REKLAMA

Langendorf: naczepy do zadań specjalnych
Utworzona: 2018-09-13

Na wrześniowych targach IAA w Hanowerze Langendorf, niemiecki producent naczep specjalistycznych, zaprezentuje kilka rynkowych nowości (m.in. aluminiową wywrotkę o dużej objętości) i sporo odnowionych modeli. Przykładem ścisłej współpracy z właścicielem, Grupą Wielton, są pojazdy nowej serii Smart.

Firma Langendorf, mająca siedzibę w Waltrop w Nadrenii Północnej-Westfalii, to producent specjalistycznych pojazdów użytkowych z długoletnim stażem rynkowym. Na tegorocznych targach IAA w Hanowerze zaprezentuje się razem ze swoim właścicielem - spółką Wielton. Mottem ich wspólnej obecności na wystawie jest "transfer technologii między obiema firmami i potęga innowacji". Oto kilka pojazdów, jakie zostaną pokazane targowym gościom.

Po raz pierwszy na targach Langendorf pokaże aluminiową wywrotkę o dużej objętości z nowej serii Smart. Pojazd jest dostosowany do potrzeb użytkowników z sektorów rolnego i leśnego. Skrzynia ma objętość ok. 51 m sześc., a niski poziom załadunku, równy zaledwie 3,6 metra, zapewnia bezproblemową współpracę z kombajnami rolniczymi i ładowarkami. To nie jedyny pojazd serii Smart, który będzie można zobaczyć na targach. Drugi to stalowa wywrotka o dużej objętości przeznaczona do transportu złomu, której skrzynię wykonano z blach odpornych na zużycie eksploatacyjne.


Kolejnym pojazdem, który zaparkuje na terenach wystawienniczych będzie naczepa wywrotka typu SKS-HS ze stalową skrzynią half-pipe w wersji ISOXX z izolacją termiczną. Wywrotki tego typu są przeznaczone nie tylko do przewozu mas bitumicznych, ale i innych zastosowań. Warstwa izolacyjna o grubości 50 mm skutecznie zabezpiecza ładunek i spełnia wymagania normy DIN 70001. Z kolei aluminiowa wywrotka typu SKA z płaską podłogą, przystosowana do przewozu lekkich ładunków drobnicowych, umożliwia ich optymalne ułożenie i zachowanie doskonałej stabilności obciążonego pojazdu.


Jedną ze specjalności Langendorfa są naczepy typu inloader wykorzystywane najczęściej do przewozu szkła w taflach. Jedną z nich, typu SB-19 H 95/81 znaną pod nazwą Flatliner, będzie można również zobaczyć na targach. Zaletą pojazdu jest to, że proces za- i rozładunku nie wymaga zastosowania dźwigu lub podnośnika widłowego ponieważ ładunek wjeżdża do wnętrza naczepy na specjalnej platformie (dostępne są różne jej typy, w zależności od rodzaju ładunku).


Wielton wystawi się w Hanowerze razem z Langendorfem. Polski wytwórca pokaże tam naczepę kurtynową nowej generacji, podkontenerową, stalową wywrotkę half-pipe oraz naczepę do przewozu ładunków wielkogabarytowych. Pojazdy obu marek będzie można zobaczyć na stoisku F 05 w hali 27 oraz w sektorach N 52 i T 117 na terenach zewnętrznych.

Dodajmy, że Langenford pełni rolę partnera handlowo-serwisowego Wieltonu w zakresie sprzedaży i obsługi naczep kurtynowych, kontenerowych i niskopodwoziowych w krajach niemieckojęzycznych. Klienci z tych państw mogą zamawiać wymienione produkty poprzez przedstawicielstwa handlowe i sieć dystrybucyjną firmy.

Źródło: Langendorf
Do ulubionych
REKLAMA
PREZENTACJA FIRMY
ADR Adviser Doradztwo i Szkolenia Jacek Pluta


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE