~KAT
| W tytule wątku napiasano, ubędzie kilkadziesiąt tysięcy miejsc pracy. Czy potrafi jeden głąb z drugim czytać ze zrozumieniem?
Kilka dziesiąt tysięcy kierowców straci pracę. Każdy liczy na to że jego to nie dotknie a na bruk polecą ci pracujący u dziadtransów. którzy zlikwidują firmy.. Tylko że dziady mają kasę odłożoną i pociągną a większa ilość z was zasilli szeregi bezrobotnych i łamy tego forum.
Pusty śmiech ogarnia jak się czyta wypociny profesorów z Garbsen.
Zostanie dla was ciemna maso kopanie rowów i łopata bo jesteście dodatkiem do auta i jego właściciela. | | | |
~Ł ysy
| kierowca. Muszę cię rozczarować. Od początku roku rozstaliśmy się z jednym. Ale na jego miejsce jest drugi. Pan Kieroffca uwierzył w słowa etransportowych mędrców. Chciał robić łaskę. Poszliśmy mu na rękę. Będzie robił łaskę u konkurencji.
Coś jeszcze chcesz wiedzieć zakłamany gnojku? | | | |
~Ł ysy
| Kierowca. Śmieciu, *lisz jak zwykle, same bajki. Bajki mają za zadanie uwiarygodnić twoje chore wyobrażenia.
Znasz firmę? Nie.
Znasz relacje praxownik -pracodawca? Nie.
Znasz wysokość zarovków? Nie
Na jakiego wała pier do lisz powyższe brednie? | | | |
~Piotrek
| Kat i co gospodarka stanie, towar nie będzie wysyłany? Padnie 30%dziadów to i stawki pójdą w górę jakim prawem kierowca ma dokładać do ceny produktu na półkach i to was boli złodzieje że zastąpią was lepsi ha ha ha ha | | | |
~KAT
| Zadaj sobie tępaku pytanie, gdzie znajdą pracę kierowcy z zamykanych firm. Z ciebie ekonomista jak z koziej duupy saksofon. | | | |
~KAT
| W przypadku likwidacji kilkudziesięciu tysięcy miejsc pracy armia ludzi zostaje bez pracy. Wierzę że to nie nastąpi bo każdy z czegoś żyć musi. Ale gdyby to nastąpiło... | | | |
~KAT
| Z czego się cieszysz kupo przygłupie, z własnego debi. lizmu? Obesra. niec forumowy się odezwał. | | | |
~mgoth
| Tak jak ze wszystkimi podatkami - ostateczny koszt poniesie ten na końcu łańcucha. Za podatek cukrowy nie zapłaci sklep tylko klient. Tak samo tutaj, nie straci "dziad" tylko kierowca pójdzie w odstawkę, bo "dziad" będzie zmuszony do redukcji etatów i wyzbycia się części taboru. Kierowcy się cieszą z pakietu mobilności i innych tego typu "udogodnień", ale tak na prawdę, wszystkie negatywne skutki dotkną ich samych. Bo gdy nastąpią redukcje etatów na bruk pójdzie bardzo dużo kierowców, a miejsc pracy nie przybędzie. Zostanie emigracja na zachód albo przekwalifikowanie. A dodatkowo każdy przedsiębiorca będzie szukał "tańszych" alternatyw w postaci kierowców z Ukrainy, Białorusi itd., ponieważ ponosząc te same koszty będzie miał kierowcę, który będzie mu przynosił zysk przez 3 - 4 miesiące na miesiąc wolnego, a nie kogoś kogo trzeba ściągać na weekend do domu. Ale tak jak ktoś tu już wspomniał - każdy myśli, że jego to nie dotknie. | | | |
~Makumba
| Ja przyjechać z Afryka do Polska w luty. Wszystkie wodze plemienia przyjechać z Makumba i kupować dużo polska ciężarówka.
Makumba dobrze płacić 30 grosz za kilogram.
Makumba już zamówić transport do port Hamburg- niemiecka firma wozić ciężarówka do port w Hamburg.
Makumba nie kupić od łysy, bo łysy bo łysy dużo rdza i drut. Afrykańska kierowca nie być przygłupa i nie jeździć francuska traktora. Łysy sprzedać francuska kupa do Chiny, Chiński kolega Ciong Moj Hooj kupic od łysy. | | | |
~Kris
| Bład e mysleniu poefa na tym ze gospodarka nie stabie bo nadal trzeba wozic. Owszem trzeba wozic tylko ze mniej. Juz pisalem jak przewoznik podniesie cene transportu to huta nie sprzeda stali do niemiec bo bedzie za drogo. Zrobi to lokalna huta i lokalny przeeoznik. A jak polski przewoznik nie ponedzie do niemiec to nir kupi paliwa i opon nie wymieni akumulatora. Jednym slowem w dluzej perspektywie nastąpi stagnacja | | | |
~Kris
| A mniej transportow to walka o kazde zlecenie. Walka ceną. I kolejne upadki. A poniewaz system ma bezwladnosc to bedzie to trwalo rok albo dwa. | | | |
~Rico
| Kris, dwa lata dla takiego matola jak ty powinno wystarczyć nA naukę podstawowych zwrotów po niemiecku.
