Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Hello dolly! Po pięćsetkroć!

Utworzona: 2021-08-16


Schmitz Cargobull dostarczył klientom już 500 dwuosiowych wózków dolly. Od roku 2016, gdy produkcja została przeniesiona do zakładu w Altenberge, popyt na wózki stale rośnie. Są wykorzystywane jako element łączący w zestawach o długości 25,25 m lub w 31,5-metrowych EcoDuo.

Podobnie jak naczepy, wózek dwuosiowy powstaje z wykorzystaniem systemu modułowego Schmitz Cargobull. Można go stosować zarówno do naczep o wysokości standardowej, jak i Mega. Dzięki szerokiej gamie opcji dyszla może współpracować z pojazdami z wszystkimi wersjami sprzęgów. Aby zapewnić optymalne działanie w czasie jazdy, jest wyposażony w siodło obrotowe.


Wózek dwuosiowy jest używany do łączenia pojazdów w zestawach ciężarowych o długości 25,25 m i 31,5 m. W preferowanym przez Schmitz Cargobull dłuższym zestawie EcoDuo wózek dolly łączy ze sobą dwie standardowe naczepy, z których pierwsza spięta jest z ciągnikiem siodłowym. Ta elastyczna koncepcja, wykorzystująca standardowe pojazdy, ma wiele zalet. W innych zestawach gigaciężarówek długość wykorzystywanych naczep i przyczep może być różna, co wymaga zakupu dodatkowego sprzętu. A ponieważ nie istnieją jednolite przepisy europejskie, realizacja transgranicznych zleceń transportowych jest utrudniona. Koncepcja EcoDuo została już zatwierdzona w Skandynawii, a obecnie jest testowana w Hiszpanii i Holandii.


Dwie naczepy w zestawie EcoDuo można łatwo podzielić między dwa ciągniki w punktach granicznych lub na określonych obszarach. W porównaniu z zestawem złożonym z ciągnika siodłowego i jednej naczepy o DMC 40 ton, konfiguracja EcoDuo zapewnia mniejsze zużycie paliwa w przeliczeniu na tonę ładunku oraz niższą emisję CO2. Ponadto przyczynia się do odciążenia sieci drogowej, a także ogranicza obciążenie dróg i mostów ponieważ naciski osi są mniejsze. To również dobry pomysł w dobie niedoboru kierowców.

Promując EcoDuo, Schmitz Cargobull popiera ideę wprowadzenia w całej Europie koncepcji transportu długodystansowego, która zmniejsza obciążenie istniejącej infrastruktury oraz emisję CO2, a także uwzględnia aktualne standardy obowiązujące w branży środków transportu.

Źródło: Schmitz Cargobull
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
PST OST SPED SP. Z O.O.


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels