Utworzona: 2020-03-15
Aerodynamika = oszczędności
Utworzona: 2020-03-15
Utworzona: 2020-03-15
Z biegiem lat Actros miał coraz mniejszy apetyt na paliwo, także dzięki poprawianej aerodynamice. Od roku 2011 do wprowadzenia na rynek modelu najnowszej generacji udało się obniżyć spalanie w typowym transporcie dalekobieżnym do 15%. Nowy Actros od swojego poprzednika jest na autostradzie oszczędniejszy o 3%, a w ruchu podmiejskim nawet o 5%.
Z biegiem lat Actros miał coraz mniejszy apetyt na paliwo, także dzięki poprawianej aerodynamice. Od roku 2011 do wprowadzenia na rynek modelu najnowszej generacji udało się obniżyć spalanie w typowym transporcie dalekobieżnym do 15%. Nowy Actros od swojego poprzednika jest na autostradzie oszczędniejszy o 3%, a w ruchu podmiejskim nawet o 5%.
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.