ID: 268926
Girteka ma sposób...
ID: 268926
ID: 268926
... na zmniejszenie śladu węglowego. Konkurs, w którym kierowcy rywalizują pod względem najbardziej ekologicznych umiejętności jazdy.
... na zmniejszenie śladu węglowego. Konkurs, w którym kierowcy rywalizują pod względem najbardziej ekologicznych umiejętności jazdy.
~etransport.pl
Posty (14)
~Wkurzony | I jadą potem pustaki z girteki 76km/h przy zakazie wyprzedzania, za nimi wielokilometrowy sznur zablokowanych ciężarówek, a jak się kończy zakaz to wtedy takiego de*ila wyprzedzają znowu przez wiele kilometrów i tyle z tego ekoterroru wychodzi. | |||
~Wypad | Ile kosztuje takie powielenie przez etransport takiego tekstu? | |||
~mn242 | Jedzie qutas z Girteki od Świecka do Ringu 75-78. Kończy się zakaz i eko mu się wyłancza, jedzie pod 90. Albo z górki przy wyprzedzaniu pod 100 trzyma, takie gnidy tam jeżdżą, nie pierwszy raz już się z tym spotkałem. Ta firma to najgorszy odpad ze wschodu | |||
~Greg | A to ciekawe jest dlaczego juz dwa oczka nizej od maksymalnie dopuszczalnych 80 czyli takie 78, to juz wielki grzech w oczach poganiaczy 89? Jakby poganiacz nie przyzwyczail spedytora do jazdy "na styk" to by nie bylo tlumaczenia 30km przed domem wyszlo mi dwutygodniowe 90h, tylko wszyscy wszedzie dojezdzaliby na baze w okolicach 85-tej godziny. Potem juz spedytor nie ma zahamowan i moze jezdzic po poganiaczu jak mu sie podoba, a nawet obciazac go przepalem, bo "za szybko" jechal HAHA. Polowa kierowcow zapyla 89 bo toPi py, co lubia dawac jezdzic po sobie. | |||
~Filut Fajfusiński | Tak tak wymieniajcie auta co 2 lata, a może co pół roku, to k00rwa bardzo eko. | |||
~Filut Fajfusiński | I jedźcie 75 km/h. A czemu nie 120km/h? Tak trudno zaprojektować szybką i bezpieczną ciężarówkę? Dziwne, że kolej zaperdala coraz szybciej, a ciężarówki coraz wolniej. | |||
~!!!iiii | Filut tak masz racje, tylko takie prędkości można dopuścić w przypadku (auto pilota) lub gdy nie będzie kierowców potrzebnych tylko operatorzy pojazdów w czasie dostawy i odbioru towaru. Ciężarówki będą miały osobne drogi a w czasie przejazdu po tych trasach operatorzy będą odpoczywać lub pełnić dyżur w pojeździe podczas jazdy. To może być całkiem niedaleka przyszłość, no może po za osobnymi drogami ale już Truck pasy mogą być realne. Myślę, że tęgie głowy nad tym pracują jak zautomatyzować transport to tylko kwestia czasu. | |||
Puchacz1
| Girteka ma sposób. Sposób np w Volvo, wygląda tak, że kierowca Girteki na do wyboru tylko jazdę na " ekonomiku " plus kaganiec max 85km/h. Do innych programów jazdy nie ma dostępu. Tak przynajmniej mówił kierowca polskiego oddziału Girteki z którym rozmawiałem w Italii. Zarobki, sam się " pochwalil" około 2400 eur za 30, 31 dni w aucie. I szok dla mnie. 3 miesiące jazdy bez zjazdów na bazę. To ponoć warunek. | |||
g-a
| Za chwilę wszyscy będą tak jeździć. | |||
Puchacz1
| g-a. Jechać ekonomicznie, to nie jest tożsame z wolną jazdą. W Girteka nie ma wyboru. Tylko " idiot system" I po zawodach. | |||
g-a
| Skończy się poganianie długimi światłami. | |||
~mn242 | Tylko że jazda na zakazie 78-80, a jak zakaz się skończy to pod 90, lub z górki pod 100 parę, to nie żadne EKO wymagane przez firmę, a zwykłe chamstwo i s*ysyństwo | |||
~Olo | Mao płacą w Girtece nie idę tam. Ja ostatnio jeżdżę sobie 75 a na landzie 55 | |||
~Ejut | olo, przynajmniej madnatow nie przynosisz i za te 70eur co miesiac mozna buty kupic |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.