W szczególności obie firmy zbadają na ile autonomiczny system jazdy Plusa może uwzględniać informacje z systemu monitorowania opon Goodyeara, aby jeszcze bardziej zwiększyć oszczędność paliwa. Integracja systemów inteligentnych opon Goodyear i autonomicznej jazdy Plusa może również poprawić osiągi pojazdu w trudnych warunkach pogodowych i ekstremalnych warunkach drogowych.
Dodajmy, że Plus planuje rozpoczęcie produkcji ciężarówki oznaczonej symbolem FAW J7 L3 (skrót od First Automobile Works) sterowanej przez system autonomicznej jazdy PlusDrive już w trzecim kwartale 2021 roku.
Dzięki pozycji lidera w zakresie produktów i innowacji, Goodyear wraz z Plusem wspierają wydajną działalność flotową i zwiększają możliwości branży logistycznej
– podsumował wydarzenie Chris Helsel, starszy wiceprezes ds. globalnych operacji i dyrektor ds. technicznych w firmie Goodyear.
Współdziałanie umożliwia nam wykorzystanie innowacyjnych technologii wydajności paliwowowej obu firm w celu dalszej poprawy wydajności autonomicznych ciężarówekZobacz zestaw ciężarowy bez kierowcy na autostradzie.
– skomentował nawiązanie współpracy Shawn Kerrigan, współzałożyciel Plusa.
Źródło: Goodyear