Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Z myślą o kierowcy

Utworzona: 2022-05-07


IVECO TOP CARE: nowa usługa premium mająca na celu zadbanie o potrzeby kierowcy korzystając z dwóch głównych filarów wsparcia, tzn. łączności i obsługi klienta, traktując wszelkie naprawy w sposób priorytetowy, a przede wszystkim ułatwiając życie kierowcy.

Cyfryzacja to trend, który z powodu pandemii nabrał większego tempa nie tylko w sektorach czysto technologicznych, ale także w branży transportu towarowego. Firma IVECO od początku jest zaangażowana w transformację cyfrową oraz ciągłe doskonalenie obsługi klienta, szczególnie poprzez modernizację warsztatów i salonów marki, a także dzięki technologiom łączności w pojazdach.

W ramach tych działań, firma wprowadza usługę wsparcia premium o nazwie TOP CARE, która wykorzystuje technologie łączności, aby zapewnić, że ciężarówka IVECO S-WAY jest zawsze w drodze. Ta nowa usługa oferuje szczególne wsparcie w przypadku awarii. Dzięki sieci ponad 1800 punktów serwisowych IVECO w całej Europie, eksperci diagnostyczni IVECO są gotowi do zaspokojenia wszelkich potrzeb o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu.

IVECO S-WAY został zaprojektowany z myślą o kierowcy i jego potrzebach. Usługa TOP CARE ma na celu zadbanie o potrzeby kierowcy korzystając z dwóch głównych filarów wsparcia, tzn. łączności i obsługi klienta, traktując wszelkie naprawy w sposób priorytetowy, a przede wszystkim ułatwiając życie kierowcy wyjaśnił Fernando Barroso, odpowiedzialny za serwis TCO w IVECO España.
W ramach usługi TOP CARE, dzięki aplikacji Easy Way, za pomocą jednego kliknięcia kierowca może zamówić usługi hotelarskie, posiłki, dojazd i parking, a także pomoc medyczną.

Dzięki tej aplikacji i skrzynce telematycznej naszych pojazdów jesteśmy w stanie zaoferować szeroką gamę usług, które obejmują m.in. pomoc zdalną, aktualizację oprogramowania pojazdu bezprzewodowo czy rozpoznanie jego stanu. Wystarczy zarejestrować się na stronie IVECO ON i pobrać aplikację dodaje Barroso.
Gdy pojazd dotrze do warsztatu, operatorzy IVECO Control Room otrzymają natychmiastowe powiadomienie, które uruchomi najwyższy priorytet dotyczący wsparcia dla danego pojazdu. Oznacza to priorytetową dostawę części i specjalistycznej diagnostyki, które pomogą skrócić czas przestoju. Klient jest na bieżąco informowany, o statusie naprawy.

W przypadku, gdy naprawa trwa dłużej niż oczekiwano, a kierowca znajduje się daleko od domu, IVECO stara się zagwarantować kierowcy maksymalny komfort i wypoczynek dzięki zestawowi usług hotelowych, obejmującym dojazd, pobyt i wyżywienie w zależności od potrzeb.

W ramach usługi oferowana jest również podstawowa pomoc medyczna. W razie potrzeby IVECO zajmuje się niezbędnym postępowaniem w przypadku lekkich problemów zdrowotnych kierowcy, a także zapewnia ochronę parkingową pojazdu i przyczepy w czasie trwania leczenia.

Źródło: IVECO
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
ADR Adviser Doradztwo i Szkolenia Jacek Pluta


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels