REKLAMA

Eurologistics

Partner etransport.pl - Eurologistics

Dwumiesięcznik "Eurologistics" ukazuje się od 2001 roku. W 2020 roku połączyło się w jeden szyld z Truck&Business Polska i Logistyką Produkcji. Pismo skierowane jest przede wszystkim menedżerów transportu, logistyki, produkcji, właścicieli firm transportowych, spedycyjnych, logistycznych, specjalistów z działów pracujących przy obsłudze łańcucha dostaw. W Eurologistics można znaleźć niezwykle ciekawe analizy rynkowe, teksty eksperckie, ale także artykuły branżowe „z życia wzięte”.
Kilkadziesiąt stron traktuje wyłączenie o transporcie drogowym. Publikowane są m.in. wywiady z przewoźnikami, spedytorami, nadawcami transportu, informacje prawne, artykuły na temat rynku. Wśród mnogości tematów, nierzadko poruszana jest również współpraca kierowców z pracodawcami.
Wydawnictwo Eurologistics Media Group organizuje wiele eventów branżowych, w tym Galę Logistyki, Transportu i Produkcji, Trendownię a także konferencje sprofilowane dla przewoźników drogowych.

www.log24.pl/

Artykuły partnera

Do firm świadczących usługi transportu drogowego, nawet w minimalnym zakresie
Do firm świadczących usługi transportu drogowego, nawet w minimalnym zakresie
2021-03-11
Zwracamy się z uprzejmą prośbą do firm świadczących usługi transportu drogowego, nawet w minimalnym zakresie, o wypełnienie anonimowej ankiety. Zajmie to dosłownie 2 minuty.
czytana
1035 razy
Kierowca się liczy...
Kierowca się liczy...
2021-02-23
I to bardzo! Będą o tym przekonywać przedstawiciele spółki Delivry z Krakowa, którzy razem z redakcją Eurologistics zapraszają dzisiaj o godz. 12.00 na bezpłatny webinar "Kierowca ma znaczenie".
czytana
918 razy
Kierowca jest ważny...
Kierowca jest ważny...
2021-02-17
I to jak! Będą o tym przekonywać przedstawiciele spółki Delivry z Krakowa, którzy razem z redakcją Eurologistics zapraszają na bezpłatny webinar "Kierowca ma znaczenie" - odbędzie się 23 lutego w samo południe.
czytana
1110 razy
Bezpieczeństwo oczami królów szos
Bezpieczeństwo oczami królów szos
2021-01-31
Wykonując na zlecenie organizacji ECR Polska prace wymagające bezpośredniego kontaktu z kierowcami ciężarówek na parkingach wpadliśmy niechcący w rzekę niezadowolenia. Driverzy chcieli od razu na nas przelać swoje żale mając nadzieję, iż uda im się w ten sposób jakoś zainteresować swoimi problemami osoby z branży a może nie tylko.
czytana
1206 razy
Ewolucja mobilności
Ewolucja mobilności
2021-01-26
Z Krzysztofem Kozerskim, menedżerem ds. sprzedaży Goodyear Proactive Solutions w Europie Wschodniej rozmawia Tomasz Czarnecki
czytana
1055 razy
Bieganie w metalowym rytmie
Bieganie w metalowym rytmie
2021-01-24
Inaugurujemy nową rubrykę w czasopiśmie w Eurologistics. Branża TSL to nie tylko procedury, usługi/produkty, maile i zebrania. Najistotniejsi są ludzie. Będziemy rozmawiali na tematy w większości... niedotyczące bezpośrednio wykonywanych czynności zawodowych. Czyli o hobby, pasjach, ciekawych przedsięwzięciach, ideach, życiu prywatnym, opiniach dotyczących różnych zagadnień.
czytana
781 razy
Trzeba działać
Trzeba działać
2021-01-21
Pakiet mobilności przyniósł zmiany w przepisach regulujących wykonywanie transportu drogowego. Wejście w życie zapisanych w nim norm pociągać będzie za sobą konieczność dokonania zmiany regulacji krajowych. Warto wykorzystać kolejne nowelizacje i przy okazji prac legislacyjnych usunąć z katalogu kar nakładanych na przewoźników te z nich, których wysokość i przesłanki są często absurdalne.
czytana
2954 razy
Zarządzanie firmami spedycyjnymi
Zarządzanie firmami spedycyjnymi
2021-01-19
W poprzednim numerze pisano o najczęstszych błędach w zarzadzaniu firmami spedycyjnymi i logistycznymi. Są one w obecnych czasach tym groźniejsze, że źle zarządzane i niemające pomysłu na przyszłość przedsiębiorstwa mogą po prostu zniknąć z rynku. Ich miejsce zajmą przewoźnicy, czyli... dotychczasowi klienci.
czytana
949 razy
Czy klienci będą bezwzględnie wymagać od przewoźników posiadania rozwiązań telematycznych?
Czy klienci będą bezwzględnie wymagać od przewoźników posiadania rozwiązań telematycznych?
2021-01-18
To jedno z wielu pytań, na które odpowiedzi udzielą eksperci uczestniczący w debacie pod hasłem „Nowoczesne technologie w transporcie – kosztowny luksus czy ekonomiczna konieczność?”
czytana
946 razy
Kilka prawd o dostawczakach na prąd
Kilka prawd o dostawczakach na prąd
2021-01-16
Pojazdy elektryczne w Polsce to wciąż zjawisko. W sumie po naszych ulicach jeździ ich ok 16 000 z czego znaczną mniejszość stanowią auta dostawcze. Pod względem przyrostów auta na prąd nie mają (na razie?) co konkurować ze spalinowymi, choć we wrześniu zanotowało w kraju nad Wisłą wzrost o 97%.
czytana
739 razy
Pomoc dla kierowców
Pomoc dla kierowców
2021-01-11
Branża transportowa w Polsce, podobnie jak w pozostałych krajach Europy, od lat zmaga się z wieloma problemami. Jednym z najbardziej palących jest brak kierowców ciężarówek. Pandemia tylko chwilo zmieni sytuację. Wielu driverów w najbliższych latach przejdzie na emeryturę, a nowi adepci tego zawodu, bardzo często po kilku miesiącach ciężkiej pracy rezygnują z zawodu.
czytana
2569 razy
Mała flota wielomarkowa
Mała flota wielomarkowa
2021-01-06
W mediach branżowych zwykle pojawiają się artykuły o dużych, ewentualnie średnich firmach transportowych. Tym razem zajrzymy za kulisy działania nieco mniejszej, choć działającej niezwykle prężnie i z pomysłem.
czytana
1770 razy
Digitalizacja wspiera firmę i pracowników
Digitalizacja wspiera firmę i pracowników
2021-01-05
Z Pawłem Moderem, CEO w Link Sp. z o.o., rozmawia Tomasz Czarnecki.
czytana
2258 razy
Bezpieczeństwo prawie gwarantowane
Bezpieczeństwo prawie gwarantowane
2021-01-04
Mimo kryzysu, wśród podmiotów ubezpieczających przewoźników panują w miarę pozytywne nastroje. Od lat, choć dochodzi do fuzji, liczba graczy jest podobna. Ceny idą nieco w dół, przy czym najważniejszą rolę odgrywa szkodowość i szacowanie ryzyka. Co ciekawe, pojawiają się nawet oferty ochrony koronawirusowej.
czytana
1370 razy
Zagraniczna inwestycja w przewozy
Zagraniczna inwestycja w przewozy
2021-01-03
Wydawać by się mogło, że rynek branży transportowej jest już przepełniony i nie ma na nim miejsca dla kolejnych przedsiębiorców. Odstraszać może również szereg obowiązków - zmiany przepisów, kontrole, specjalne zezwolenia, specyfika działalności międzynarodowej, a niekiedy problemy ze znalezieniem zawodowych kierowców.
czytana
1747 razy