Utworzona: 2020-03-04
Gdzie diabeł nie może...
Utworzona: 2020-03-04
Utworzona: 2020-03-04
Zmodernizowane Volvo FMX, które szwedzki producent zaprezentował kilka dni temu, zyskało m.in. nową kabinę, zwiększoną ładowność i innowacyjne funkcje bezpieczeństwa. Dzięki zwiększeniu nośności osi przedniej do 20 ton i 38-tonowej osi zespolonej pojazd sprosta najtrudniejszym warunkom pracy i zrealizuje i najbardziej wymagające zadania.
Zmodernizowane Volvo FMX, które szwedzki producent zaprezentował kilka dni temu, zyskało m.in. nową kabinę, zwiększoną ładowność i innowacyjne funkcje bezpieczeństwa. Dzięki zwiększeniu nośności osi przedniej do 20 ton i 38-tonowej osi zespolonej pojazd sprosta najtrudniejszym warunkom pracy i zrealizuje i najbardziej wymagające zadania.
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.