Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Część firm może wypaść z rynku

ID: 263621


Rozmowa z MACIEJEM WROŃSKIM, prezesem Związku Pracodawców TRANSPORT I LOGISTYKA POLSKA

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (55)

~300D
padło tu jedno stwierdzenie, jedno mądre:
"młodzieży nie chce się pracować"
takich leni, takie cioty wychowaliście, taki sposób na życie lansowaliście.
szpan na bogatego tatusia wychodzi bokiem.
dziadkierowca
~300D
Uważam, że nie prawda jakoby młodzież nie chciała pracować..
Znam wiele osób, które są młode i ambitne i dające z siebie wszystko aby coś osiągnąć...
Rynek się rozwija i ewoluuje, więc nic dziwnego, że wartość danego stanowiska pracy będzie się zmieniać na przestrzeni lat...
~300D
blablabla
mało tego że młodziezy się nie chce, to jeszcze do tego sie boi
brak jaj, te wyhodowane stworzenia wymrą z głodu a rąk pracą nie zabrudzą..
~oj oj
Spokojnie łączniki.
Za rok dwa nie będzie po was śladu. Co się martwicie?
Naprawdę nie ma czym.
Daleki wschód zastąpi niedobitków.
Z zasady polski łącznik ma wylecieć z kabiny. Sami tak zdecydowaliście.
Pamiętajcie też, że niepisane prawo nie pozwala zatrudniać kierowców w innych zawodach.
Jescze się przekonacie, że działa. Pracy poza kółkiem nie dostaniecie.

-1

dziadkierowca
No najmniej pracowici będą mieli marne emerytury o ile doczekają; )

Żaden wschód nie zastąpi, chęci przebywania całego życia w ciężarówce.

Mentalność ludzi się zmieniła..

Tak wogole dobry artykuł; )

1

~Gienio
Jakie niepisane prawo imbecylu besz szkoly? Ja tam sie o robote nie matwie. Mam alternetywy szerokie i poduszke finansowao w gotowce wiec mo*da chamie zbuntowany.
~KAT
Nie rozumiem jednego.
Dlaczego dziad kierowcy pracują u dziadtransa?
Siedzę z facetem czyli szefem, uzgadniam warunki pracy, podpisuję i wychodzę.
W czym problem???
Nóż na gardle, zamoczona w wodzie kromka chleba z cukrem???
Do gara nie ma co włożyć???
To podpisuj duupku umowę o pracę !
Nie jesteś asertywny to będzięsz w dupę kopany do twojego usranego końca!
~Miro
Żadnych zmian, tylko większy ZUS.
To wymaga zachód.
A chęci psiawoznika czy Pana Kierowcy?
To już było i minęło.
Zapłacą wyższy ZUS, w podskokach zaniosą składkę.
Koniec to rozwoju.
Fortun.
Koniec.
Wszystko opodatkowane.
Swoi już się wycofują z biznesu.
Zostały dziady kierowcy z przyszlymi najniższymi emeryturami.
Być może chodzi o datowanie wyjścia z EU?
~kumidan
kumidan falsyfikat, zaryzykował napisać tekst dłuższy, niż jedno zdanko. Stylistyczna kompromitacja !!
Jakie to miłe, jak to buduje me ego, że nawet w Święta ma'' podróbeczka'' jest aktywna. Napisałbym troszkę więcej, oczywiście w duchu chrześcijańskim, do tej mej podróby, ale jestem już po kilkugodzinnej rozmowie ze szwagrami i jest to dość wyczerpujące, dla mej percepcji. Wszystkim najlepszego, Święta trwają...

-1

~kierowca
Kat. Problem wlasnie polega na tym, że uzgadniasz a potem : no tak to nie, tak to się nie umawialiśmy, nie nie, o tym nie było mowy... Po tym właśnie poznaje się dziada.
~Pan Kierowca
Aby Dziadtransy Pozamykaly Swoje Dziadfirmy I Złomy Naprawiane Mlotkiem Drutem I Trytytka Tzn. Opaska Plastikowa...
~Pan Kierowca
Najważniejsze Pany Kierowcy Aby U Dziada Nierobic...
dziadkierowca
~Pan Kierowca

_ święta racja!
Uzgodnienia to jedno a praktyka pokazuje, że firma potrafi zapominać co mowi.

1

~zebi
Jeśli pojmowanie matoła sprowadza się do podpisu cmr, to tak ma!
Ł ysy
Dla matoła zza kierownicy wypwłnienie cmr jest szczytem możliwości. Który z powożących chociaż raz przeczytał konwencję CMR?
~Maniek
Dla dziad-transa godzinne szkolenie z druków występujących w transporcie jest szczytem możliwości.

Który z psiewoźników chociaż jeden raz zapłacił za jakiekolwiek szkolenie kierowcy.

Wsyscy tylko dej, zrób, jedź, napraw i żalę że pracownik czegoś może nie wiedzieć lub potrafić.

A gonić mi się tu dziady obmierzłe.
~Maniek
Standardowy druk CMR zawiera 24 pola z czego kierowca powinien wypełnić max 4.
Ale znajdzie się zawsze jakiś Janusz vel Jacek vel łysy wel dziad-trytka vel paryżanka który ma z tym problemy.
Dno dna
~Maniek
A bo jak się zdenerwuję to pojadę i przeprowadzę mu to szkolenie to znaczy przeszkolę jemioła a wiedza aż mu w kukle pójdzie
ANTYLEWAK
Prawda jest taka że tzw stara Unia pokazała polskim przewoźnikom gdzie jest ich miejsce albo się dostosujecie albo wypad i tyle w temacie. Dziady popłaczą i się dostosują jak nie to dostaniecie kopa w 4 litery. Kolejną kwestią jest że już trwają rozmowy niemieckich firm transportowych z politykierami by uwalić polskich dziadów zatrudniających pracowników z poza Unii by mogli tylko jeździć po kraju w którym są zatrudnieni jeśli to wejdzie DZIADY LEŻYCIE.

1

~kierowca
Panowie jak czytam wasze posty to albo się śmiać albo płakać!!! Jak był czas żeby postawić się to gdzie byliśmy wtedy!!! Były tylko warki na CB i nic po za tym nie było!!! Daliśmy z własnej woli decyzje innym i po co ten lament teraz?? P. S w zawodzie pracuje od ponad 20stu lat.
~Gucio
Część firm transportowych wypadnie z rynku i co z tego zostaną Ci co potrafią prowadzić biznes, idą do przodu, rozwijają firmy a nie stoją w miejscu. Większość firm już dawno przygotowała się na nowe przepisy PM, Polskiego Ładu itp. , bo wiedzą że tego nie przeskoczą trzeba dostosować się do reguł gry i tyle, przecież przepisy PM dotyczą całego transportu w UE każdy będzie działał na jednakowych zasadach bez wyjątku.
~Ł ysy
Gucio. Może podasz szczegóły, w jaki sposób "uczciwe"firmy przygotowały się do wprowadzenia PM?
Znasz, wiesz?
Czy tylko tak sobie pieprzysz bez sensu?
~driver
Znam jeden zredukować koszty do minimum i czekać jak reszta się wykrwawi i dopiero ruszyć gdy niedobór mocy przewozowej nastąpi Czyli pozna wiosna
~Ł ysy
Mój kot najszczał mi na klawiaturę
~Olo
Pier.. le U Dziadtransa Robić Niebede...
~Dziadtrans
Czym się podniecacie? Naprawdę ktoś z was Panowie kierowcy uważa, że te zmiany są z myślą o poprawienie waszego losu? Jedynym powodem tych zmian jest konieczność uwalenia Polskiego transportu. Na miejsce nasze przyjdą panowie z SS i będą robić kasę. A my jak zwykle będziemy się mądrzyć po szkodzie. Ps. Na "podwyżkach" tylko ZUS się wzbogaci. A my wszyscy za każde 500 zł które dostaniemy do łapy, w sklepach oddamy minimum 700 zł.
~12345
Im więcej dziadów padnie tym lepiej, takie pasożyty tylko zaniżają stawki, nikt po nich nie będzie płakał jak pozdychają będzie lepiej
~SC Preussen Stettin
Kiedy prywaciarz nie staje się biznesmenem wylatuje z rynku na pierwszym zakręcie historii. Dla mądrych są zawsze dobre czasy
~Seff
12345 miałes kible posprzatać i szatnie + biuro szef bedzie pózniej to znowu *ka bedzie na tej twojej cieciówce portierni to syf ze szkoda gadać bierz się CIECIU do roboty a nie na ET sie udzielasz i udajesz kierowce
dziadkierowca
~Dziadtrans
_ oczywiście, że nie chodzi o los kierowców...
Chodzi o dostęp do rynku. .

Natomiast drugie dno jest takie, że faktycznie polskie firmy mogą taniej jeździć bo mają tańszych kierowców.. i cały wielki sukces ; )
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.2.15

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels