Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Wolny bus do Francji, ile można zarobić

ID: 149712


Witam!
Od razu pisze że jestem tu nowy i nie bardzo znam się na transporcie.
Ruszam z nowym interesem, konkretnie import z Francji do Polski. Auto w tamtą stronę jedzie na pusto, więc pomyślałem czy by nie zabrać ładunku.
Auto Ducato max 2003
Nie planuję tworzenia firmy transportowej, mam towar do odebrania.
Pytanie czy szukać towaru na całego busa, no i ile za to się bierze.
Czy po prostu szukać palet i doładowywać.
Wyjazdy z centralnej Polski.
Będę wdzięczny za info.

Bus że stary to wiem, ale ale miałem w leasingu nowego Boxera 2. 2 HDI i to jest dopiero syf. Ducato jest po kapitalnym remoncie, ostatnio bez problemu doleciało do Frankfurtu w Hesji i wróciło.
Mam działalność, czyli legalna usługa.
Busami jeżdżę od 13 lat, transport mebli i komponentów.

Z góry dzięki za info ; )

Posty (17)

urbex
jak w temacie...
~głos z sali
Faktycznie... jak auto dojechało do Frankfurtu to już nie lada wyczyn
urbex
Faktycznie to dojechało i dowiozło garderobę i 7 szaf na wymiar, które zostały zmontowane. I to jest wyczyn.
~kiero
napisz na gumtree ze wolny bus do francji za 0. 80 zł za km i pozabijają się sami. I tak lecisz na pusto a tak może ze 100 zł ci dodatkowo wpadnie
~...
ile by ci nie zapłacili zawsze to lepsze jak nic, działka do paliwa które też nie jest tanie.
~LOGIC
wytlumasz prosze jeszcze takim tlumokom jak ja, jak przy stawkach wynoszących 1, 2 PLN za samochod Francja cokolwiem w tym polska oplata ci sie z polski wysylac busa na pusto?
urbex
Jadę po towar do Francji, konkretnie meble. Nie ma sensu lecieć raz osobówką, kupić i potem załatwiać transport. wolę polecieć busem.
Właśnie o to chodzi żeby uniknąć opcji jak 0, 8 bo mi się opłaci. W branży meblowej jest pełno tzw. garażowców którzy za 100 pln dniówki robią meble z powierzonego materiału.
Chodi mi o to jaką stawkę przedstawić klientowi, nie o klienta.
~normalny
Kolego jak jestes nowy pierw musisz dowiedziec sie ze tutaj uzyskac normalna odpowiedz granicy z cudem. Jesli cos złapiesz to nie zarobisz na tym za wiele. Exporty z polski za prawie za darmo to RAZ a DWA firmy oferujace takie ładunki dawaja 60 dni termin płatnosci po czym i tak utną Ci kilometry. . wg. mnie nie warto sie tym zajmowac tym bardziej jak masz stalą robote i zalezy Ci aby szybko jechac i wrócic
~LOGIC
Jesli dobrze cie zrozumialem URBEX jedziesz busem zamiast osobowka, na miejscu ogladasz material i jak ci odpowiada kupujesz go? W takim razie to co robisz ma sens. Jesli chcesz mojej rady merytorycznej, nie bierz ladunkow z polski na FR tylko z niemiec w 9 na 10 przypadkow dostaniesz wiecej kasy z niemiec na Francje jak z PL na francje + wiecej ladunkow.
urbex
~normalny dzięki za rozsądne info. Problem jest taki ze stałą robotą, że to nowy biznes. Pomysł więc był coby trochę kosztów paliwa zbić.
~LOGIC jak to się ma do historii z kabotażem? wolno już Polakom zabierać ładunki w EU?
~LOGIC
ja ci radze ladunki Niemcy Francja a to nie jest kabotaz, nie jetem specjalista od busow, ale wydaje mi sie, ze na to nawet licencji nie trzeba.
~normalny
Z ładunkami jest w 100% tak jak napisał LOGIC. . wg. mnie najlepiej pierw jechać samemu zapoznać się z tematem a kolejne transporty zlecać firmą transportowym np. dla busów lub jako doładunki dla dużych. Jestem przekonany że wyjdzie Cię to taniej i bezproblemowo.
~zet
wziął bym pod uwage jeszcze taki "drobiazg" jak OCP...
-dla spokojnosci
-dla potencjalnego zleceniodawcy ładunku
ewka_so
Gumtree to dobra propozycja, jeśli rzeczywiście chcesz tylko dorobić, a nie prowadzić firmę. Dobrym rozwiązaniem jest też serwis jadezabiore. pl Tam wpisujesz, nawet z wyprzedzeniem, na jakiej trasie jedziesz i kiedy, jaką masz przestrzeń załadunkową wolną i może akurat ktoś będzie chciał coś wysłać do Francji (odpłatnie oczywiście). Najlepiej ogłaszać się w kilku miejscach. Powodzenia! :)
urbex
Dzięki za przydatne info!
urbex
Firma transportowa wygląda na ciekawy biznes, moja branża to padaka. Jedziemy na narzutach sprzed 5 lat, tak by przetrwać. Ale z kolei leasing i współczesne auta, to już masakra.
~Wojtek.
Pracowałem kiedyś w firmie jeżdżącej busami do Francji, nie jest to wszystko takie proste jak się wydaje. Po pierwsze jazda na pusto to strata, po 2 warto mieć nowszy bus. W firmie busydofrancji. com mieli tylko nowe busy, a i tak zdarzały się komplikacje, a terminy gonią.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.119.157.39

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels