Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

I-Shift Dual Clutch

Dodany przez
Monika_etransport.pl


identyfikator
6565
Obejrzany
5731

- I-Shift Dual Clutch można opisać jako dwie odrębne, lecz współdziałające ze sobą skrzynie biegów. Gdy w jednej z nich jest włączony bieg, w drugiej jest już przygotowane inne przełożenie. Proces zmiany biegu polega na wyłączeniu aktualnie aktywnego sprzęgła i jednoczesnym włączeniu sprzęgła, które wcześniej pozostawało nieaktywne. Dzięki temu zmiana biegu odbywa się bez przerwy w przekazywaniu mocy. - I-Shift Dual Clutch bazuje na klasycznej skrzyni biegów I-Shift. Mimo że zawiera wiele nowych podzespołów, jest od niej dłuższa zaledwie o 12 cm, z powodu obecności podwójnego sprzęgła. - I-Shift Dual Clutch zmienia biegi bez przerw w transferze mocy. Jeżeli warunki jazdy uzasadniają pominięcie kilku biegów, skrzynia biegów działa jak klasyczna I-Shift. - Brak przerwy w przekazywaniu mocy dotyczy wszystkich zmian biegów, z wyjątkiem tych wymagających przełączenia przekładni zakresów, czyli przejścia z biegu 6. na 7. i odwrotnie. - I-Shift Dual Clutch jest dostępna w Volvo FH jako jedna z opcji alternatywnych, obok klasycznej I-Shift i manualnej skrzyni biegów. - I-Shift Dual Clutch została wprowadzona na europejskie rynki w czerwcu 2014 r. i jest dostępna na wszystkich rynkach oferujących Volvo FH z silnikami D13 Euro 6 o mocy 460, 500 lub 540 KM.
Twoja ocena:54321
Photo by Josh Hild from Pexels