Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Wszystkie atuty w jednym miejscu

Utworzona: 2022-06-15


Na targach Agroactiva, które odbyły się w argentyńskim mieście Armstrong, IVECO zaprezentowało pojazdy produkowane w tym kraju, należące do segmentu ciężkiego – Stralisy Hi-Way i Hi-Road z zawieszeniem pneumatycznym oraz dwie wersje modelu Tector.

Wszystkie ciężarówki zaprezentowane na targach to pojazdy produkowane w zakładzie w Córdobie.

Dzięki zastosowaniu zawieszenia pneumatycznego w Stralisie Hi-Way zapewniamy większe bezpieczeństwo naszych klientom i wysoki komfort kierowcom. Zawieszenie to pozwala zwiększyć masę ładunków przewożonych jedną ciężarówką lub eksploatować pojazdy w tych segmentach transportu, które wymagają najbardziej zaawansowanej technologii
- powiedział Justo Herrou, kierownik marketingu i komunikacji korporacyjnej IVECO w Argentynie.
Zawieszenie pneumatyczne pozwala na regulację wysokości podwozia w zależności od rodzaju pokonywanego terenu, a ponadto poprawia komfort jazdy za sprawą bardziej miękkiej amortyzacji. Zwiększa się również ogólne bezpieczeństwo transportu ze względu na poprawę zdolności pokonywania nierówności i skuteczności hamowania.

Na targach zaprezentowano również przedstawiciela drugiej generacji Tectora Natural Power z napędem CNG. Pojazd wyróżnia się zastosowaniem nowoczesnej techniki, solidną konstrukcją i bogatym wyposażeniem fabrycznym. W przypadku wykorzystania biometanu ciężarówka ta pozwala zredukować koszty paliwa nawet o 50%, zmniejszyć emisję dwutlenku azotu o 90%, cząstek stałych o 99% i dwutlenku węgla do 95%.


Tector Premium EBS-ESC jako jedyny pojazd w swojej kategorii, produkowany w Argentynie, jest wyposażony w elektroniczne układy: hamulcowy i stabilizacji toru jazdy. Ciężarówki tej odnowionej serii wyposażone są m.in. w nowoczesny panel sterowania na desce rozdzielczej, klimatyzację, nowe zawieszenie kabiny, tempomat, fotele z zawieszeniem pneumatycznym, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek drzwi, ekonometr i wskaźnik poziomu wodnego roztworu mocznika.


Dzięki silnikowi o mocy 300 KM i turbosprężarce Waste Gate, pojazd dysponuje momentem obrotowym 1050 Nm, co zapewnia większą elastyczność i bardziej płaskie krzywe dostarczania mocy i momentu obrotowego w porównaniu z poprzednikiem. Jednostka napędowa współpracuje ze zautomatyzowaną skrzynią biegów zaprojektowaną specjalnie na rynek argentyński. Jak zapewnia producent, Tector Premium EBS-ESC to idealna ciężarówka do transportu ładunków na średnich dystansach.

Źródło: IVECO Argentina
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels