Wielofunkcyjna kierownica także pokryta jest skórą. Radio z nawigacją, panel wentylacji czy wyłączniki świateł i przełączniki na kierownicy, pożyczono z dostawczego transita. Dotykowe radio i nawigacja są proste w obsłudze (nawet mimo wgranego języka czeskiego) i za to należy się plus
Folder użytkownika

Jeździliśmy Fordem F-MAX
Silnik: ECOTORQ 12,7, EURO 6 (przy wykorzystaniu technologii SCR). Moc 500 KM przy ok. 1850 obr./min. i 2500 Nm maksymalnego momentu obrotowego w zakresie ok. 1000-1500 obr./min. Skrzynia biegów: zautomatyzowana, 12 biegowa, marki ZF. Tylna oś: FORD, z zawieszeniem pneumatycznym (2 poduszki powietrzne), teleskopy. Oś przednia: paraboliczny resor jednopiórowy, teleskopy, stabilizator. Kabina sypialna: z dwoma leżankami, zawieszenie pneumatyczne.

Magda_etransport.pl