etransport.pl > Forum >  - Firmy - opinie
Grupa tematyczna:
Firmy - opinie
WątekAutorPostów
Wątek forum

szukam pracy na wywrotki warszawa »


patelnia 24m3 4ośka 20m3 6x6 6x4 2x4 do 10t 2x4 do 2. 5t warszawa okolice koparka kołowa 17t koparkoładowarka jcb posiadam przesypownie kruszyw budowlanych i ozdobnych, ziemia ogrodowa. Bemowo estrady 2 przy zwałce śmieci tel 601965390
~andrzej1
Wątek forum

Arcese Polska »


Co wiecie o tej firmie??
~ciekawy2500
Wątek forum

Firma PANEUROPA czy ktoś wie coś o tej firmie »


PROSZĘ o jakieś informacje na temat tej firmy a może ktoś tam pracuje pracował.
~hej199
Wątek forum

KBC Logistics »


Cześć
Czy ktoś zna tą firmę i może się wypowiedzieć na jej temat?
Podobno właścicielem jest Polak i ma tam jakiegoś Gebelsa który nienawidzi Polaków... Czy to prawda że trzeba tam pracować od rana do wieczora za 400 funtów tygodniowo po 12h minimum?
~Jarek67
Wątek forum

frode laursen »


jak z pracą w firmie Frode Laursen??
~g/esl5379
Wątek forum

port-trans kliniska »


czy ktoś może powiedzieć coś na temat tej firmy, jak płacą, ile tyg. w trasie ile w domu
~kancik398
Wątek forum

Dudek & Kling -poterzbuję informacji. »


Potrzebują może n WAB /BDF-szukam pracy-proszę o infi :turysta1@vp. pl
~Kardan2
Wątek forum

Dudek & Kling GmbH »


Dudek & Kling GmbH

Westerfeld 20
28844 Weyhe
~Waldek3
Wątek forum

atulogistic z krakowa »


kto z Państwa współpracował z tą spedycją?, może jakieś doświadczenia - typu czy firma jest wypłacalna wobec przewoźników itp.? Bardzo prosze o informacje.
~dorota51
Wątek forum

MEBLOTECH OLAWA BAZA KOMORNIKI /POZNANIA »


Witam chlopaki pragne was poinformowac ze ta firma to nic kakretnego tylko sciema przez wlasciciela praca lipa polska dania a puzniej caly swiat po kilkanascie miejsc rozladunkow ale to mozna przezyc natomiast pensja UWAGA 800ZL za przejechanie 1800km majac np 7miejsc rozladunku to prosze sobie policzyc a na dodatek auta ustawione na 85 km/h oszczednosci do pryncypala
~byly po 2tyg pracy1
Wątek forum

ROOS Spedition »


Czy może ktoś mi cos powie na temat tej firmy???
Jezdził tam lub jeżdzi, Funfle dawajcie szybciutko odpowiedzi. Pozdrawiam.
~ciekawski1371
Wątek forum

citronex praca »


jakie warunki oferuje firma Citronex ze Zgorzelca dla kierowców
~Timur56
Wątek tylko dla posiadaczy kont

Firma Marpol Władysławowo »


Firma Marpol Władysławowo opinie.
Podgląd konta kierowcaJ7kierowcaJ710
Wątek forum

angama »


co to jest za firma moze ktos jezdzil u nich
~dariwer2259
Wątek forum

gba service »


praca dla gba service czy ktos dla nich jezdzi?
Podgląd konta darom5darom59
Wątek forum

WEKTA Olsztyn cd. »


zaczynało się robić miło, a tu nagle wątek skasowano...
ciekawe z czyjej inicjatywy??
Podgląd konta adi_firemanadi_fireman323
Wątek forum

BAREL OPOCZNO »


nie polecam obcina za wszystko wiecznie mu paliwa brakuje a przeladunki to brac i nie gadac
~kri23
Wątek forum

Transdirect »


Proszę o opinię o firmie Transdirect z Bydgoszczy. Ktoś coś słyszał? Współpracuje?
~trans6
Wątek forum

TransCargo Szczecin »


Czy z TransCargo warto współpracować, jakie są płatności, ile mozna zrobic km w miesiącu.
~ankan315
Wątek forum

, Polmax" P. Buszta Rogoźnica k. Rzeszowa »


Czy ktoś coś wie o tej firmie?
~szukający11
Wątek forum

Voyager Transport »


Sprawa wygląda następująco. Firma założona w Gorlicach i jeżdżąca z Gorlic, a od niedawna z Tarnowa. Wśród kierowców widać szeroko pojęte napięcie, które generuje sam szef. Ponadto można mieć wrażenie, że ci z Gorlic są traktowani zupełnie inaczej (w sensie lepiej) niż z Tarnowa. Wystarczy spojrzeć po ekipie: w Tarnowie jest dużo większa rotacja...

