Na swoim stoisku firma zaprezentowała Scanię P 370 4x4 z zabudową do transportu personelu, koncepcję zintegrowanego wsparcia logistycznego (ILS), które zabezpiecza szeroką gamę produktów i usług wspierających przez cały cykl życia pojazdu, a także dwa silniki o znakomitym stosunku mocy do masy. Pierwszy z nich to 16-litrowy V8, a drugi to rzędowy, sześciocylindrowy, 13-litrowy silnik reprezentujący najnowszą technikę w dziedzinie silników spalinowych.
Nasz modułowy, zrównoważony system umożliwia tworzenie ogromnej liczby konfiguracji, przy jednoczesnym utrzymaniu minimalnego zakresu części zamiennych, wyposażenia warsztatu, dokumentacji, szkoleń i konserwacji. Dotyczy to zarówno samochodów ciężarowych, jak i rozwiązań energetycznychSpełnienie wymagań dotyczących zastosowań obronnych pojazdów i silników nie wymaga ściśle „wojskowych” rozwiązań. Opierając się na cywilnych produktach segmentu premium, klienci sektora obronnego mogą w rzeczywistości uzyskać lepsze rozwiązania przy znacznie mniejszych nakładach finansowych.
- powiedział Ulf Erickson, szef sprzedaży pojazdów obronnych w Scania Trucks.
„Cywilne” produkty i usługi Scania doskonale nadają się do ekologicznej eksploatacji w obszarze obronności. Wymagania wojska z zakresie niezawodności i zoptymalizowanych rozwiązań wsparcia są już spełnione. Chodzi tylko o dostosowanie tego, co oferuje Scania do konkretnych potrzeb klientówŹródło: Scania
- zaznaczył Ulf Erickson.