Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Irlandia! Forum dla miejscowych.

ID: 155655


Panowie tu wpisujmy adresy dobrych szkół cpc.
Tu podzielmy się wiadomościami o dodatkach.
Ostrzegajmy przed agencjami i molochami:)

~Paweł
*.125.32.134

Posty (57)

~Paweł
jak w temacie...

-1

~volvo
słyszałem że Noone co całkiem niezła firma. stałem kiedyś z jednym ex delciakiem, miał coca cole na adr-ach, jechał na bałkany. czy dużo jest jazdy nocnej?

1

ZIBIIRL
Ze szkołą CPC nie podpowiem, stary rocznik, więc karta CPC poszła z automatu. Na kursach CPC rozdawali ulotki z adresem i kontaktami, więc jeżeli ktoś będzie chciał, to będąc w domu podam. Jeżeli chodzi o dodatki, to poza tym, co mam z góry ustalone dochodzi 33, 61 dziennie ekstra, karta paliwowa, służbowy telefon, premia uznaniowa za bezszkodową jazdę, pokrycie kosztów do pracy. Z takich najnowszych informacji, nie trzeba już wozić zaświadczeń z kursów przy sobie, ale trzeba uaktywnić konto My CPC na stronach RSA, które jest już dostępne dla tych, którzy mają polskie PJ. Jeżeli ktoś szuka pracy na już, obiło mi się o uszy, że szukają kierowców u O'Donovan, Byrne Logistics, RLC Transport, Byrne Logistics, stawki na
wejście 31k rocznie, wymagania 2-3 lata doświadczenia po wyspach, tyle samo bezwypadkowej jazdy, komunikatywna znajomość języka i oczywiście wiek ponad 25l.

-2

~volvo
co powiesz o Noone?
i w ogóle jakieś firmy co nie jeżdżą po nocach, bo z doświadczenia nie znajduje tego jako bezpieczne w moim wykonaniu?

1

~volvo
to znaczy moge pojechać nocą od czasu do czasu, ale generalnie to w nocy organizm sie regeneruje podczas snu ( oby nie za kierownicą )

1

~Nie jestem robotem
Nolan Transport to super firma. Niezle placa i jazda 100% legal.

1

ZIBIIRL
volvo, nic złego o tej firmie nie słyszałem, ale szczegółów też nie znam. Latają na kontynent, a znając terminarz promów w Rosslare to nocą też pomykają, chyba że lecą górą. Jeżeli chodzi o jazdę dzienną, w koło komina, to szukał bym po dużych przedsiębiorstwach typu Bulmers, Flancare, lub gdzieś w mniejszych rodzinnych firemkach, ale to trzeba samemu jechać i rozmawiać wystrzegając się bossów farmerów. Jeszcze jedna opcja, która przychodzi mi na szybko, to kontenery z portów, tam też jest tylko jazda dzienna, w grę wchodzą dwa miasta - Dublin i Waterford

-2

irish_dude
Zadzwoniłem do kolegi, który pracuje dla Noone. Trochę gorzej to wygląda, niż 5-6 lat temu. Mało Hiszpanii i Włoch - dużo Anglii z mięsem, ale jeśli nie chcesz jeździć w nocy, to raczej szukaj czegoś innego.
Najlepiej jakiejś firmy, która pływa bezpośrednio do Francji, bo zjeżdżasz z promu w dzień i sam zaplanujesz pracę.
Ewentualnie P&O do Liverpoolu, ale tam znowu męczarnia przez Birmingham i Londyn w dzień.

A jeśli chodzi o zarobki, to pytaj zibiego, bo on za 750 tygodniowo, to nawet na rozmowę kwalifikacyjną nie chodzi :-)

1

~volvo
dzięki irish. szkoda zdrowia na katowanie sie po nocach.
a raz tym celtikiem płynąłem do cherbourga. ile to było? kilkanaście godzin?

1

irish_dude
Zależy od pogody, ale minimum 17h, a jeśli mocno wieje, to i 30 było :-)
Celtic jest lepszy, jeśli chodzi o jedzenie, ale na Irish Ferries bardziej komfortowo.

1

~volvo
celtic mała łajba

1

irish_dude
Na Celticu w sezonie po 4 do kajuty pakują, klimatyzacja beznadziejna, więc kiepsko się śpi.
Często odkręcaliśmy prysznic z zimną wodą, żeby przetrwać noc.

1

~volvo
a propos braku kierowców. oglądam czasami Rafała... i ostatnio na drzwiach chłodni widoczne jest ogłoszenie o możliwości zatrudnienia

1

irish_dude
Zresztą, jesienią i wiosną, żaden prom nie jest miły. Zdarzyło mi się spędzić 24 godziny na trasie Zeebrugge - Dover, bo był taki sztorm, że nie mógł wejść do portu.

1

irish_dude
A o jakiego Rafała chodzi?

1

~volvo
pamiętam jak górna koja opadła niespodziewanie i walnęła litwina w łeb tak że stracił przytomność, jak jeszcze jeździłem w nolanie w 2013

1

gustav
Kiedy Irlandia weszła do UE?
2001?
Wjechałe m na pusto z GB, załadowałem zajebiście inteligentne odkurzacze gdzieś nad Oceanem i... zabrakło celników w porcie. Nie było u kogo głupiego EXa załatwić, ale jak s236; ę nie da jak się da?

-3

~volvo
tak samo ja portsmouth - bilbao, 2 noce i dzień, delfiny wyskakiwały.
Rafał Zazuniuk, twój kanadyjski kolega ze szlaku

1

irish_dude
Irlandia jest w UE od 1 stycznia 1973 roku, tak dla jasności.

2

irish_dude
A, to ten od Price'a, co nie wie, jakim autem jeździ :-)

A co, wybierasz się do Kanady?

1

~volvo
nic mnie w zasadzie nie trzyma w miejscu, a im robie sie starszy tym bardziej dociera do mnie świadomość że życie jednak ucieka... i chciałoby sie coś jeszcze ; )

1

irish_dude
Jeśli dajesz radę z angielskim, to poczytaj sobie o programie SINP w Saskatchewan.
W innych prowincjach jest trudniej, ale u nas znowu zaczęli rekrutację.

1

g-a
Proszę, nasz wszechwiedzący nie wiedział...

-2

~volvo
czatowaliśmy już kiedyś ; )
przedział wiekowy jakiś określają?

1

gustav
Irish sprawdziłem, fakt, nie byli w Schengen, ale to bez znaczenia.
Piszę jak było, jak wjeżdżałem byli celnicy i sprawdzali czy wjeżdżam pusto, na wyjeździe... problem.

-2

irish_dude
Volvo - zajrzyj na stronę, tam jest wszystko.
Saskatchewan Immigrant Nominee Program.

1

g-a
Na przemytnika wyglądał... a myślał że nie są w UE.

-2

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.225.11.98

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels