytanie czy zostały one sprawdzone przez szlifiernie? Od tego powinieneś zacząć.
PS wcześniej byłem pewien, że blok z zapadniętymi tulejami to śmieć ale zainteresowałem się szlifiernią WACHE i gość potwierdził, że może to wykonać.
~Mat
Tak naprawdę to chyba nie powinieneś się martwić o fundusze, każdy szanujący się warsztat wykonujący taki remont powinien to zrobić w ramach poprawek chyba, że wykonywałeś go chałupniczą metodą no to wtedy może on pozostawiać wątpliwości
~Jurek
tylko w ramach ułatwienie być może komuś roboty:) po odstawieniu autokaru do rzeszowa, gdzie była robiona kapitalka, Panowie doszli w końcu do tego, że tuleje mialy mikropęknięcie i stąd ta przypadłość... okazało się. że miałem po prostu pecha, gdyż ekipa, która go montowała miałą gorszy dzień:) na szczęście od lutego odpukać autokar hula a ja odrabiam straty:) dziękuję wszystkim za pomoc i sugestie:) pozdrawiam
Beton1
Witam. "Szefo" mass namiar na tego mechanika?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.141.41.187

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels