Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Cyfrowo i stylowo

Utworzona: 2021-11-14


Wraz z nowym układem napędowym i usługami, Scania wprowadza także nowe elementy wyposażenia do swoich pojazdów. Najbardziej zauważalną zmianą jest system Scania Mirror View Camera (SMVC) – opcjonalne cyfrowe lusterka wsteczne wraz z wyświetlaczmi w kabinie dla lepszej widoczności i ograniczania martwego pola. Nowe wersje tapicerki i cztery opcje leżanek to kolejne innowacje.

Pojazd z SMVC zapewnia znacznie lepszą widoczność wokół słupków A, co przydaje się najbardziej podczas manewrowania na małych przestrzeniach, ciasnych skrzyżowaniach i w gęstym ruchu miejskim.


Kamery umieszczono na drzwiach, tuż pod boczną szybą, czyli znacznie niżej niż w konkurencyjnych rozwiązaniach. Przedstawiciele firmy zapewniają, że dzięki temu obraz na wyświetlaczu, na który patrzy kierowca, jest naturalny i pozwala na instynktowną reakcję. Wyświetlacze wysokiej rozdzielczości o przekątnej 12,3 cala zostały zamontowane przy słupku A – uzyskanie pełnego obrazu sytuacji wymaga tylko minimalnych ruchów gałek ocznych.

Większe pole widzenia

Unikatowa konstrukcja naszego systemu lusterek sprawia, że kierowca zawsze widzi koniec pojazdu na wyświetlaczu. Regulowanie systemu kamer do różnych kombinacji pojazdów jest łatwe i intuicyjne, a bez tradycyjnych lusterek pole widzenia przy słupkach A wyraźnie się zwiększa
– mówi Peter Hellberg, menedżer produktu w Scania Accessories.
O zmierzchu i w nocy system Mirror View poprawia widoczność bez zakłócania nocnego widzenia kierowcy. System jest nawet w stanie łagodzić odblaski świateł pojazdów znajdujących się z tyłu, redukując możliwość niepożądanego prześwietlenia obrazu na wyświetlaczu.

Osłony kamer (można je pokryć lakierem w kolorze nadwozia) zostały gruntownie przetestowane pod kątem aerodynamicznym, by zminimalizować opór powietrza. Osłony są składane, mają skutecznie działającą listwę ociekową, która zapobiega ograniczaniu widoczności przez krople wody. Podgrzewane soczewki pomagają radzić sobie z mgłą, śniegiem i lodem.

Dzięki temu, że używamy dolnego punktu mocowania tradycyjnych lusterek, system SMVC można zamontować w większości pojazdów nowej generacji. Rozwiązanie to zapewnia dodatkową korzyść dla klienta, podwyższone bezpieczeństwo i wrażenie obcowania z klasą premium – niezależnie od tego, czy jest zamawiane do nowego pojazdu, czy też montowane do tego będącego już w użytkowaniu
– wyjaśnia Peter Hellberg.

Nowe wzory i kolory

Poza wymienionymi nowościami Scania wprowadza obecnie – pięć lat po premierze pojazdów nowej generacji – szereg ulepszeń i modernizacji we wnętrzu kabiny. Nowa stylistyka, opcje tapicerki i schematy kolorystyczne zostają dodane lub zastąpione nowymi. Czerń jest jedną ze stylowych opcji wykończenia kabiny w gamie premium.


Scania wprowadza również nowe materiały do swojej gamy leżanek. Materace premium będą teraz wykończone w całości czarnym materiałem, zaś dwie pozostałe leżanki otrzymają poszycia o stonowanych wzorach. Zmodernizowany został również składany stolik po stronie pasażera, który zyskał bardziej elegancki, nowoczesny wygląd.

Scania nadal oferuje aż cztery różne materace: bonellowy, piankowy, sprężynowo-kieszeniowy i rozkładany. Wszystkie łączy doskonały komfort snu – powstały na bazie doświadczeń producenta i preferencji klientów.

Źródło: Scania
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels