ID: 263621
Część firm może wypaść z rynku
ID: 263621
ID: 263621
Rozmowa z MACIEJEM WROŃSKIM, prezesem Związku Pracodawców TRANSPORT I LOGISTYKA POLSKA
Rozmowa z MACIEJEM WROŃSKIM, prezesem Związku Pracodawców TRANSPORT I LOGISTYKA POLSKA
~etransport.pl
Posty (55)
~300D | padło tu jedno stwierdzenie, jedno mądre: "młodzieży nie chce się pracować" takich leni, takie cioty wychowaliście, taki sposób na życie lansowaliście. szpan na bogatego tatusia wychodzi bokiem. | |||
dziadkierowca
| ~300D Uważam, że nie prawda jakoby młodzież nie chciała pracować.. Znam wiele osób, które są młode i ambitne i dające z siebie wszystko aby coś osiągnąć... Rynek się rozwija i ewoluuje, więc nic dziwnego, że wartość danego stanowiska pracy będzie się zmieniać na przestrzeni lat... | |||
~300D | blablabla mało tego że młodziezy się nie chce, to jeszcze do tego sie boi brak jaj, te wyhodowane stworzenia wymrą z głodu a rąk pracą nie zabrudzą.. | |||
~oj oj | Spokojnie łączniki. Za rok dwa nie będzie po was śladu. Co się martwicie? Naprawdę nie ma czym. Daleki wschód zastąpi niedobitków. Z zasady polski łącznik ma wylecieć z kabiny. Sami tak zdecydowaliście. Pamiętajcie też, że niepisane prawo nie pozwala zatrudniać kierowców w innych zawodach. Jescze się przekonacie, że działa. Pracy poza kółkiem nie dostaniecie. | -1 | ||
dziadkierowca
| No najmniej pracowici będą mieli marne emerytury o ile doczekają; ) Żaden wschód nie zastąpi, chęci przebywania całego życia w ciężarówce. Mentalność ludzi się zmieniła.. Tak wogole dobry artykuł; ) | 1 | ||
~Gienio | Jakie niepisane prawo imbecylu besz szkoly? Ja tam sie o robote nie matwie. Mam alternetywy szerokie i poduszke finansowao w gotowce wiec mo*da chamie zbuntowany. | |||
~KAT | Nie rozumiem jednego. Dlaczego dziad kierowcy pracują u dziadtransa? Siedzę z facetem czyli szefem, uzgadniam warunki pracy, podpisuję i wychodzę. W czym problem??? Nóż na gardle, zamoczona w wodzie kromka chleba z cukrem??? Do gara nie ma co włożyć??? To podpisuj duupku umowę o pracę ! Nie jesteś asertywny to będzięsz w dupę kopany do twojego usranego końca! | |||
~Miro | Żadnych zmian, tylko większy ZUS. To wymaga zachód. A chęci psiawoznika czy Pana Kierowcy? To już było i minęło. Zapłacą wyższy ZUS, w podskokach zaniosą składkę. Koniec to rozwoju. Fortun. Koniec. Wszystko opodatkowane. Swoi już się wycofują z biznesu. Zostały dziady kierowcy z przyszlymi najniższymi emeryturami. Być może chodzi o datowanie wyjścia z EU? | |||
~kumidan | kumidan falsyfikat, zaryzykował napisać tekst dłuższy, niż jedno zdanko. Stylistyczna kompromitacja !! Jakie to miłe, jak to buduje me ego, że nawet w Święta ma'' podróbeczka'' jest aktywna. Napisałbym troszkę więcej, oczywiście w duchu chrześcijańskim, do tej mej podróby, ale jestem już po kilkugodzinnej rozmowie ze szwagrami i jest to dość wyczerpujące, dla mej percepcji. Wszystkim najlepszego, Święta trwają... | -1 | ||
~kierowca | Kat. Problem wlasnie polega na tym, że uzgadniasz a potem : no tak to nie, tak to się nie umawialiśmy, nie nie, o tym nie było mowy... Po tym właśnie poznaje się dziada. | |||
~Pan Kierowca | Aby Dziadtransy Pozamykaly Swoje Dziadfirmy I Złomy Naprawiane Mlotkiem Drutem I Trytytka Tzn. Opaska Plastikowa... | |||
~Pan Kierowca | Najważniejsze Pany Kierowcy Aby U Dziada Nierobic... | |||
dziadkierowca
| ~Pan Kierowca _ święta racja! Uzgodnienia to jedno a praktyka pokazuje, że firma potrafi zapominać co mowi. | 1 | ||
~zebi | Jeśli pojmowanie matoła sprowadza się do podpisu cmr, to tak ma! | |||
Ł ysy
| Dla matoła zza kierownicy wypwłnienie cmr jest szczytem możliwości. Który z powożących chociaż raz przeczytał konwencję CMR? | |||
~Maniek | Dla dziad-transa godzinne szkolenie z druków występujących w transporcie jest szczytem możliwości. Który z psiewoźników chociaż jeden raz zapłacił za jakiekolwiek szkolenie kierowcy. Wsyscy tylko dej, zrób, jedź, napraw i żalę że pracownik czegoś może nie wiedzieć lub potrafić. A gonić mi się tu dziady obmierzłe. | |||
~Maniek | Standardowy druk CMR zawiera 24 pola z czego kierowca powinien wypełnić max 4. Ale znajdzie się zawsze jakiś Janusz vel Jacek vel łysy wel dziad-trytka vel paryżanka który ma z tym problemy. Dno dna | |||
~Maniek | A bo jak się zdenerwuję to pojadę i przeprowadzę mu to szkolenie to znaczy przeszkolę jemioła a wiedza aż mu w kukle pójdzie | |||
ANTYLEWAK
| Prawda jest taka że tzw stara Unia pokazała polskim przewoźnikom gdzie jest ich miejsce albo się dostosujecie albo wypad i tyle w temacie. Dziady popłaczą i się dostosują jak nie to dostaniecie kopa w 4 litery. Kolejną kwestią jest że już trwają rozmowy niemieckich firm transportowych z politykierami by uwalić polskich dziadów zatrudniających pracowników z poza Unii by mogli tylko jeździć po kraju w którym są zatrudnieni jeśli to wejdzie DZIADY LEŻYCIE. | 1 | ||
~kierowca | Panowie jak czytam wasze posty to albo się śmiać albo płakać!!! Jak był czas żeby postawić się to gdzie byliśmy wtedy!!! Były tylko warki na CB i nic po za tym nie było!!! Daliśmy z własnej woli decyzje innym i po co ten lament teraz?? P. S w zawodzie pracuje od ponad 20stu lat. | |||
~Gucio | Część firm transportowych wypadnie z rynku i co z tego zostaną Ci co potrafią prowadzić biznes, idą do przodu, rozwijają firmy a nie stoją w miejscu. Większość firm już dawno przygotowała się na nowe przepisy PM, Polskiego Ładu itp. , bo wiedzą że tego nie przeskoczą trzeba dostosować się do reguł gry i tyle, przecież przepisy PM dotyczą całego transportu w UE każdy będzie działał na jednakowych zasadach bez wyjątku. | |||
~Ł ysy | Gucio. Może podasz szczegóły, w jaki sposób "uczciwe"firmy przygotowały się do wprowadzenia PM? Znasz, wiesz? Czy tylko tak sobie pieprzysz bez sensu? | |||
~driver | Znam jeden zredukować koszty do minimum i czekać jak reszta się wykrwawi i dopiero ruszyć gdy niedobór mocy przewozowej nastąpi Czyli pozna wiosna | |||
~Ł ysy | Mój kot najszczał mi na klawiaturę | |||
~Olo | Pier.. le U Dziadtransa Robić Niebede... | |||
~Dziadtrans | Czym się podniecacie? Naprawdę ktoś z was Panowie kierowcy uważa, że te zmiany są z myślą o poprawienie waszego losu? Jedynym powodem tych zmian jest konieczność uwalenia Polskiego transportu. Na miejsce nasze przyjdą panowie z SS i będą robić kasę. A my jak zwykle będziemy się mądrzyć po szkodzie. Ps. Na "podwyżkach" tylko ZUS się wzbogaci. A my wszyscy za każde 500 zł które dostaniemy do łapy, w sklepach oddamy minimum 700 zł. | |||
~12345 | Im więcej dziadów padnie tym lepiej, takie pasożyty tylko zaniżają stawki, nikt po nich nie będzie płakał jak pozdychają będzie lepiej | |||
~SC Preussen Stettin | Kiedy prywaciarz nie staje się biznesmenem wylatuje z rynku na pierwszym zakręcie historii. Dla mądrych są zawsze dobre czasy | |||
~Seff | 12345 miałes kible posprzatać i szatnie + biuro szef bedzie pózniej to znowu *ka bedzie na tej twojej cieciówce portierni to syf ze szkoda gadać bierz się CIECIU do roboty a nie na ET sie udzielasz i udajesz kierowce | |||
dziadkierowca
| ~Dziadtrans _ oczywiście, że nie chodzi o los kierowców... Chodzi o dostęp do rynku. . Natomiast drugie dno jest takie, że faktycznie polskie firmy mogą taniej jeździć bo mają tańszych kierowców.. i cały wielki sukces ; ) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.