Zacznijmy od początku.

- UMOWA. Śmieciowa, na czas określony, spisana, moim (i nie tylko) zdaniem, na kolanie. Gdyby chcieć się czegoś czepić, to byłoby czego. To jest jednakże tylko zasłona dymna dla skarbówki (życzę, by trafił na większego kozaka za te przewały na kierowcach i cwaniakowanie) - więcej w "Pieniądzach" - bo o to się rozchodzi. Kierowca ma obowiązki i bardzo mało praw. Można jednakże, na życzenie, sobie wziąć wolne (bezpłatne) - trzeba tylko wcześniej do biura zadzwonić. Problemów nie ma, dopóki nie weźmie się naprawdę długiej przerwy. Nie ma problemu jednak, by pracować 3 dni, a resztę tygodnia przeznaczyć na inne prace. Nikt nie kontroluje tego, kiedy kto kończy współpracę i niepodpisanie następnej umowy wiąże się z zarzutami, że robotę się rzuciło w dnia na dzień bez uprzedzenia (a umowę dostaje się "na styk" z końcem poprzedniej), co może być powodem gniewu szefa, a w konsekwencji - narażeniem mu się i jego działaniem na niekorzyść wypłat: szukanie dziury w całym, czepianie się pierdół i wydłużanie całej procedury - byle by najpóźniej i jak najmniej wypłacić.

PIENIĄDZE. Tylko gotówka. Umowa jest na najniższą krajową (co się okazuje potem). Z kierowcą umawia się na 55zł/kurs, a na umowie kwota jest zupełnie inna. Są dwa terminy wypłat: do 5. dnia następnego miesiąca pierwsza (oficjalna) wypłata i do 20. dnia tego samego miesiąca druga (pod stołem). Zdarzyło się, że nie wypłacono na czas żadnemu z kierowców i jak się dowiedziałem - czasem celowo się to odwleka, na wniosek szefowej. Ale o tym w "karach". Fakt jest także taki, że częściej jednak pieniądze są na czas niż nie są i wypłata jest większa niż w małych busach. Stosunkowo największe wypłaty w rejonie Tarnowa. Można wyrobić 2-3k/mies, jednakże z racji ilości kierowców i ich parcia na 3-ki (czyli 3 kursy dziennie) ciężko jest taki wynik uzyskać. Z racji dużej rotacji kierowców, nie budują się żadne współprace, żadne zespoły, każdy pozostawiony jest w zasadzie samemu sobie i to jest jedna z odpowiedzi na pytanie "dlaczego kierowcy są tak nieuprzejmi". Na koniec współpracy trzeba jechać do biura szefa i tam się rozliczyć.

- CZAS PRACY. Nikt tego nie pilnuje, a kierowcy na narzucone grafiki przystają. Można jednak poprosić, by tego dnia zacząć wcześniej, innego później, albo o więcej kursów na dzień. Gdy są dwa kursy dziennie, to jeszcze czas pracy i przerw jest przestrzegany (ale to też zależy od harmonogramu). Gorzej, jak są trzy kursy - wtedy trzeba tarczkę "wyrzucać z pokrzywy". O urlopówki trzeba się dopominać. Należy dokładnie rejestrować swój czas pracy - robić zdjęcia tarczkom wykresowym (a następnie je wyrzucić - nie narażacie się na karę ze strony ITD). Ponadto, jest jeszcze jedna rzecz, którą warto wiedzieć: gdy pracujesz, pieniądze są rozliczane na podstawie karteczek, które rozdają w biurze. Ale gdy skończysz współpracę, to warto mieć dowody, że pracowało się tyle-a-tyle, bo dokumenty się "zawieruszają", bo może wyjść, że brakuje jakiejś tarczki, co może być powodem do niewypłacenia należności (bo, jak pisałem, są one wydawane "pod stołem"). A potem udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem.

- KARY. Jak prowadzona jest firma, widać po atmosferze, jaka panuje, a to widać m. in po restrykcjach. To jest coś, co z tej firmie stosowane jest nagminnie i oczywiście, bezprawnie. Żeby kogoś ukarać, trzeba mieć podstawy, najlepiej na umowie lub aneksie do niego (a tam jest tylko wysokość kary, ale przewiny nie są określone szczegółowo, toteż duża jest uznaniowość. Ale nieważne - jakiś dokument musi być. Jest co prawda zapis, że można ponieść konsekwencje za tzw niestosowny ubiór lub niezachowanie standardów. I tak np nieświadomy, debiutujący kierowca może dostać karę 50zł, za: niezałożenie krawata, nieotwarcie klap luków bagażowych, niestawienie się na stanowisko na 15min (ma to jednak swoją logikę), trzymanie utargu dłużej jak 2dni (jak pani z biura przyznała - jej to nie robi różnicy, czy zdawane to będzie co tydzień czy codziennie - ważne by było. Szefostwu najbardziej na tym zależy, by było to max 2 dni), niewymycie autobusu (i tu uznaniowość jest szczególnie duża - bo co innego dla każdego oznacza "wymyty autobus" - dla jednego jest to po prostu przemyta podłoga, a dla drugiego wypucowany po godzinie szorowania na stacji i taki jest najgorszy, bo nie dość, większości to i tak za mało i dalej jest syf brud i malaria i skutkiem jest kablowanie do szefostwa, a ci oczywiście zakładają winę oskarżonego i wymierzają karę bez zastanowienia). Lista na pewno jest dłuższa, ale nikomu tak naprawdę nieznana, bo nigdy nie powstała! O karach instruuje się na bieżąco, czyli dostaje się najpierw karę, a potem uzasadnienie. Ten ostatni typ kary ma być argumentem do niewypłacenia części pieniędzy kierowcom, a przynajmniej szuka się pieniędzy w ich kieszeniach.

- TABOR. Autobusy są w średnim, a niektóre w kiepskim stanie. Gdyby ktoś z was wiedział, co im dolega, zastanowilibyście się, nim wsiedli do niego. Najczęstszą przyczyną niesprawności pojazdu jest awaria skrzyni biegów. Regularne zapowietrzenia, "niewchodzenie" dwóch ostatnich. Innym jest bardzo słaby retarder (tzw zwalniacz ciągłego działania). Trzeba czekać kilkanaście sekund nim zacznie być skuteczny (a powinien być niemalże od zaraz). Nietrzymanie powietrza z układzie (niektóre autobusy po jednej nocy nie mają powietrza). Nie uważam tego za normalne. Kontrolki świecą się jakie chcą i każdy ma to w * - bo ważne jest tylko to, by tylko jechał. Bovy są niewygodne i ciasne, czego nie można powiedzieć o Setrach. Naturalnie - cokolwiek się stanie to wina jest kierowcy - domniemanie winy. Zdarza się, że niektóre naprawy są znacząco odwlekane. Policja zatrzymała dwa autobusy za to, że mają pękniętą szybę frontalną (a taka może kosztować 5-12 tys zł) i mimo, ze miało to zostać naprawione jakiś czas temu, tak zrobiono to dopiero wtedy, gdy zatrzymano dowód rejestracyjny autobusu. Zdarzają się awarie pasków, świateł, o wskaźnikach nie wspominając (ale to nie przeszkadza tak bardzo). W niektórych autobusach fotele są połamane. Środek zaniedbany i nie jest to wina kierowcy, że nie dosprzątał, lecz po prostu zaniechano jakichkolwiek napraw.

- WARUNKI. Każą płacić za telefony do ludzi z firmy i mechaników na własny rachunek. Gdy powiedziałem szefowi, że rachunki za telefonowanie po ludziach z listy spowodowało u mnie rachunek na 200zł (norma=120zł), to powiedział, że co ja *lę, ty masz *a wysokie rachunki, ty się zastanów *a czy chcesz tu pracować i temu podobna mowa miłości.

SZEFOWIE. Jest ich dwóch: jest ojciec i jego syn. Z doświadczenia swojego i wielu kolegów po kierownicy: senior raczej jest nieprzyjemny, a bywa i chamski i obraźliwy. Można naprawdę przetestować swoją wytrzymałość na wchodzenie na głowę. Bardzo żywiołowy człowiek, bywa dla kobiet szarmancki. Zdecydowanie nie należy oczekiwać jakichkolwiek przeprosin, nawet jeśli się jest niewinnym. Szef ma rację i już, a jeśli nie ma, to gorzej dla faktów. Jego syn jest mniej emocjonalny: bardziej stanowczy, konkretny, ale krążą mity, że kiedyś się uśmiechnął. Problemem obu panów jest niesłuchanie pracowników, żenujący poziom, jeśli chodzi o zarządzanie tak dużą, skądinąd, firmą. Starszy pan nie orientuje się w przepisach dotyczących pracy kierowcy. Można było spodziewać się większego profesjonalizmu (tego się oczekuje wszakże od kierowców). Są po prostu kiepskimi managerami i popełnili już chyba wszystkie możliwe managerskie błędy, jakie się dało, choć młodszy pan wygląda profesjonalnie i tak też (na pierwszy rzut i kontakt) się zachowuje. Wezmę za przykłady pierwsze lepsze punkty z pierwszej lepszej strony. Tak więc:
"1. Obietnice, których nie można spełnić. " Albo raczej - których wie się, że się nie spełni i tylko ucisza sprawę, jeśli się ktoś domaga.
"2. Nastawienie tylko na wyniki" - a konkretniej: finansowe.
"3. Zbytnia przyjacielskość" - zwłaszcza, gdy chodzi o zrobienie czegoś poza umową, nieodpłatnie.
"4. Brak opanowania" - zdecydowanie wada starszego pana z wąsem. Jak więc widać błędy, jakie popełniają ludzie, którym mała firma rozrosła się znacząco, a oni sami przestali do końca panować nad tym wszystkim, czyli
"5. Nieumiejętność delegowania" - próba panowania nad wszystkim, z braku zaufania do podwładnych. Inne błędy zachowawcze: brak ciągłego uczenia się, brak odpowiedzialności - np za swoje słowa. Brak znajomości firmy i branży - cóż, właściciele do tej pory zajmowali się produkcją mebli. To zupełnie inna branża, a ma się wrażenie, że zajęli się nią tylko dlatego, że można było na niej zarobić. Cóż... Do tego dochodzi brak wizji co do rozwoju firmy. Niezdolność do budowania zespołów - to wymieniłem już wcześniej.


Jeśli więc ktoś szuka poważnej pracy jako kierowca kat D, to przestrzegam. Jest to szansa dla młodych kierowców, którzy dopiero zaczynają swą przygodę z autobusami, ale zostać powinni tylko, gdy zdobędą jakieś doświadczenie. Chyba, że przyzwyczajają się do takiego swojskiego bagienka, jakim są warunki pracy w tej firmie...
~BusDriver13
Wątek forum

MTrans Gdynia zna ktoś?? »


opinie na temat firmy mtrans
~Logan4
Wątek forum

Polski kierowca zarabia więcej od Niemieckiego »


Witam,

właściciel firmy Pan Janusz Gruntkowski właśnie powiedział w telewizji Polsat News

że polski kierowca z dodatkami zarabia więcej jak kierowca z Niemiec który ma stawkę godzinową

Więc chce pogratulować super firmy poprosze kierowców od Pana Janusza żeby sie wypowiedzieli to ile maja po 2000 zł euro? i co to za super firma odpowiedzi będą wysyłane do Polsatu News

Zapraszam do dyskusji
~jerzy291
Wątek forum

Allgemeine Spedition Poznań »


Czy udało sie komuś odzyskac kase od Pauliny Wojtysiak
~Przewoznik2
Wątek forum

zna ktos firme dempol vestoil smardzow kolo wroc »


witam! koledzy - jak w temacie?bylem tam na rozmowie i powiedziel zeoddzwonia?
warto tam isc do pracy?
jakie normy bo wiem ze sprzet stary??
~nowy66687
Wątek forum

LPG-Polonia »


Zna kto... wie ktoś cokolwiek?
~Irek315
Wątek forum

NORBERT DENTRESSANGLE »


