Widocznie ktoś Cię uprzedził i konto o takiej nazwie już istnieje. Musisz wymyślić inną nazwę dla swojego konta
Po udanej rejestracji pominieneś otrzymać email z potwierdzeniem oraz linkiem do aktywacji konta. Link to duży zielony napis AKTYWACJA, który należy kliknąć by potwierdzić, że email podany podczas rejestracji istnieje i że konto może być aktywne. Bez kliknięcia w zielony napis AKTYWACJA - konto pozostaje nieaktywne, a Ty nie możesz się zalogować.
To możliwe, dlatego że czasem serwery odrzucają pocztę, którą kwalifikują jako SPAM. Warto poszukać czy emaila z rejestracją nie ma właśnie w tym folderze Twojej poczty. Jeśli nie? to nie problem. Proszę napisać do Biura Obsługi Klienta ( help@etransport.pl ) email z prośbą o uaktywnienie konta
Niestety nie. Nie zapisujemy w bazie danych haseł w postaci otwartego tekstu, tylko w postaci zaszyfrowanej.
Lepiej. Można je zmienić samemu tutaj: Reset Hasła
Jako, że adres email jest konieczny do zalogowania to jedynym rozsądnym wyjściem w przypadku jego zapomnienia jest założenie od nowa skrzynki mailowej i ponowna rejestracja konta na etransport.pl. Nie udostępniamy adresów mailowych ponieważ byłoby to naruszeniem bezpieczeństwa tego konta a my nie mamy możliwości weryfikacji czy osoba podająca się za właściciela adresu mailowego jest nią w rzeczywistości. Zatem - Nowe konto nowy nick - nie ma możliwości odzyskania dostępu do starego nicka.