FORVIA, to nie tylko lider wśród producentów części samochodowych. Marka przoduje także w nowym spojrzeniu na różnorodność. Zatrudniając 40% kobiet w swojej załodze, pokazuje, że świat motoryzacji nie jest zarezerwowany tylko dla mężczyzn. Kobiety są od lat filarem firmy. Dzięki zróżnicowanym zespołom możliwe jest patrzenie na wyzwania z wielu perspektyw. Kobiety można spotkać na każdym szczeblu organizacyjnym firmy — na liniach produkcyjnych, na stanowiskach inżynierskich i w zarządzie. 50 z nich, które są nie tylko wzorowymi pracownicami, ale również fantastyczną inspiracją i wzorem poprzez realizację swoich pasji poza pracą, spotkało się podczas drugiej edycji FORVIA Women’s Summit.
Impreza nie mogła odbyć się bez nagrodzenia szczególnie wyróżniających się pań. Podczas uroczystej gali rozdane zostały nagrody w trzech kategoriach:
🏆Woman in tech — Marta Groszek, Inżynierka rozwoju produktu w R&D Faurecia Grójec,
🏆Woman in operation — Agnieszka Kąkol, Dyrektorka zakładu produkcyjnego w Jelczu,
🏆Woman who makes a difference — Monika Gryckan-Didkowska na co dzień zajmująca się księgowością, a pozazawodowo angażująca się w działalność prospołeczną i wolontaryjną.
Rynek wymaga od firm dbałości o pracownika i działania w duchu istotnych dla ogółu wartości. Warto jednak, aby były to inicjatywy związane nierozerwalnie z DNA marki. Takie wydarzenie jak FORVIA Women’s Summit jest idealnym odzwierciedleniem tożsamości Grupy FORVIA. Dlatego kierownictwo deklaruje, że dołoży wszelkich starań, aby za rok jej pracownicy mieli ponownie okazję do świętowania.
Źródło: FORVIA