REKLAMA

Premiera naczepy i nowe ulepszone rozwiązania transportowe
Utworzona: 2019-05-15

Na targach „Transport Logistic 2019”, które odbędą się w dniach 4-7 czerwca w Monachium, firma Schmitz Cargobull będzie obecna ze swoją ofertą w hali A6, stoisko 301/402.

REKLAMA
Firma ciągle doskonali usługi, aby móc zaoferować swoim klientom rozwiązania transportowe, które zwiększają zarówno efektywność kosztową jak i przejrzystość oraz bezpieczeństwo.

Naczepa plandekowa S.CS UNIVERSAL X-LIGHT

Masa własna cieszącej się już powodzeniem naczepy z kurtynami bocznymi została jeszcze bardziej zmniejszona dzięki obniżeniu masy podwozia oraz nowej konstrukcji podłogi. Firana X-LIGHT, znana z wytrzymałości, oferuje większą ładowność dzięki masie własnej zmniejszonej do 4975 kilogramów.

Skrzynia chłodnicza S.KO COOL SMART z urządzeniem chłodzącym S.CU

Wyznacza nowe standardy w sektorze pojazdów użytkowych: standardowo wyposażona jest w system telematyczny Schmitz Cargobull TrailerConnect oraz cyfrowy rejestrator temperatury, dzięki którym zwiększa się przejrzystość zarządzania i wydajność floty. Nowa jednostka chłodząca S.CU zwiększa sprawność działania całego całego systemu, którego sercem jest nowoczesny silnik wysokoprężny Common Rail o mocy 19 kW, zasilający układ chłodzenia i ogrzewanie w chłodniach. Dzięki niemu, udało się obniżyć wagę o 50 kg a zużycie paliwa nawet o 10% w porównaniu z poprzednikiem. Dodatkową korzyścią jest zmniejszona emisja hałasu, co ma znaczenie zarówno dla kierowcy, jak i dla najbliższego środowiska.

Telematyka

Eksperci z działu telematyki w Schmitz Cargobull przedstawiają nowe funkcje optymalizacji załadunku i przestrzeni ładunkowej, w szczególności w zakresie zarządzania łańcuchem chłodniczym. Dwie nowe funkcje wspierają firmy transportowe w monitorowaniu i dokumentowaniu otworów drzwiowych, zapewniając dodatkowe bezpieczeństwo. Dzięki zastosowaniu klawiatury TL3 na przedniej stronie nadwozia chłodniczego, użytkownicy mają teraz trzeci sposób otwierania i ryglowania tylnych drzwi, oprócz portalu TrailerConnect 2.0 i aplikacji TrailerConnect beSmart. Klawiatura jest podłączona bezpośrednio z centralną jednostką telematyczną TrailerConnect (CTU 3), poprzez magistralę LIN. Z kolei jednostka telematyczna steruje systemem ryglowania drzwi. Kolejną funkcją tego systemu jest sterowanie oparte na technologii geofencing, dzięki której drzwi są automatycznie odblokowywane w momencie gdy przyczepa wjeżdża w określony obszar geograficzny.

Wiele flot korzysta obecnie z różnych systemów telematycznych. Dzięki systemowi TrailerConnect Schmitz Cargobull oferuje interfejsy do innych rozwiązań telematycznych, aby umożliwić firmom pracę z użyciem tylko jednego portalu. Interfejsy te umożliwiają przesyłanie i wyświetlanie danych telematycznych z różnych systemów telematyki przyczepy w portalu TrailerConnect 2.0. Dotyczy to zarówno danych z jednostki chłodzącej, napędu EBS oraz informacjami z czujników.

Nowa aplikacja TrailerConnect beUpToDate została zaprojektowana z myślą o potrzebach menedżerów floty i dyspozytorów. Informuje wszystkich użytkowników portalu telematycznego za pośrednictwem smartfona o aktualnych lokalizacjach poszczególnych naczep, o przestojach i danych o ruchu. Poszczególne funkcje i widoki z portalu TrailerConnect 2.0 zostały przeniesione do aplikacji mobilnej. Jedną z zalet aplikacji beUpToDate jest wyświetlanie pozycji wszystkich lub pojedynczych przyczep w czasie rzeczywistym za pomocą map Google. Ponadto aplikacja zapewnia informacje o aktualnym stanie naczepy, w tym dane dotyczące temperatury i jednostki chłodzącej, ciśnienia w oponach lub obciążenia osi. Zintegrowana funkcja wyszukiwania i filtrowania zapewnia użytkownikom przejrzysty przegląd wszystkich informacji.

Źródło: Schmitz Cargobull
Do ulubionych