ID: 145918
ITD może naskoczyć Panu Kierowcy !
ID: 145918
ID: 145918
Kierowca zwolnił się z firmy bo mu tacho przeszkadzało.
Poszedł do takiej gdzie tacho nie jest przeszkodą.
Czasami przekracza 20. 000 km w miesiącu w pojedynczej dużym camionem..
I co frajerskie inspekcje na to?
Kierowca zwolnił się z firmy bo mu tacho przeszkadzało.
Poszedł do takiej gdzie tacho nie jest przeszkodą.
Czasami przekracza 20. 000 km w miesiącu w pojedynczej dużym camionem..
I co frajerskie inspekcje na to?
~20-ty*.128.115.222
*.128.115.222
Posty (44)
~20-ty | jak w temacie... | -3 | ||
~kier | BO WIEKSZOSC KIEROWCOW TO SKONCZONE OSZOLOMY. JEZDZILEM PRZEZ 8 LAT PO TRASACH MIEDZYNARODOWYCH I JAK WIDZIALEM WYCZYNY KIEROWCOW JEZDZACYCH NA MAGNESACH ALBO DWOCH KARTACH TO POWALALO MNIE Z NOG. DLA MNIE TACHO BYLO I JEST SWIETOSCIA. NIGDY NIE KOMBINOWALEM I ZYLEM NORMALNIE. A INNI NA PARKINGACH SMIALI SIE ZE JAK MOZNA JEZDZIC LEGALNIE. JA MIALEM CZAS NA UGOTOWANIE OBIADU, WIECZOREM WZIASC NORMALNY PRYSZNIC I CO NAJWAZNIEJSZE BYL CZAS NA NORMALNY SEN. ZAROBEK ZAWSZE BYL OD 5 DO 5, 5TYS ZL NA MIESIAC. A OSZOLOMY PEDZILI ILE WEJDZIE I WIELKIE G... Z TEGO MIELI. DO TEGO WYGLAD NIEKTORYCH KIEROWCOW POWALAL MNIE Z NOG. BRUDNE SPODNIE DRESOWE ZALOZONE TYDZIEN LUB DWA TEMU Z WYCIAGNIETYMI KOLANAMI, DO TEGO LACZKI I SMROD POTU Z 10-CIU METROW BYLO CZUC. BRAK ZEBOW, PO PROSTU MASAKRA. ALE PRZY PIWIE NA WEKENDZIE TO GDZIE ON TO NIE BYL, CZEGO NIE WIDZIAL I ILU KOBIET NIE ZALICZYL. HAHAH NORMALNIE CZASAMI PADALEM. CIEKAWE KTORA TAKIEGO BY ZECHCIALA. ALE CO TAM, ZA MARZENIE JESZCZE W NASZYM KRAJU NIE KARAJA TAKZE POMARZYC ZAWSZE SOBIE MOZNA. DOBRZE ZE TERAZ CZLOWIEK ZYJE NORMALNIE BEDAC CODZIENNIE W DOMU. KASA O POLOWE MNIEJSZA ALE ZYCIE WKONCU NORMALNE. TRZYMAJCIE SIE DRAJWERZY CHODZACY W LACZKACH PO PARKINGU. NAJLEPSZE BYLO JAK NIEMCY ALBO FRANCUZIE LALI Z TAKIEGO WYTWORU. | 2 | ||
~szerokości | Kierowca? Co najwyżej oborowy z prawem jazdy. Pochwal sie jeszcze że po jabolu też jedziesz. Czy określenie hołota transportowa jest właściwe? | 1 | ||
~szerokości | Gdyby nie było hołoty to nie były by potrzebne inspekcje i tachografy | 3 | ||
~20-ty | Nie pierdzielcie - w polandowie rwą kasę za minutki a na zachodzie walą sznyty o jakich się tym miernotom nie śniło. Ważne, że mają narzędzia do krojenia działki. Kasa, kasa. | -1 | ||
~świetlicowa | jeżeli szef umówił sie z kierowcą na akord i płaci mandaty za kierowce nie widzę niczego złego w tym sam mam akord i wyje bane na tacho- ważne że kasa się zgadza na pewno juz nigdy nie zgodze się na kilometrówke lub procent i jazde zgodnie z aetr, wtedy tylko diety i wysoka podstawa ale na to musi sie zmienić system - na razie za dużo grubych szych siedzi w transporcie żeby cokolwiek mogło sie zmienić | -1 | ||
~świetlicowa | i nie przesadzaj nomad z tymi minutkami - idzie żyć | |||
~marcin | przecież szef za każde twoje przegięcie tacha musi ci dać nagane na piśmie, inaczej wszystko idzie na jego konto. a wątpie żeby któryś chciał sobie robić w papiery. | |||
LuckyMan
| Nie kombinuje jeżdze bez stresu dojezdzam na czas robie swoje godziny zarobki w normie szanuje siebie i tyle | 6 | ||
~świetlicowa | dokładnie, marcin patologia w transporcie idzie z góry a ja powtórze - nie będe stał na obszczanym parkingu za damski ch uj | |||
~marcin | jakakolwiek umowa z szefem o jeździe wbrew przepisom AETR to śliska sprawa i koniec końców to on okaże sie wyrachowany i ciebie poświęci w imie wyższego dobra, czyli jego własnej * | |||
~świetlicowa | nie pękaj- ja też nie jestem palcem robiony- archiwum esemesów czy nagranych rozmów jest spore | |||
~mnich | Dzwodziesty wez kolo i uderz sie w czolo, moze w koncu wtedy poczujesz sie dowartosciowanym czlowiekiem. | |||
~marcin | szef chce sie nahapać a ty przy okazji, kilka poważnych wykroczeń przeciwko ustawie o transporcie drogowym, szczegółowa kontrola firmy i po licencji. NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK SZEF KAZAŁ I PŁACI MANDATY. bedzie płacz i zgrzytanie zębów | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.