"Czy wykopuję te szparagi prawidłowo?"
" Dobrze proszę Pana, będę kopać szybciej"
" Posun się rumuński kolego, bo śpisz na mojej połowie materaca"
Ucz się pajacu, bo czasu mało. | 1 | | |
~faq
| Czy z kury znoszącej złote jajka...
Czy autor tytułu artykułu jest idiotą? | | | |
~kiero
| Rico to prawdziwy fachowiec od szparagów.
Zna się | | | |
~Kris
| Stal to tylko przyklad chociaz dosc znaczacy. Kazdy towar podrozeje i jak bedzie na poziomie europejskim to sie skonczy export. I skonczy sie import. Moze nie doslownie ale spadnie kilka procent. A te kilka procent powoduje ze na takim rynku niemieckim spadnie popyt na transport bo jeden wyrob k5ory idzie np do polski to kilkanascie operacji transportowych zeby go wykonac. Zeby wyslac jednego golfa do polski to ile trzeba transportow na terenie niemiec wykonac?
Zyjecie mrzonkami ze zawsze bedzie roslo i zawsze kierowcow bedzie potrzeba | | | |
~Kris
| Rico a po 2 lata nauki jak wystarczy 3 miesueczny kurs cofania pod rampe i juz cie wyj. ebie z roboty | | | |
~Rico
| Kris, z twoją znajomością języków obcych to możesz startować jedynie do szparagów. Tam jakiś rumuński nadzorca pokaże ci co masz robić. | | | |
~Byly
| Łysy widać że dobry złodziejaszek z ciebie. W Polsce może życie tańsze jak w Niemczech? ? Chyba pięć lat temu. A Niemiec zarobi minimum 3tyseuro + dieta pracując od poniedziałku do piątku i weekend w domu. Najlepiej i najłatwiej w Pl to u* temu fizycznemu. | | | |
~Kris
| Rico skoro taki poliglota z ciebie to czemu jestes kierowcą a nie tlumaczem na pezyklad? | | | |
~Kiero
| Super. Firmy zbankrutują, miejsc pracy ubędzie a kierowcy z tego tytułu zaczną byc szanowani i wynagradzani w złocie.
Na jedno miejsce przypadnie 3 kierowców. Podwyżki czekają na każdego kierowce. | | | |
~Kris
| Jacek dobrze ze konczysz dyskusje bo o czym dyskutowac z ciulem ktory widzi gospodarke i powiazania tylko przez pryzmat transportu. Ty po prostu za cienki jestes na szerszą a*alizę | | | |
~Kris
| Te glaby nie rozumieją ze jak zamkneli stalownie w krakowie to na osiedlu padl fryzjer i warzywniak | | | |
~sfdsfsfsfd
| łysego to już telepie, palpitacji i padaczki jednoczesnie chłop dostaje, on wie co to oznacza on wie... wie bardzo dobrze ze stachy jachy zdzichy włodki ktore mają po 5-10 aut pod domem juz nie bedą wysyłały gruzów na zachód tylko wrócą na polski rynek... a wtedy u łysego te magnumy to juz do reszty skisną i zgniją pod płotem hahahahahahahaaha... a do kierowców teraz bedzie elegancji sprzecik na krajówkach latał, a nie wyżyłowane 15 letnie klamoty, bo te zdziśki stachy i jachy furmanek nie oddadzą bo leasingi muszą płacic, wieć robota na kraju ruszy aż dym bedzie szedł... łysy magnumami to jak już wyjedzie to stawka z km/1 gr bedzie heheheheheeheheheheh ee | | | |
~driver
| Kierowca każdy twierdzi że im więcej firm padnie tym lepiej Wielu o tym głosi teorie Więc zobaczymy | | | |
~Ordynator orginał!
| W Krakowie nie ma stalowni. | | | |
~Kris
| Ordynator nie ma bo w zeszlym roku wygasili wielki piec 800 osob bez pracy zostalo | | | |
~RealPoland
| Zapomnieli dopisać, że likwidacja będzie głównie dotyczyć kierowców z ua... co siedzą po pół roku w budzie na ue | | | |
~Kris
| Jacek krotko spier. dalaj | | | |
~Ordynator orginał!
| Kris Nowa Huta zawsze była wrzodem na doopie Krakowa. | | | |
~Ordynator orginał!
| Mnie jak pytali skąd jestem, zawsze odpowiadałem że z Krakowa.
Gostek z huty, nigdy nie odpowiadał że jest z Krakowa.
Bo nie był. | | | |