Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Przechodzisz z viaTOLL do e-TOLL?

Utworzona: 2021-05-13


Sprawdź koniecznie.

Przed wygaszeniem systemu viaTOLL powinieneś:

  • dokonać zwrotu OBU, aby uzyskać zwrot kaucji za urządzenie
  • zarejestrować się w e-TOLL i wyrejestrować się z viaTOLL
  • rozliczyć środki znajdujące się na jego koncie, przy czym rozliczenie środków jest możliwe w ciągu 12 miesięcy od wygaszenia systemu viaTOLL, tj. do 30 września 2022 r.; po tym terminie środki znajdujące się na koncie użytkownika w viaTOLL zostaną przekazane do Krajowego Funduszu Drogowego.
  • Jak możesz wyrejestrować się z viaTOLL i odzyskać środki z systemu w okresie przejściowym?

    ✅ Użytkownik niezarejestrowany w systemie e-TOLL

    Użytkownik nieposiadający konta w e-TOLL może dokonać wyrejestrowania z viaTOLL:
  • bezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta viaTOLL, wypełniając stosowny formularz
  • wysyłając podpisany w/w formularz na adres info@viatoll.pl
  • wysyłając podpisany w/w formularz na adres Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań
  • ✅ Użytkownik zarejestrowany w e-TOLL

    Użytkownik posiadający konto w e-TOLL może dokonać wyrejestrowania z viaTOLL:
  • bezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta viaTOLL, wypełniając stosowny formularz
  • bezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta e-TOLL składając dyspozycję zwrotu środków, dołączając podpisany formularz
  • wysyłając podpisany formularz na adres info@viatoll.pl lub kontakt@etoll.gov.pl
  • wysyłając podpisany formularz na adres Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań
  • składając dyspozycję w Internetowym Koncie Klienta po uprzednim uwierzytelnieniu.
  • Jak wyrejestrować się z systemu viaTOLL i odzyskać środki po jego wygaszeniu?

  • powinieneś przesłać na adres info@viatoll.pl lub kontakt@etoll.gov.pl zdjęcie OBU obrazujące jego numer identyfikacyjny, aby uzyskać zwrot kaucji za urządzenie
  • zarejestrować się w e-TOLL i wyrejestrować się z viaTOLL
  • rozliczyć środki znajdujące się na jego koncie, przy czym takie rozliczenie tych środków jest możliwe w ciągu 12 miesięcy od wygaszenia systemu viaTOLL tj. do 30 września 2022 r.; po tym terminie środki znajdujące się na koncie użytkownika w viaTOLL zostaną przekazane do Krajowego Funduszu Drogowego.
  • ✅ Użytkownik niezarejestrowany w systemie e-TOLL

    Użytkownik nieposiadający konta w e-TOLL może dokonać wyrejestrowania z viaTOLL:
  • wysyłając podpisany formularz na adres info@viatoll.pl lub kontakt@etoll.gov.pl
  • załączając podpisany formularz na stronie internetowej etoll.gov.pl
  • ✅ Użytkownik zarejestrowany w systemie e-TOLL

    Użytkownik posiadający konto w e-TOLL może dokonać wyrejestrowania z viaTOLL:
  • bezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta e-TOLL składając dyspozycję zwrotu środków, dołączając podpisany formularz
  • składając dyspozycję w Internetowym Koncie Klienta po uprzednim uwierzytelnieniu
  • wysyłając podpisany formularz na adres info@viatoll.pl lub kontakt@etoll.gov.pl
  • Do kiedy możesz zwrócić urządzenie viaBOX?

    Urządzenia można zwrócić do 30 września 2021 r. w Miejsc Obsługi Klienta, od 1 października 2021 r. Szef KAS nie przyjmuje urządzeń pokładowych viaBOX, zwroty kaucji będą realizowane na podstawie formularza reklamacyjnego oraz zdjęcia w/w urządzenia.

    Jaki masz czas na ubieganie się o zwrot kaucji i salda z systemu viaTOLL?

    Na złożenie wniosku o zwrot kaucji/salda z systemu viaTOLL, masz 12 miesięcy od momentu wygaszenia sytemu viaTOLL, tj. ostateczny termin złożenia wniosku przypada na 30 września 2022 r.

    ❗ Ważne ❗ Adres e-mail: kontakt@etoll.gov.pl będzie dostępny od 24 maja 2021 r.

    Wzory dokumentów wykorzystywanych w systemie e-TOLL, w tym:

    Formularz reklamacyjny e-TOLL

    Formularz zmiany danych

    Formularz wyrejestrowania użytkownika

    Formularz pełnomocnictwa znajdziesz TUTAJ 📌


    Źródło: etoll.gov.pl
    Do ulubionych
    FIRMOWY SPOTLIGHT
    ADR Adviser Doradztwo i Szkolenia Jacek Pluta


    NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

    NASZE WYWIADY

    OPINIE

    NASZE RELACJE

    Photo by Josh Hild from Pexels