~lupus1507
| auta pala 25=28 a szef nie musi kupowac papieru toaletowego- ma od tego dupolizow z niska norma | | | |
~toja
| A który z Was dupolizy czy normalni, jak sami się nazywacie pomyślał kiedyś ze auto nie pali tyle ile chce szef czy kierowca tylko tyle ile potrzebuje?Ani mniej ani więcej. każdy kto w tej grze uczestniczy jest zwykłym jeleniem, który nie ma pojęcia o swoim zawodzie. A ten który kradnie paliwo nie jest normalny, jest zwykłym złodziejem. Niezależnie od pobudek z jakich kradnie. Jak szef mało płaci albo obciąża to są inne mechanizmy niż kradzież paliwa. | | | |
~kalisch
| ja jeżdżę automatem actros 2010r 460KM zima lato i drastycznej różnicy nie ma, sprawność rozbujania auta za pomocą specjalnej funkcji na desce roz. a spalanie od 33- 43 jeśli ładunek i jakieś górki a koledzy co cytują swoich tatusiów przy piwie to do książek | | | |
~Zbychu
| 5OO-TKE i w góre to widzicie po parkingach jedynie :-) | | | |
~Zbychu
| albo na stronach internetowych | | | |
~maxxx
| FH 500 -510 KM 2014 R automat z i-si W pełnym załadunku 41t z barcelony do warszawy dołem przez niemcy 29. 5 l w W holandii po równej drodze 25l. | | | |
~mlody
| A ja jezdze fh 460 eev i pali od 27. 6 z 16 tonami po plaskim do 41 na pelno po gorach nie ma tu glaskania wiec jak kolega wczesniej napisal samochod pije ile potrzebuje ale nie brakuje amatorow co za swoje leja albo jezdza pod gore z ujetym *m gazu... koledzy jestesmy aby jezdzic a nie ustalac rekordy spalania wiec papec na podloge i niech furmana ciagnie a jak szefa nie stac na paliwo niech kupi koze i wozi na grzbiecie sakwy bedzie taniej dla niego nie dajcie sie robic w ciula firmy istnieja dzieki nam my jestesmy moca napedowa gospodarki transportu Pozdro | | | |
~wojtas
| ten koles co pisal o tej skani co tak malo pali to nieumie liczyc | | | |
~adamex
| Po co ta kłótnia o to ile pali? A czy wasz kręgosłup to co? Mój szef kupił volvo na sprężynach bo było taniej a mój kręgosłup za pół roku będzie do remontu i co z tego przyjdzie nowy szofer z zdrowym kręgosłupem. Ja bym wolał z powrotem starym volvem a kabina to żadna rewelacja poza szafkami reszta to żenada, żadnej rewelacji jest ciaśniej niż w starym. | | | |
~Jacek
| ten kiero to chyba gimbus ktory wypil radlera i majaczy | | | |
~adamex
| Panie Jacku kokpit dla oka, reszta jest do d.. y jak pana komentarz na moją opinię. | | | |
~Jacek
| do adamex, nie chodzilo mi o Twoja opinie, tylko o opinie goscia o ksywie kiero, | | | |
~adamex
| ok sorry!!! | | | |
~-zp
| Dzisiaj wróciłem z pierwszej trasy tym autem PL - GB - PL. Ładunek srednio 12 ton, Non stop but na odcięciu - spalił 27L | | | |
~egon
| to moj stary tga 460 w automacie przy 12 tonach z łodiz z boscha do hl i powrót 17 ton wychodzi srednia 24, 5 l / 100 wiec po co te nowe cuda? jeszcze jedna zaleta to ze jest mój, a nie leasingowy | | | |
~grze2s1
| Jeżdże volvem fh 500 głównie po płaskim i powroty na pusto (taka robota) pali 26 l kabina szału nie robi scania i daf mają lepszą ale volvo dobrze się prowadzi i nie stwarza problemów | | | |
~Cep łysy
| łysy cepie ty na pole gnój idz wywalać anie do automatu się pchasz. | | | |
~pomogłem?
| A jeden siwy pan ze strzelec opolskich kazał się mieścić w 28 litrach na fh440 z platformą i ładunkiem wystającym po pół metra z każdej strony. Kiedy komputer wskazał mu 30 litrów, a przy tankowaniu wyszło 31, to ten pan stwierdził, że kierowca to złodziej, bo komputer się nie myli. | | | |