~SpidiGonzales
| 0. 90 to opłaca się minimalnie jak jeździ się z Berlina do Amsterdamu z 4 tonami na aucie i robi się 12 tysi miesięcznie, a znając życie i polskie spedycje to minimum 24 tony góry, górki i 400 km... Gdzie niemiaszki dają bez problemu i po 1. 50 e | | | |
~olaf
| 1, 50 to placi klient spedycji (i to nie zawsze) - a jesli jestes tylko przewoznikiem a nie spedycja to wiecej niz 0, 90 nigdzie nie dostaniesz. Licza sie km im wiecej jedziesz tym wiecej zarabiasz. A jesli chcesz byc w domu co piatek to juz twoja sprawa. | | | |
~SpidiGonzales
| Olaf co Ty wiesz na Timo wyciągamy takie ładunki po 1. 30 -1. 50 bez żadnego halo Oczywiście góry i 24 tony. Nie sztuką jest robić km zajeździć auto i się cieszyć. Sztuką jest jeździć jak najmniej i zarobić porównywalnie do tego kto robi po 13000 km :) | | | |
~SpidiGonzales
| I uwierz mi że latając po 0. 90 nigdy nie będziesz w stanie zapłacić dobrze kierowcy i utrzymać np. nowy skład... | | | |
~kiero.
| Plaba. Sławny dyspo to chyba go znam osobiscie. Po zwolnieniu od ostacha malutki sie zrobił i jakos mu tak glowa opadła. Nie lubił go ostach za bardzo. Jak to powiedział. Jak on był kierownikiem skoro inni moji dyspo obsłużą 2-4 aut a on ledwo z jednym sobie poradził i wiecznie jakiś problem ma. | | | |
~baru
| spidi a co ty wiesz... jesli masz 1 autko to mozesz sie bawic w timo, ale jesli masz 8/9 aut to wsadzasz je do spedycji i liczysz kase, z każdego po przejechaniu 12 000km miesiecznie mam 3 000zl na czysto, policz sobie ile to jest 9x 3 000zł, nie mam czasu bawic sie w Timo i Trans - od tego jest wlasnie spedycja. U mnie najwazniejsze to znaleźć dobrego kierowce co pojezdzi 3 tyg, a jak auto ma juz 500 000 to biore nowe. Taks sytuacja. | | | |
~gość
| Baru czytajac twój wpis to nie ukrywam, ale sie uśmiałem teraz juz wiem ze mamy weekend :) | | | |
~edek
| chlopy krowy wypasać i tyle w temacie | | | |
~ekon
| 0, 9 za każdy km. Dolot i ładowny. Nie jest tak źle, choć euforii nie ma. Jeździłem za 1, 0 do 1, 15 za ładowny gdy doleciałem po ładunek wyszło 0, 85 -0, 95. Najważniejsze pytanie jest następujące mianowicie TERMIN ZAPŁATY jest dotrzymany czy nie. Na transie są. I opinie co jakiś czas że nie terminowi. hę? | | | |
~tomco23
| baru ha ha ha ha -ales dowalil, zycze powodzenia w tej SPEDYCJI ha ha ha ha | | | |
~ekon
| Baru rzeczywiście klepie bzdury. Gdybym miał mieć 3 000 zł z jednego auta dałbym sobie spokój. | | | |
~KDZ
| ludzie mają po 15 a nawet i 30 aut i jakoś są tylko na timo i na transie i po co komu spedycje jak masz głowę to potrafisz się ogarnąć napewno mają coś z tego więcej jak ze spedycji jakby było tak jak mówi baru i ekon to i ostaszewski i zastal i roan i inne większe firmy dawno oddali auta do jakiś spedycji a nie na timo i transie siedzą | | | |
~ekon
| ZASTAL nie dotrzymuje terminów płatności. I można sobie dzwonić i pytać. | | | |
~daniel
| robota dzisiaj kasa za 5 miesiecy nigdy na czas 35 dni to sciema cos o tym wiem mam jeszcze nie zapłacone faktury za maj a mamy sierpień | | | |
~Transport
| Terminy płatności to dramat. Do tego kłamstwa że strony spedytora i księgowej. | | | |
~Nowak
| Szczeze nie polecam film Zastal zalega mi kupę ładnych tysięcy... najlepsze jest to ze nie ma osoby kompetentnej do jakich kol wiek rozmów. . jeździliśmy u nich rok... szczerze ludzie nie dajcie się wkręcić... mi pozostaje tylko się sądzić. . cóż człowiek uczy się na bledach... a zastal szuka morzy ów. Szczerze nie polecam pozdrawiam | | | |
~Daniel
| omijajcie z daleka mi dalej kasy nie oddali a mamy styczeń właśnie bierze się za to prawnik | | | |
~KLP
| Jakiś dziad psiefoźniczy 3 lata wstecz napisał, że ma 3 tysie z żelaza i to jest git bo 7x3=21 tysięcy
A teraz fakty :
1. zawahanie rynku paliw i wzrost ON o 50 groszy (z auta -1500 zł)
2. zawahanie rynku walut - spadek Euro o 50 groszy ( z auta -2700 zł).
Jaki wynik?
Przerabialiśmy to w 2008 roku więc dziwię się, że dziady psiefoźnicze jeszcze tego nie zatrybiły. | | | |
~adam
| 100 dni po terminie, a p. Marek mimo obiecanego przelewu nie zapłacił!!!
UWAGA na tą firmę. Duże problemy z płatnościami. | | | |
~niki
| zdecydowanie NIE polecam współpracy | | | |
~dzordzu
| podrzuci ktos namiary na tego slawnego spedytorka co w Rico i Ostasza pracowal?? | | | |
~ktoś
| Nie płacą to prawda, w tym orku wykonaliśmy na zlecenie Zastalu jeden transport na kwotę bagatela 400 EUR... Telefonów, faksów i e-maili było co nie miara. W końcu postanowiliśmy dzwonić codziennie, pomogło kasę zapłacili grubo po terminie było chyba dwa, albo trzy miesiące po nim. Od tego czasu słysząc słowo ZASTAL odpowiadam: DZIĘKUJĘ. Ostatnio widziałem ich na liście dłużników giełdy TRANS. Proszę uważajcie, zastanówcie się jeżeli nie chcecie mieć problemów. | | | |
~pląba
| 2 lata temu pisałem, ostrzegałem... wprawdzie nie dosłownie ale można było dostrzec prawdę między wierszami, niestety my Polacy mamy w genach "otępienie mózgu" i jak sami osobiście się nie poparzymy to nie wierzymy że piec faktycznie parzy. | | | |
~pląba
| Firma x (znajdująca się po drugiej stronie ulicy) sprzedała opony firmie Zastal z odroczonym terminem płatności, zapłata (spłata należności) następowała w ratach 500 zł/miesiąc, i trochę to trwało, fakt posiadania serwisu MAN nie oznacza posiadania gotówki. Z zewnątrz wygląda to bardzo ładnie ładny teren, extra serwis a w rzeczywistości : gówniana obsługa i puste konta. | | | |
~Psiamać
| Dziady nie płaca!!! Uwaga na nich!!! | | | |
~Probek
| Zastal kiepski płatnik sprawa w sądzie | | | |
~szyderca
| baru jeździsz pod spedycją za 0, 90 euro robisz 12 000 km miesięcznie i przy przebiegu 500 000 km wymieniasz tabor? To albo nic nie płacisz kierowcom albo Twoje auta to Jelcz lub Kamaz do tego naczepa Zremb lub Tonar | | | |
~szyderca
| 500 000 km po 0. 9 euro to jakieś 1 900 000 zł (przy przebiegu 12 tyś na m-c to daje 42 m-ce eksploatacji) policzmy: | | | |
~szyderca
| wynagrodzenie kierowcy 231 000zł
autostrady (połowa kilometrów liczona dla euro VI) 150 000zł
Paliwo (przy normie 26l/100) 400 000zł
OC+AC 420 000
Razem 1 200 000 zł | | | |
~szyderca
| Zostaje kowota 700 tyś zł na 42 miesiące 16 tys miesięcznie na ratę leasingu, eksploatację i inne wydatki... | | | |