ID: 259942
Braki w umiejętnościach główną przyczyną przewidywanego wzrostu niedoboru kierowców w tym roku?
ID: 259942
ID: 259942
Dane dotyczące czołowych firm z branży potwierdzają znaczenie praktywnego zarządzania talentem w rozwiązywaniu niedoborów umiejętności w firmach transportowych, zarówno w dziedzinie transportu towarów jak i przewozu pasażerów.
Dane dotyczące czołowych firm z branży potwierdzają znaczenie praktywnego zarządzania talentem w rozwiązywaniu niedoborów umiejętności w firmach transportowych, zarówno w dziedzinie transportu towarów jak i przewozu pasażerów.
~etransport.pl
Posty (42)
~Ł ysy | Bez nawigacji do kibla nie trafi. | |||
~Pozdrawiam | Ukr czy inny Białoruś będzie na ta chwilę zawsze lepszy. Z prostej przyczyny... Daje sobą poniewierać, jest bardzo plastyczny i nie rzadko ma czasy z gumy. Złapią zagryzie zeby i zapłaci. "Dziad" będzie miał na to wywalone... Taka prawda i na ta chwilę nic się nie zmieni bo emigranci finansowi ze wschodu mają nie rzadko nóż na gardle i duża część pracodawców skrzętnie z tego korzysta. Gdzie w tym wypadku ETOS pracodawcy?? | 1 | ||
~Szejk i pogromca dziadów | 500 za dzień pracy i częste powroty do domu. Takie systemy interesują młodych drajverów i problem niedoboru kierowców znika. Chyba dziad transi nie myślą że zamkną kogoś w 2021 roku na miesiąc do klamota za 9 tysięcy | 1 | ||
~Pan Mgro | Panowie, ale to serio wstyd jak kierowcy w PL autach manewrują. 1/10 potrafi cofać Toc to tragedia... Holender wjeżdża na raz a Polak Litwin itp Toc to wstyd. Pracowałem w takiej firmie stare dziadki po 20-30 lat za kierownica, gdzie oni nie byli, a pod rampami jak dzieci we mgle. | |||
~Ordynator orginał! | Mnie czasem jak wyjdzie, to cofnę na szczała. Tak raz, na ruski rok. | |||
~Pozdrawiam | System szkolenia w Polsce też nie jest najlepszy. W wielu miejscach szkola, a później egzamin na zestawie typu samochodzik z przyczepiona taczką. Później od nowa musi się uczyć na zestawie o typie ciągnik plus naczepa. Na ch/o/ile/re taka nauka z taczką skoro w Europie głównie są ciągnik plus naczepa. Kolejny Polski idiotyzm. | 1 | ||
~skg dk | a co w polsce dziala normalnie? wszystko odwrotnie jak w cywilizowanym swiecie | |||
Puchacz1
| ~Pozdrawiam 2021-06 -19 15:05:16 System szkoleń w Polsce polega na nauczeniu zdania egzaminu, nie nauczeniu jazdy czy obsługi pojazdu. I to każdej kategorii PJ. | |||
~Ordynator orginał! | Coś w tym Puchacz jest. Pamiętam że jak robiłem B, to mnie w ogóle nie uczyli na kursie "tyłować". To jak ja potem mogłem wyjść na ludzi? | |||
Puchacz1
| Ja to się przyznam bez bicia. Teraz to "w życiu" bym nie cofnął pod rampę z przyczepą na "dyszlu". | |||
~skg dk | no to puchacz w ch wysiadasz bo tam prawie w kazdej firmie chca by kierowca jezdzil wszystkim bo przewaznie i to i to jest uzytkowane | |||
Puchacz1
| Nie wybieram się do CH aby tam pracować. Dobrze mi w Polsce i oby tak dalej:) :) :) A w CH wysiadałem generalnie tylko do toalety. | |||
~skg dk | jezeli ktos nie daje sobie rady w najprostszej robocie na plandece to co mowic o transporcie specjalistycznym teraz sami pisowcy powoza i dlatego take nedza z umiejetnosciami | |||
Puchacz1
| Nie "sami pisowcy", tylko w podwójnych obsadach:) :) :) Tylko jedna uwaga. To UE i GB ogłasza ciągle problemy z pracownikami. W Polsce firmy oparte na sprawdzonej załodze maja się dobrze. | |||
barracuda
| Popatrzcie, nawet Ł ysy czegoś się nauczył!!! Na pożegnanie złego pracownika nie ma już "spi.. dalaj" a "żegnam". Jeszcze trochę i zacznie pisać z kulturą godną właściciela i szefa firmy. :-) | |||
~Wielki Szu | Barakuda dziadek i ł ysy dziadek. Takie dwa Japycze wilkowyjskie. | |||
~Ł ysy | Mój kot nasrał mi w sagan z kartoflami | |||
barracuda
| A forumowy głupek, (starszy ode mnie) jest dziadygą mocnym tylko w pysku. A ja jestem dziarskim dziadkiem. Taka między nami różnica. :-) | |||
~bary | Biuraw najlepiej potrafi ocenic mozliwosci. Brawo. Ta ich skromnosc mne rozwala. Prawie caly wschod jezdzi na lewiznie a roboty uczy sie w boju. Ale to nie problem wazne ze jezdza. | 1 | ||
~Piotr | Wy tu debatujecie nad problemem braku kierowców, jak to rozwiązać. A ja kiedyś oglądałem wywiad z polskiej szkoły z dziećmi. Pytanie kim chcą zostać w przyszłości 90% odpowiedziała że "jutuberami" i "influserami". Ot macie problem rozwiązany. Pozdrawia | 1 | ||
~Ł ysy | jacek -kloaka. Stary głupku, nic ci nie wyjdzie z napuszczania de*ili zza kierownicy na szefów. Paru de*ili łyknie twoje bajki, większość pokazuje ci środkowy palec. | -1 | ||
~skg dk | kupa jako bezrobotny alkoholik musi miec jakies zajecie wiec z nudow wymysla kolejne brednie | |||
~Pozdrawiam | Kupa Jacek - chrzan sprzedaje hahaha... 30 tys ton.. Hahaha. Jakim cudem znalazł 7500 hektarów gruntu pod zasiew tego tematu. ? ?! Zastanawiające... !!!Walne zgromadzenie Rady Nadzorczej w trybie pewnie pilnym odbywał w tym PGR z poprzedniej epoki... Trzeba napisać interpelację w sprawie lepszego kształcenia psychiatrycznego w kraju bo widzę słabo w tym temacie... Oj słabo... | |||
~Szejk i pogromca dziadów | Tylko odpowiednie zarobki minimum 500 za dobę są w stanie zmienić aktualną sytuację na rynku w której to dziad trans próbuje zdobyć dobrego kierowcę na wszystkie sposoby. Dużo ludzi ma doświadczenie i prawo jazdy umie jeździć, szkoleń nie potrzebuje ale nie jeździ bo koło domu idzie zarobić podobnie jak u dziada w delegacji. Myślę że 3500zl na tydzień było by taka lekka mobilizacja aby się przejechać w trasę, oczywiście później tydzień odpoczynku po takiej pracy bo na dworze gorąco. Pracy też max 12h i później 12h pauzy bo trzeba temperaturę zbić zimnym piwkiem. | 1 | ||
~Milicja | Za 500 zł to ja mam dwóch z Ukrainy, oni nie potrzebują odpoczywać 12h po 12h pracy, aż zdziwienie bierze że wy macie pracę. | -1 | ||
~Szejk i pogromca dziadów | No pod granicą pracy dużo i warunki fajne bo do Niemca blisko to można tam pracować nawet na magazynie za 1300 euro ale 8godzin i codziennie w domu. Żeby skusić kogoś w tych rejonach na jazdę trzeba zapłacić a przewoźników stać bo też rejon mają dobry | 1 | ||
~driver | Polskiego nieroba roszczeniowca każdy zna I wie o tym jak jest pracowity | -1 | ||
~Max | A może zamiast tego dziady zaczną normalnie płacić i traktować ludzi to będą mieli pracowników | 1 | ||
~kierowca | trociniak, śmierdzielu. Nie ty masz tylko stary ormowiec ma. Ty to masz odciski na łapach od zamiatania placu conajwyżej. Upał chyba w pusty beret ci przygrzał. Jak masz tych ukrów po 250 dniówki to podziel się z łysym, drajwerem itd. Bo idioci przepłacają. | |||
~Gucio | Dziwicie się czemu nie ma kierowców przykłady po kilku rozmowach z pracodawcami : firanka UE przerzuty 50 gr/km, firanka UE przerzuty podstawa+11% z frachtu, chłodnia południe UE 13% z frachtu - to wschodnia część kraju, mazowieckie dniówka 300-350zł, też są tacy co płacą z km, %, Polska zachodnia tu jest najlepiej dniówki 300-400zł, podstawa+dieta, sąsiedztwo z Niemcami robi swoje i w tej części Polski jest masę kierowców z UA (lepsze warunki pracy i finanse) . To tylko takie częściowe przykłady z popularnych portali o pracę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.