Piszcie co wiecie o tej firmie... dostałem namiary ale nie wiem dokładnie jak tam jest... proszę o dokładniejszy opis. Wypowiadajcie się co sądzicie o tej firmie.. ja słyszałem że jest nieźle i dobre wynagrodzenie tylko z domem można się pożegnać na miesiąc... nie wiem.. piszcie...
~ND POLSKA3362
Wątek forum

AGROCOMPLEX WYSZKOW »


warunki pracy i placy. Opinie. Kometarze.
~mlody12
Wątek forum

Jaka obsada w ARKA transport? »


Witam mam pytanie odnośnie firmy ARKA Transport Woskrzenice Duże 130, 21-500 Woskrzenice Duże. Jaki jest tam system pracy i czy tam jeżdzą w podwójnych czy pojedyńczych obsadach??
~Bartek11
Wątek forum

Warbud Warszawa ul Potrzebna »


Podobno zarobki na gruszce po 7000 jak z ATR no i waga przy 10 lub 11 metrach betonu
~cccxcx28
Wątek forum

Eko-okna z Raciborza. »


Ktoś słyszal coś o tej firmie? Jakie są tam warunki pracy i placy? Podobno mają nowe dafy i scanie,
~Jorg48
Wątek forum

NOWAK TRANSPORT ŚWIERKLANIEC / TARN. GÓRY »


jakieś opinie na temat tej firmy? jaki system pracy jest tyg. czy dłuższy, czy jest podział na krajówke i miedzynarodówke
~zenek201
Wątek forum

JASEK »


Co tam u nich? Słyszałem, że powoli kadra się wykrusza i przyjmują jak leci.
~Debeściak4
Wątek forum

Europe Flyer »


Czy pracują tam Polacy? Przeglądałem zdjęcia z ich bazy i widziałem polskie osobówki.
~wojtek130
Wątek tylko dla posiadaczy kont

Węgry - wymagana opłata »


Węgry – jedź tylko wtedy, jeśli masz EKAER!

Wraz z nadejściem nowego roku zmieniły się przepisy dotyczące wymiany towarowej pomiędzy Węgrami a pozostałymi członkami UE. Od 1 stycznia 2015 roku podlega ona bowiem bardzo dokładnemu raportowaniu, co wiąże się z wdrożeniem przez tamtejsze urzędy skarbowe systemu elektronicznej kontroli towarów - EKAER. Jakie dokładnie zmiany przyniesie ta innowacja?

᥿ 9;  Najważniejszym celem wspomnianego wyżej systemu jest umożliwienie organom skarbowym przeprowadzenia dokładniejszej kontroli ładunków zarówno wywożonych z Węgier, jak i tych przywożonych z Unii Europejskiej. Działania administracyjne w największym stopniu obejmą przede wszystkim odbiorców zamawiających towar z siedzibą na Węgrzech, odbiorców rodzimych, nie będących jednak końcowymi konsumentami produktu dla pierwszej sprzedaży wewnątrzkrajowej, oraz nadawców towaru z siedzibą na Węgrzech. Warto tu dodać, że we wszystkich trzech przypadkach mowa tu o przewozach środkiem transportu powyżej 3, 5 t.

Co należy zrobić przed wykonaniem przewozu? Trzeba koniecznie zgłosić go wcześniej do elektronicznego systemu raportowania (www. ekaer. nav. gov. hu) w celu pozyskania odpowiedniego numeru EKAER. Będą do tego niezbędne dane dotyczące:

 •  informacji i numerów VAT zarówno nadawcy, jak i odbiorcy,

•  lokalizacja przejęcia ładunków przez przewoźnika,

•  docelowe miejsce dostarczenia towaru,

•  opis, kod, waga, wartość netto przewożonego ładunku,

•  powodu transportowania ładunków,

•  numer rejestracyjny pojazdu.

