ID: 152669
1. 13e/km. Panowie czy to dobrze?
ID: 152669
ID: 152669
zaczynam przygode z transportem. Firma proponuje mi na poczatek stawke 1, 13e/km pelny-pusty oraz 30 dni termin platnosci. Jak na poczatek to dobrze?
zaczynam przygode z transportem. Firma proponuje mi na poczatek stawke 1, 13e/km pelny-pusty oraz 30 dni termin platnosci. Jak na poczatek to dobrze?
~kramo*.6.152.211.ipv4.supernova.orange.pl
*.6.152.211.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (22)
~kramo | jak w temacie... | |||
~... | Ch**owo ja śmigam po 1. 3e | |||
~... | Rezygnuj bo nic nie zarobisz | |||
~Rysiek | jak chcesz to dam ci po 2e/km, stała robota na linii Turyn-Chambery | |||
~byly nievolnik | a tunel?? tez w tym jest czy bez tunelu??? | |||
~Rysiek | spedycja płaci za przewiezienie z punktu A do B i na da ci na paliwo czy tunel, i jest to celowa ofoerta mająca uświadomić jak nie ma się co podniecać wysokością stawki bo już nie raz tacy zachłyśnięci się utopili a ci co jeździli za mniej świetnie prosperują do dziś | |||
~Rysiek | jest to stawka mocno okrojona akurat na tym frachcie ale mam podobne oferty z Niemiec ale cóż z tego jak rozładunek na Audi czy MB gdzie trwa to cały dzień bo zdejmują w miare potrzeb na produkcji a ty masz na skinienie podjechać | |||
~Pan Szef | dobra stawka ja jade po 0, 95 centa i mi sie oplaca | |||
~Rysiek | stawkę trzeba rozpatrywać pod kątem długości przejazdu, ciężaru ładunku, czasu jaki tracimy na załadunek i rozładunek, kosztów opłat drogowych, no i dość ważny jest też termin płatności :) wiec generalizując te wszystkie czynniki przeliczyć ile będzie efektywnego netto z tej roboty :) | |||
~Tołdi | Dokładnie jak pisze Rysiek - sama stawka jeszcze nic nie znaczy - trzeba przea*alizować wszystkie składowe koszty. Najmniej jest ich na trasach np. z PL do DE lub kabotażowo po DE, bo albo MAUT + Viatoll, albo tylko MAUT. Oczywiście plus paliwo. I to wszystko, a jak w grę wchodzą inne kraje tu dochodzą promy, mosty, tunele, winietki i bóg wie co. Jeśli te 1, 13 euro np. po DE w kabotażu to z Euro5 coś z tego zostanie, a może i więcej niż coś, bo koszty dróg jesteś w stanie oszacować nawet z wyprzedzeniem a po twojej stronie zostanie paliwo - im spalisz go mniej tym więcej jesteś do przodu.. | |||
~ScRe | Kolego lepiej 5 ton na 2 w niemczech do NL za 0. 85 niż 1. 10 stali z Luxa do Wiednia 25 ton stali taka prawda tylko głupcy cieszą się na stawkę za km każdy region to inne spalanie itp Rysiek to dobrze napisał | |||
~franek opole | To waszym zdaniem jaka stawka jest oplacalna na trasie berlin - paryz? Pewnie 2 euro... . i nie pisze dlatego ze zazdroszcze wam stawek tylko niektórzy chcieliby żeby nowe auto zwrocilo im sie w 3 miesiace. | |||
~medalik | BO RYŚKI TO FAJNE CHŁOPAKI | |||
~Rysiek | franek jak dla mnie to jeździj za tyle żeby ci na rate nie starczało bo to nie nasza sprawa :) | |||
~Rysiek | a akurat miałem kiedyś przyjemność lub bardziej nie przyjemność pracować dla jednej z berlińskich spedycji po dwóch tygodniach nerwówki i straszenia mnie karami dałem sobie spokój i nie chce tych ich lepszych stawek które tną po drodze szybciej niż ty nadążysz myśleć | |||
~realista | 1, 13 netto do paryzewa jest ok | |||
~ScRe | Jak widzisz spedycję z kodu 1... to uciekaj to naciągacze z PL przeważnie | |||
~Przewoźnik z Syfolandu | Najbardziej napalają się di-bile na swoim co to wcześniej na parkingach najmocniej szczekały. Szkoda czasu na dysputę. | |||
~Przewoźnik z Syfolandu | Lub kjerofcy - ci "wjecą wsystko najjjlepiej !" | |||
~kramo | dodam ze za kazdy km 1, 13e. z tego co czytam to nie jest zle jak na poczatek. piszcie za pomoc oferuje pomoc- pod kim ja jezdze potrzebuja megi i chlodnie. moze ktos zna spedycje na busy 10palet-12.? za oczywiscie normalna stawke. | |||
~kramo | ponawiam | |||
subok001
| ~kramo w sprawie busów proszę odezwać się do mnie na maila: subok001@wp. pl. Proszę napisać ile macie aut, jakie to autka i skąd jesteście. Przedstawię ofertę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.