Kässbohrer informuje, że od ostatniej edycji Solutrans wprowadził na rynek 21 nowych modeli pojazdów, z których każdy przeszedł co najmniej milion kilometrów testów długodystansowych oraz badania odporności temperaturowej od –70°C do +150°C. Producent podkreśla, że rygorystyczne testy stanowią fundament podnoszenia standardów bezpieczeństwa, trwałości i wydajności w eksploatacji flot transportowych. Podczas targów zespoły Kässbohrer z Francji, Hiszpanii i Włoch zaprezentują najnowsze osiągnięcia związane ze zrównoważonym transportem, elektryfikacją oraz rozwojem intermodalności. Firma pokaże także najbardziej zaawansowane naczepy z gamy Enginuity, tworzone z myślą o efektywności i dopasowaniu do zmieniających się potrzeb rynku.
Program targowy obejmie kontynuację serii K-Expert Talk Electrification, prowadzonej we współpracy z projektem ZEFES. Spotkania z ekspertami z branży będą dotyczyć wyzwań i możliwości wynikających z elektryfikacji transportu drogowego i intermodalnego, a także roli marki Kässbohrer w tej transformacji. Producent rozwija swoje portfolio dzięki zaawansowanemu zapleczu R&D jednemu z największych w Europie w branży naczep oraz pierwszemu w Europie torowi testowemu należącemu do producenta pojazdów tego typu. To właśnie tam walidowane są nowe rozwiązania konstrukcyjne przed ich wprowadzeniem na rynek.
W Lyonie firma pokaże m.in. K.SSL 38 najlżejszą silonaczepę bez wywrotu w Europie, która łączy niską masę z wysoką stabilnością i szybkim rozładunkiem; K.SLS HS 3 naczepę niskopodwoziową do transportu maszyn, wyposażoną w oś samoskrętną i wykonaną z wysokowytrzymałej stali S700MC; K.SHG AVH nagradzane podwozie kontenerowe z opatentowaną ramą o ośmiokątnym przekroju eliminującym naprężenia skrętne; oraz K.SRI C nową chłodnię z izolacją 0,31 W/m²K i certyfikatami FRC, HACCP, Pharma oraz Code XL, zoptymalizowaną pod transport artykułów świeżych, mrożonych i farmaceutycznych.
Kässbohrer podkreśla również, że oferuje kompleksowe wsparcie operatorskie po zakupie pojazdu. Firma dysponuje 574 punktami serwisowymi w całej Europie, a części zamienne dostarczane są w trybie 24-godzinnym z magazynu w Lyonie oraz centrów logistycznych w Ulm i Goch. Dzięki modernizacji infrastruktury cyfrowej wskaźnik dostępności części osiąga 90%, a w przypadku elementów szybko rotujących nawet 95%.
Źródło: Kässbohrer
Utworzona: 2025-11-03