Jeżeli natomiast potrzebny będzie numer dla ładunku nabytego na terenie Unii Europejskiej, należy również podać informacje dotyczące:

• ; daty przejęcia ładunków przez przewoźnika,

• danych kontaktowych (numer telefonu, adres e-mail) osoby odpowiedzialnej, 

•  adresata ładunku (w wypadku, gdy to nie odbiorca docelowy przejmuje towar z transportu),

•  daty dotarcia do miejsca przeznaczenia, co obowiązuje także węgierskich odbiorców krajowych, niebędących końcowymi konsumentami towaru (w przypadku pierwszej sprzedaży wewnątrzkrajowej).
cyt. ://blogtransportowy. blox. pl/2015/03/EKAER. html


Ktoś już ma taki numer? Doradźcie jak to zrobić?
Podgląd konta Alina26Alina264
Wątek forum

Birecki »


Witam Panie Bartku. Jak tam wygląda sprawa z moją zaległą wypłatą? W PIP Wejherowo powiedzieli mi żeby sprawę do sądu od razu oddać bo Pan jest nie wypłacalny. Obiecał mi Pan że się dogadamy a pewnie będzie jak zawsze, post usunięty wiele obietnic i koniec. Mam nadzieję że się mylę. Czekam na kontakt. Pozdrawiam Piotr D.
~pijaczyna15
Wątek forum

BOTRANS KOŚCIERZYNA »


POTRZEBUJE INFO O TEJ FIRMIE. UCZCIWA?
~llopez164
Wątek forum

czy ktos cos wie na temat firmy Mielczarek ze Zdunskiej
Woli?
»


mam zamiar sie przyjąc tam
~zbitro1628
Wątek forum

WOJCIECH OSTROWSKI I ANNA KNAPIK Z FIRMY POLANKA »


Co to za ludzie czm się zajmują i czy można im wierzyć proszę o opinie.
~dafiik28
Wątek forum

VanEupen »


Czy ktoś ich zna???
~Dtrucker5
Wątek forum

KLT Gostyń »


Witam zna ktoś tą firmę dzieki za info
~nowy102
Wątek forum

STANWEX II -nowa siedziba - »


Czy wiadomo coś o nowej siedzibie firmy. Czy pan Waldek podniósł płace minimalne osobom dojeżdżającym do tej Firmy. Czy dalej upiera się przy swoim. Wkrótce zostanie tylko ciepłe biuro i kilku Białorusinów. Proszę o słuszne opinie na ten temat.
~Emeryt25
Wątek forum

ANWIL TRANSPORT »


SZUKAM PRACY. CZY TA FIRMA O TOBRY POMYSŁ??? JAK PŁACĄ CZY PIENIĄDZE SĄ NA CZAS? JAK SPEDYTORZY?
~WOJTEK383
Wątek forum

MITRENGA »


MITRENGA CZY KTOŚ SŁYSZAŁ
~NOWY169
Wątek forum

BUDOKRUSZ WARSZAWA »


POSZUKUJĄ KIEROWCÓW MOŻE WIECIE JAK U NICH SIE PRACUJE ILE GODZIN DZIENNIE I JAKIE ZAROBKI. DZIĘKI ZA SZCZERE ODPOWIEDZI.
~RAFI276
Wątek forum

Skowroński & Gabi »


Beznadziejna firma omijajcie z daleka dziadów przeginanie tacha nie wypłacanie diet podstawa najniższa nawet za zwolnienie l4 nie chce wypłacić straszy policją itd
~Kwasek11
Wątek forum

Stare Babice »


Witam czy słyszał ktoś no nowej firmie transportowej ze starych babic mają same nowe składy chłodnie, czy to nie jest Stan wex w nowej odsłonie
Podgląd konta SpidSpid3
Wątek forum

Praca Wizet Łęczyca »


Koledzy pracował ktoś w Wizecie Łęczyca jakie zarobki i praca???
Podgląd konta jacekmonikajacekmonika32
Wątek forum

Magdziak Buczek »


witam koledzy potrzebuje zdobyć info na temat firmy Magdziak Buczek gdzie oni latają i czy warto do nich iść do pracy prosze tylko o szczere info pozdrawiam szerokosci
Podgląd konta Mariusz25Mariusz2512
Wątek forum

KAWCZYNSKI - ŚLESIN »


Czy może wiecie coś na temat firmy Kawczyński ze Ślesina? Interesuje mnie praca na chłodni! Jak płacą, ile można zarobić, jakim systemem jeżdżą, gdzie jeżdżą, jak traktują kierowców, ile mają aut, stan techniczny sprzętu?
~Krzysiek174
© 2015 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd